Dinah Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Jeg elsker og nyder mine tre dejlige chihuahuaer, men 2 mdr om året er jeg klar til at sælge dem:megaked: og det er bl.a lige nu:genert: 1 uge før løbetid starter de med at tisse konstant som markering. Vi går 5-10 km hver dag og lukker dem ud 50 gange, men ligemeget hjælper det. De sjat-tisser over det hele. Tørrer op 20 gange om dagen med rodalon og Vasker gulve 2 gange om dagen. Vi bliver ved med at træde i tis clorofyl hjælper på, at de ikke humper konstant, men ikke på tis. Det fortsætter så 1 mdr indtil løbetiden er slut. Herefter er de 100 % renlige indtil 1 uge før næste løøbetid.:klap: De 2 mdr om året er et helvede. Har I nogle forslag inden jeg må ddroppe min sommerferie og bruge pengene på 2 sterillisatiioner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2014 Det lyder da helt sindssygt? Begge mine er jo også intakte og markerer som sindssyge når de er i løb - men da aldrig indenfor? synes det lyder sært, men har ikke umiddelbart nogle gode råd desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 22, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2014 Hvad med at give dem løbetidsbukser på indendørs. Alternativet er at gribe dem i det og fortælle dem at det altså er no go at markere indendørs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 22, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2014 ok, det gad jeg nok ikke leve med, som tilbagevendende scenarie. Jeg havde helt klart skippet sommerferien, og steriliseret.... allerede sidste år! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 23, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2014 Jeg havde klart steriliseret dem! Men hvis det ikke er en mulighed, så ville jeg holde dem under skarpt opsyn. I en periode kun lade dem være i enkelte rum sammen med dig, så du kan tage dem i det og forklare at det ikke er ok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2014 Gud ja, løbetidsbukser har jeg slet ikke tænkt på:damn: Tager dem på fersk gerning halvdelen af gangene, men det virker kun lige indtil de gør det igen :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 23, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2014 havde steriliseret dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 23, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2014 Jeg har en 4 tæver, der også op til løbetid lige tømmer blæren indendørs. Og hun fik en ordentlig skideballe, for hvis hannerne så skal markere ovenpå, så kører den. Men hende har så kun gjort det en eller 2 gange i hver løbetidsopstart. Mine 4 er alle nu sterile. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 23, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2014 Det lyder vildt synes jeg også, men kan se at Ulla også kender det. Jeg har aldrig hørt om det før, men ja, hvad med løbetidsbukser. Så slipper I vel for det og det er da noget billigere (og en smuuule mindre drastisk haha) end sterilisering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 23, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2014 Giv lige en melding om de bukser virker. Mine piger tisser mere i den periode, men dog ikke indenfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2014 Jeg har besluttet at få dem steriliseret efter denne løbetid. Jeg får det til 5000- 6000 ialt for begge 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts