Hop til indhold

hunde der ser spøgelser


Thor isbjørn
 Share

Recommended Posts

er jeg den eneste herinde der tror på andet imellem himmel og jord?

 

 

den mest spooky oplevelse jeg har haft var en dag hvor vi bare hyggede lidt herhjemme. mig og thor var alene (som vi somregel er når der sker noget underligt). lige pludselig hørte jeg et brag udefra køkkenet. thor blev forskrækket og rejste sig op for at gå ud i køkkenet. jeg lagde mærke til at han stoppede brat op foran køkkendøren. jeg rejste mig op for at se hvad der foregik, og lagde mærke til at døren til køkkenet var lukket i (hvilket den aldrig er, pga, thors vandskål). da jeg åbnede døren og gik ud, ville thor absolut ikke med derud. han stod med ørene helt fremme og halen helt oppe i vejret og kiggede. jeg gik ind i køkkenet, og så at min opvaskebørste lå midt på køkkengulvet (rimelig langt væk fra håndvasken), som om den var blevet kastet afsted. jeg gik ind i stuen igen, og så at min fjernsyn begyndte at skratte og sige underlige lyde. thor var på det tidspunkt blevet lidt nervøs/usikker. jeg råbte ud i rummet "STOP!!!", og så blev fjernsynet helt normalt igen:banan:

 

her for en uges tid siden, stod jeg ude i køkkenet og vaskede op. jeg hørte en kvindestemme udefra gangen råbe:"Mariiie! på en glad/positiv måde. thor farede derud og jeg selv svarede: "jeg kommer!". jeg troede jeg havde glemt at lukke hoveddøren (det sker af og til når jeg lige har været ude med thor), og at en nabo havde stukket hovedet ind for at gøre mig opmærksom på det. da jeg nåede gangen, stod thor bare og gloede, og der var INGENTING. der fik jeg sgu lige gåsehud. det er ikke fordi jeg er bange eller utryg- men alligevel:engel:

 

jeg har tit haft underlige oplevelser, også hvor thor har virket usikker/nervøs over et eller andet som tydeligvis ikke er der. nogle gange kan han også finde på at "fnyse" eller knurre. hvilket han ikke engang gør når det banker på døren:klap: nogle gange tror jeg at jeg er ved at blive skør, og min kæreste synes jeg er latterlig og hidser en stemning op. men det er altså også skide irriterende at det kun sker når jeg er alene. så nu optager jeg ALT:D

 

har i andre haft underlige oplevelser, hvor også jeres hunde har reageret underligt?? del del del

Link til indlæg
Del på andre sites

hej Thor isbjørn ja det ka du tro jeg gør. har lavet et indlæg om det på et andet forum. det langt så har taget billeder af teksten. da det med link ka jeg ikke finde ud af. har desværre også kun min fon at gå på nettet med. håber du ka forstørre. Teksten op. skriv lige vis du ikke ka. ved det langt , men jeg garantere dig for , du ikke vil fortryde at læse det.

