Hop til indhold

Hundegalleri.dk


Gæst Ingibjörg Bjarnadóttir
 Share

Recommended Posts

HG=hundegalleri=overskriften:vedikke:

 

 

 

 

Tråden hedder noget andet derinde (dog ikke hunde-forum.dk), men når man opretter SAMME tråd på 2 forskellige fora, og jo dermed brokker sig over nøjagtig det samme (at folk er dumme fordi de kritiserer), så må man forvente lidt modvind.

 

Ja overskriften, jeg er med.... det fortæller da ikke noget om hvad tråden evt. hedder der inde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja overskriften, jeg er med.... det fortæller da ikke noget om hvad tråden evt. hedder der inde?

 

Næh, men jeg søgte og fandt. Det var ikke så svært. Gider i øvrigt ikke linke til konkurrende fora, for kan aldrig huske reglerne for det. Det står temmelig tidligt i denne tråd, at der er en identisk tråd på HG. Og så må man jo smutte derind hvis man gider besværet.

Link til indlæg
Del på andre sites

HG=hundegalleri=overskriften:vedikke:

 

 

 

 

Tråden hedder noget andet derinde (dog ikke hunde-forum.dk), men når man opretter SAMME tråd på 2 forskellige fora, og jo dermed brokker sig over nøjagtig det samme (at folk er dumme fordi de kritiserer), så må man forvente lidt modvind.

 

Jeg synes det er lidt uforskammet. Ligesom at sende samme brev til to forskellige personer, uden at gøre sig den ulejlighed at ændre navnet. Men hvis tråden ikke engang hedder det samme på HG, fatter jeg slet ikke hvad der foregår :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...