Hop til indhold

Hundegalleri.dk


Gæst Ingibjörg Bjarnadóttir
 Share

Recommended Posts

Gæst Ingibjörg Bjarnadóttir

Hejsa søde Hunde-Mennesker smile.gif

 

Det er nu ved at være længe siden jeg lavede en tråd herinde.

Det var ang. At jeg havde nogle drømme tanker om hvalpe på min tæve. (gravhund/DSG) . Jeg ville høre om folk havde nogen ide om hvilken "han-hund" var bedst at parre hende med. Og det gælder selvfølgelig om instinkt/udseende osv. (Men jeg åbenbart dummede mig ved at skrive "lave smukke hvalpe med)

 

MEN

Jeg har haft stor respekt for den her hjemmeside og derved håbede på en masse god/positiv energi eller en masse vigtig viden..Noget jeg kunne bygge videre på eller give mig den der "a-ha"...

Men blev mødt med en masse negativitet..Og nedgørende attitude.. Jeg blev ret meget skuffet/Ked, Fordi jeg fik som sagt at vide, MIT spørgsmål kunne ikke tages alvorligt fordi det galt en blandingshund.. dry.gif

Jeg syns den her hjemmeside er super sej, men lad os nu alle lige tage tonen lidt ned.. IKKE alle har styr på PL osv.Og ved ikke alt om avl. Men det jo også derfor vi skriver. Vi er ikke Alle som vil lave hvalpe for at tjene penge. For det gør man sku ikke.

Og tag lige og træk vejret engang inden i svarer..

Vi er HER alle fordi vi elsker vores hunde og vil det bedste smile.gif

 

Bare en tanke herfra.

 

MVH Ingi og Begga pigen

Link til indlæg
Del på andre sites

Husker jeg forkert hvis jeg mindes at du blev rådet til at få hunden tjekket for alverdens skavanker og finde en han der var tjekket lige så meget?

For det ser jeg som et godt råd og noget som mange ikke tænker over.

Men giv siden en chance og ja man får nogle slag over næsen men måden at formulere sig på herinde er også MEGET meget forskellig og det kan give gnidninger.

Jeg håber da du bliver og viser flere billeder af din uniktfarvede hund ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Therese, du skal have karma ( kan ikke finde ud af at give det ? ) fordi du altid er så sød, forstående og venlig overfor andre bruger, også de nye eller de " u " populære. Bliver altid glad af at læse dine indlæg.

 

 

Til opretter, jeg husker godt tråden, men emnet avl, er en sprængfarlig bombe herinde, men det kunne du jo ikke vide. Jeg aner hellere intet om avl, så det blander jeg mig bare helt uden om. :-D og så skal du have stor ros for at vende tilbage og skrive et godt indlæg, på en voksen og god måde, hvor du forklare hvad du oplevede. Respekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Therese, du skal have karma ( kan ikke finde ud af at give det ? ) fordi du altid er så sød, forstående og venlig overfor andre bruger, også de nye eller de " u " populære. Bliver altid glad af at læse dine indlæg.

 

 

Til opretter, jeg husker godt tråden, men emnet avl, er en sprængfarlig bombe herinde, men det kunne du jo ikke vide. Jeg aner hellere intet om avl, så det blander jeg mig bare helt uden om. :-D og så skal du have stor ros for at vende tilbage og skrive et godt indlæg, på en voksen og god måde, hvor du forklare hvad du oplevede. Respekt.

Mange tak, det varmer :kys: Og du giver karma nede på den lille stjerne i bunden til venstre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har så lidt ondt af hende. Sikke en medfart at få :shock: Og så skal man åbenbart også gøres nar af, fordi man ikke skriver så godt dansk :hmm:

 

Det er der én der kommenterer! Tilgengæld læser jeg at folk bliver sådan lidt irriterede over at "der skal være plads til alle", men det gælder ikke kritik. Nu kender jeg ikke tonen på HG, kommer der kun når nogen skriver noget herinde (fx overskriften i denne tråd), men synes da ikke den generelle tone er hård i den tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nogen, der åbenbart morer sig over at hun formulerer sig lidt forkert.

 

Det er der én der kommenterer! Tilgengæld læser jeg at folk bliver sådan lidt irriterede over at "der skal være plads til alle", men det gælder ikke kritik. Nu kender jeg ikke tonen på HG, kommer der kun når nogen skriver noget herinde (fx overskriften i denne tråd), men synes da ikke den generelle tone er hård i den tråd.

 

Er det denne tråd I snakker om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er der én der kommenterer! Tilgengæld læser jeg at folk bliver sådan lidt irriterede over at "der skal være plads til alle", men det gælder ikke kritik. Nu kender jeg ikke tonen på HG, kommer der kun når nogen skriver noget herinde (fx overskriften i denne tråd), men synes da ikke den generelle tone er hård i den tråd.

Er det ikke ligemeget hvor mange der gør det :hmm: Og jo, jeg synes altså, at der er en del, der ikke skriver ret pænt. Jeg synes generelt, at de har det meget med at gå efter manden i stedet for bolden og jeg synes faktisk også, at det sker lidt i den tråd. Hvis man ikke er enig med den hårde kerne derinde, bliver der gået ret hårdt til en.

 

Og det behøver vi ikke være enige om ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da ikke til at vide.... hvis I skal snakke om noget der skrives et andet sted, kan I så i det mindste ikke linke til det?

 

HG=hundegalleri=overskriften:vedikke:

 

Tråden er i øvrigt MEGET sjovere på HG. Dér er der virkelig gang i den:lol:

 

 

Tråden hedder noget andet derinde (dog ikke hunde-forum.dk), men når man opretter SAMME tråd på 2 forskellige fora, og jo dermed brokker sig over nøjagtig det samme (at folk er dumme fordi de kritiserer), så må man forvente lidt modvind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...