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ka du også læse dem. det der ikke er kommet med i det ind læg er, at vi havde to katte som var lukket ude i den lange gang om natten, da vi have fire katte i alt , og de have dentens til at fare rundt og lege vildt om natten, så de blev delt op i to hold. men det jeg vil frem til er, at der er særligt en episode med kattene , som jeg aldrig glemmer, og de er skide uhyggeligt. prøvede at holde mig om natten,når skulle tisse , da gangen også var en af de steder der var meget aktivitet, og toilet lå jo for enden af gangen :( kattene havde nogen stole de lå og sov på. da jeg kommer ned af gangen, plejer kattene at reagere det klart, og de sidder op på hver sin stol , helt stenet , vender ikke hoved slet ikke selv om snakker til dem, deres øjne er så store som the kopper, går helt forbi dem, og de reagere ikke , der var ingen dyr de kigget efter eller noget, det var som om de var besat , eller i chok . det ka næsten ikke forklares , skal ses så noget. bliver så bange ovre deres adfærd , og der er også unaturligt isene koldt . som der tit blev inden , ting blev revet ned. så løb min vej og lod døren stå åben så kattene kunne komme ud fra gangen med de kom ikke, og måtte tisse i en spand , ved det klamt , men vis i var i mit sted havde i gjort det samme:)var længe om at falde i søvn som altid. af skræk. om morgen var kattene helt sig selv igen. er ovre bevist óm at dyr mærker og måske nogen gange ser mere end vi ka. vil råde dig til at få en til at rense din lejlighed . som vores blev står i mit indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej hg ja i har set ovre skriften , og håber folk har inde vil være 100 procent ærlige når de svare, for i denne tid , de sidste 10år har der været meget omtale på dette emne , end for ovre 20 år siden , der snakket folk ikke åbent om det, husker nemlig alt for godt, for tænk vis folk troet man var tosset og der var ikke programmer i tv som åndernes magt osv det var meget u almindeligt at snakke om. nu er det mere alm. men tror stadig folk frygter andres fordomme , med at tænk vis de ikke tror på hvad jeg siger, og syntes jeg er underlig . men i denne tråd, skal der være plads til dem der tror, og ikke tror. og vil fortælle om nogle oplevelser de har haft. da jeg skriver om hvordan det var for ovre 20 år siden , hvor ingen snakket om spøgelser . var det meget svært at være mig, jeg flyttet med min mor og to storesøster , ind i en stor herskabs lejlighed på Østerbro , da jeg var 1 år gammel , da jeg har min 1 oplevelse med det ukendte , var jeg 8 år gammel , mit værelse var det , der var blevet brugt af kammer pigerne for 100 år tilbage, så gammel er den lejlighed . og der sag ringe klokke lige ved min dør , som var blevet af de velhavende mennsker der havde råd til tjener , de kunne ringe efter fra stuen, der var en knap i gulvet man vare skulle trykke på, med foden når man sad ved spise bordet, og så kunne ringe efter tjeneren . nok om det. men min seng var sådan høj, så der kunne stå lege tøj kasser under den. og når skulle op så satte jeg den ene fod op, og skulle så trække mig selv op med armene for at få det andet ben med op, gør jeg så , med den ene fod, og da jeg skal trække den anden med op, bliver den holdt fast , kigger ned, og ka intet se kun mærke en hånd og fingre der klemmer ind i hunden på mig , om min bare ankel . jeg forstår ikke hvad der sker og skriger og græder og får svært ved at trække vejret, min mor er vist i stuen ,føler det som rigtig lang tid , men bliver nok holdt fast i et halvt minut. min mor kommer løbene ind , og der slipper den der holdt i mit ben først . fortalte min mor om det. men hun trøstet mig bare og gav mig jo klart ingen forklaring på hvad der var sket . for var vel selv bange eller håbet jeg ikke vidste hvad jeg snakket om . ig fortæller jo ikke sit barn det ka være et spøgelse . husker alt det der skete i den lejlighed indgroet , som man gør med nogle ting, kender i andre vel godt. De følgene år efter sker der de her ting. hånd tagene på døre , bliver trukket op og ned,10 gange , uden der er andre end mig hjemme. føler mig konstant ovre våget. står i min mors sove værelse , alene og der bliver isene koldt og få sek efter der, på min mors reol med en masse ting på serøse inde, 4 hylder er der, den første hylde , en efter en bliver hver ting skubbet ned , en hylde af gangen . det var om aften , og langt før kl 12. Her kommer en, næste ting som nogen vil kalde mig tosset ovre , men nej er jeg ikke. jeg er 12 år og som altid alene når de ting sker, min søskende var altid hos venner. min mor var hos min ene søster der var flyttet hjemme fra. Kl er 16 om eftermiddagen , husker jeg kigget på kl , og ville tag hjem til min mor og søster , går ud i den meget lange gang, for enden af den er toilettet og et stort spejl i gangen. står og begynder at rede mit hår, da jeg høre en mande stemme kalde mit navn fra stuen, bliver sådan forskrækket , går få skridt ned af gangen mod stuen, da der igen bliver isene koldt , så ens blod fryser til is. og det ikke pis. vi har mange jakker på knager hængene , det bliver alle revet ned. og sko under bliver rykket til , løber ud på toilet. og åbner vinduet det er der ude , og så bange så lyst til at hoppe ud, men vil ikke dø da bor på tredje sal. prøver også en gang at råbe på hjælp. men tænker allerede efter 1 gang . ingen! vil tro mig. Hoved døren er lige ovre for toilet , jeg løber og ud , og alle ting ligger ovre det hele . Men ikke koldt mere intet bevæger sig. løber i strømpe fødder hjem til min søster. de siger jeg må have sovet. og siger jeg har aldrig været mere vågen i mit liv. og min mor blev vred og sag jeg løj. jeg var bange hele tiden jo der hjemme , kom krybene hver nat ind til min mor. sad og sov i skolen fordi jeg var for bange om natten til det. og blev hele tiden syg. da jeg var 14år to dage før jul. vågner jeg tidligt og føler mig igen ovre våget, ligger og og stener træt ud i luften og vender mig så om på den anden side og der lige foran mig er et spøgelse , mit blod fryser , og føles som bliver kvalt , ser kun ovre delen af personen , for kigger kun få sek da jeg lukker øjene og gemmer mig hoved under dynen og kun af skræk ka få frem gå væk gå væk . en pige på alder med mig selv 14 15 år hår meget lidt længer end skulderne , og skjorte med trompet ærmer, gammel dags. da kigger i gen er hun væk , og løber ind til min mor, og hun siger det må være noget jeg har drømt . og siger jeg var vågen. min mor og mig bla blandt mistro ovre for min oplevelser skabt mange problemer mellem os, og flytter kort tid efter den sidste episode , på ungdoms pension . små to år efter , har så fået en lille søster jo også da var 7 glemt og sige. flytter min mor, ovre hvor hun bor nu, hun byttet lejlighed med en mor fra min lille søsters klasse. de har intet privat kendskab , snakker kun da skift af lejlighed skal ordnes. min søster kommer så hjem fra skole en dag og siger hendes klasse kammerat , har fortalt hende at hun oplever underlige ting i lejligheden og kun hende , hendes mor opleveren intet. ved godt det spøgelser. og moren tror hende. der kommer en ud og renser lejligheden og efter der har de intet oplevet. min mor fortæller senere hun selv er blevet revet i blusen , Men ikke oplevet andet, men har været bange i lejligheden. og sag hun ikke troet mig fordi hun selv var bange . ka aldrig tilgive min mor for at lade mig føle mig små tosset alene. og ikke blive troet på. det er aldrig glemt. håber der er nogen der orker læse min historie. og tak for vis i gjorde

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en veninde, der er clairvoiant og heks, så jeg er trods skepsis, åben over for at der er langt mere imellem himmel og jord, end vi er klar over. OG at nogle mennesker er mere åbne og modtagelige i forhold til ånder. Dog vil jeg sige til dig, hvad min veninde holder fast i - ånder vil dig ikke noget ondt. Nogle ved ikke at de er døde og andre vil bede dig om hjælp. Uanset hvad, så kan du bede dem om at gå væk i stedet for at panikke og blive bange. Måske skulle du opsøge andre, der ser det samme som dig, så du kan udvikle dine evner? Og tilgiv din mor - hun vidste ikke bedre og ville bare berolige dig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej bestemt ikke. Jeg har en del ånder her hvor jeg bor. Har haft en clarivoyant ude at fjerne dem som gav dårlig energi, øj hvor det hjalp. Dem der er tilbage, kan jeg fint leve med. De driller lidt af og til, men så skælder jeg dem ud, men nogen gange er det seriøst pisse træls. Jeg er ikke bange for dem, dem som jeg var bange for er fjernet. Bla var der en lille pige som altid betragede mig ude i køkkenet. Havde på fornemmelsen hun var omkring 5 år. Men da clairvoanten kom, ( havde intet sagt ) fornemmede hun straks en pige på omkring 12 år, om troede jeg var hendes mor. Hun boede i gangen og køkkenet.

 

Når jeg sidder i stuen ser jeg jævnligt de går forbi ude i entreen, kan se hele skygge, som ligner mennesker. Havde en som altid stod i døren til mit soveværelse, indtil jeg bad ham skride.

 

Min bror som ellers ikke tror på ånder, har selv set dem hos mig og oplevet det, en aften han var på besøg. Min hund reagere ikke på dem, han kan godt se dem tror jeg, men de genere ham ikke.

 

Jeg har boet et sted hvor der var en ond ånd, det var forfærdelig, boede der kun et halvt år, ville gerne fortælle om det, men får det helt skidt af at tænke tilbage på det.

 

Som det er nu har jeg ingen dårlige ånder i mit hjem. Når de flytter mine ting, siger jeg de kan lave noget mere fornuftig og har sagt de kan tage opvasken mens jeg er væk, hehe, men det er ikke sket endnu.

 

Jeg har kunnet fornemme og se ånder siden jeg var helt lille, hvor det skræmte mig fra hvid og sans og det er der stadig flere ting der gør. Det har hjulpet mig rigtig meget at tale med en dygtig clarviant og hun lagde en beskyttelse omkring mig, en overgang hvor jeg var helt vildt bange og de styrede alt for meget.

 

 

 

Men mange ting skræmmer mig stadig, bla kan jeg simpelthen ikke tåle at se uddsennelser om overnaturlige fænomoner. Var så dum at se et program her i weekenden. Normalt ville jeg til enhver tid afvise at der har været varulve, men øj for et program.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej CLZ , alle de år jeg boede i den lejlighed med aktivitet, var jeg ovre bevist om at der var flere ånder , et sikkert en mand, for var en mande stemme der kaldte mit navn flere gange. og så da jeg så pigen, vidste jeg der var en mand og en pige. og efter mange episoder , hvor jeg var så bange , blev jeg til sidst så gal , og da den med hånd taget der blevet taget op og ned , som skete ret tit , råbte jeg i mens vis dig selv og fortæl mig hvad du vil, du gør mig bange. og hånd taget blev ved , blev så gal at jeg kørte mig selv op til at gå ovre at åbne døren . og mit hjerte var ved at pope ud af bryst kassen på mig , da jeg får fat i håndtaget og åbner døren . og der var intet foran mig . lukket døren igen. og så stoppet det. har også snakket roligt , følte mit ret dum ved at sidde og snakke ud i luften . men måtte gøre det. om de havde brug for min hjælp til noget , og hvorfor de kun drillet mig .Og var syg unden forklaring , fik migræne anfald og kastet op hele tiden. og har senere fået af vide det var ånderne der påvirket mig så meget. og jeg havde og har en helt åben aura. så derfor det kun var mig der så og oplevet alt det der. min søster , er meget alternativ og først som voksen , lagt kort, går meget til clairvoyant , og alt muligt. og først også selv som voksen fortalt hele om alt der foregik i min barndom og til min mor flyttet fra den lejlighed da var 16år. min søster flyttet sammen med en fyr som 16årig og fik en datter med ham som 18 årig . og kørte sit liv uden os. så hinanden til fødselsdage og jul. men var så også det. men hun havde taget noget ting ned fra vores lejlighed , et billed af mig , til en clairvoyant . vidste ikke dette. før efter mødet. og her var hvad der blev fortalt , vis man ka stole 100 procent på det . min søster fortalte intet. end jeg havde haft nogen oplevelser. og manglet svar på hvorfor og hvad ville de mig? hun beskrev lejligheden fuldstændig som den var. og at der var en pige som havde arbejdet som kammer pige i lejligheden , for en onskabsfuld mand , og havde dræbt hende i vores badekar . og at hun ikke kunne komme ovre på den anden side.en sjæl der sidder fast . og manden var der også , så det var den onde mand der kaldte mit navn. boede på kammerpigens værelse, så det var en af grundene til hun søgte mig, men allermest fordi min aura var piv åben. men og at manden elskede når der var konflikter i hjemmet , som vi havde en del af . af flere grunde. men hvad pigen ville var nok at jeg skulle hjælpe hende ovre på den anden side, men da den gang jeg ikke vidste et klap om så noget. så kunne jeg jo hverken vide det var det eller hjælpe . men dem der flyttet ind efter , håber jeg har hjulpet hende , videre . tak for du læste min historie :) stadig brug for at dele det, selvom mange år siden .

Link til indlæg
Del på andre sites

hej hg ja i har set ovre skriften , og håber folk har inde vil være 100 procent ærlige når de svare, for i denne tid , de sidste 10år har der været meget omtale på dette emne , end for ovre 20 år siden , der snakket folk ikke åbent om det, husker nemlig alt for godt, for tænk vis folk troet man var tosset og der var ikke programmer i tv som åndernes magt osv det var meget u almindeligt at snakke om. nu er det mere alm. men tror stadig folk frygter andres fordomme , med at tænk vis de ikke tror på hvad jeg siger, og syntes jeg er underlig . men i denne tråd, skal der være plads til dem der tror, og ikke tror. og vil fortælle om nogle oplevelser de har haft. da jeg skriver om hvordan det var for ovre 20 år siden , hvor ingen snakket om spøgelser . var det meget svært at være mig, jeg flyttet med min mor og to storesøster , ind i en stor herskabs lejlighed på Østerbro , da jeg var 1 år gammel , da jeg har min 1 oplevelse med det ukendte , var jeg 8 år gammel , mit værelse var det , der var blevet brugt af kammer pigerne for 100 år tilbage, så gammel er den lejlighed . og der sag ringe klokke lige ved min dør , som var blevet af de velhavende mennsker der havde råd til tjener , de kunne ringe efter fra stuen, der var en knap i gulvet man vare skulle trykke på, med foden når man sad ved spise bordet, og så kunne ringe efter tjeneren . nok om det. men min seng var sådan høj, så der kunne stå lege tøj kasser under den. og når skulle op så satte jeg den ene fod op, og skulle så trække mig selv op med armene for at få det andet ben med op, gør jeg så , med den ene fod, og da jeg skal trække den anden med op, bliver den holdt fast , kigger ned, og ka intet se kun mærke en hånd og fingre der klemmer ind i hunden på mig , om min bare ankel . jeg forstår ikke hvad der sker og skriger og græder og får svært ved at trække vejret, min mor er vist i stuen ,føler det som rigtig lang tid , men bliver nok holdt fast i et halvt minut. min mor kommer løbene ind , og der slipper den der holdt i mit ben først . fortalte min mor om det. men hun trøstet mig bare og gav mig jo klart ingen forklaring på hvad der var sket . for var vel selv bange eller håbet jeg ikke vidste hvad jeg snakket om . ig fortæller jo ikke sit barn det ka være et spøgelse . husker alt det der skete i den lejlighed indgroet , som man gør med nogle ting, kender i andre vel godt. De følgene år efter sker der de her ting. hånd tagene på døre , bliver trukket op og ned,10 gange , uden der er andre end mig hjemme. føler mig konstant ovre våget. står i min mors sove værelse , alene og der bliver isene koldt og få sek efter der, på min mors reol med en masse ting på serøse inde, 4 hylder er der, den første hylde , en efter en bliver hver ting skubbet ned , en hylde af gangen . det var om aften , og langt før kl 12. Her kommer en, næste ting som nogen vil kalde mig tosset ovre , men nej er jeg ikke. jeg er 12 år og som altid alene når de ting sker, min søskende var altid hos venner. min mor var hos min ene søster der var flyttet hjemme fra. Kl er 16 om eftermiddagen , husker jeg kigget på kl , og ville tag hjem til min mor og søster , går ud i den meget lange gang, for enden af den er toilettet og et stort spejl i gangen. står og begynder at rede mit hår, da jeg høre en mande stemme kalde mit navn fra stuen, bliver sådan forskrækket , går få skridt ned af gangen mod stuen, da der igen bliver isene koldt , så ens blod fryser til is. og det ikke pis. vi har mange jakker på knager hængene , det bliver alle revet ned. og sko under bliver rykket til , løber ud på toilet. og åbner vinduet det er der ude , og så bange så lyst til at hoppe ud, men vil ikke dø da bor på tredje sal. prøver også en gang at råbe på hjælp. men tænker allerede efter 1 gang . ingen! vil tro mig. Hoved døren er lige ovre for toilet , jeg løber og ud , og alle ting ligger ovre det hele . Men ikke koldt mere intet bevæger sig. løber i strømpe fødder hjem til min søster. de siger jeg må have sovet. og siger jeg har aldrig været mere vågen i mit liv. og min mor blev vred og sag jeg løj. jeg var bange hele tiden jo der hjemme , kom krybene hver nat ind til min mor. sad og sov i skolen fordi jeg var for bange om natten til det. og blev hele tiden syg. da jeg var 14år to dage før jul. vågner jeg tidligt og føler mig igen ovre våget, ligger og og stener træt ud i luften og vender mig så om på den anden side og der lige foran mig er et spøgelse , mit blod fryser , og føles som bliver kvalt , ser kun ovre delen af personen , for kigger kun få sek da jeg lukker øjene og gemmer mig hoved under dynen og kun af skræk ka få frem gå væk gå væk . en pige på alder med mig selv 14 15 år hår meget lidt længer end skulderne , og skjorte med trompet ærmer, gammel dags. da kigger i gen er hun væk , og løber ind til min mor, og hun siger det må være noget jeg har drømt . og siger jeg var vågen. min mor og mig bla blandt mistro ovre for min oplevelser skabt mange problemer mellem os, og flytter kort tid efter den sidste episode , på ungdoms pension . små to år efter , har så fået en lille søster jo også da var 7 glemt og sige. flytter min mor, ovre hvor hun bor nu, hun byttet lejlighed med en mor fra min lille søsters klasse. de har intet privat kendskab , snakker kun da skift af lejlighed skal ordnes. min søster kommer så hjem fra skole en dag og siger hendes klasse kammerat , har fortalt hende at hun oplever underlige ting i lejligheden og kun hende , hendes mor opleveren intet. ved godt det spøgelser. og moren tror hende. der kommer en ud og renser lejligheden og efter der har de intet oplevet. min mor fortæller senere hun selv er blevet revet i blusen , Men ikke oplevet andet, men har været bange i lejligheden. og sag hun ikke troet mig fordi hun selv var bange . ka aldrig tilgive min mor for at lade mig føle mig små tosset alene. og ikke blive troet på. det er aldrig glemt. håber der er nogen der orker læse min historie. og tak for vis i gjorde

 

har haft meget travlt for tiden, så jeg har slet ikke lige fået tjekket indlæggene. men WOW det lyder vildt!? har du kun oplevet tingene i den lejlighed, og ikke andre steder? hvordan har du det så med din mor nu? kan i godt snakke om det osv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej bestemt ikke. Jeg har en del ånder her hvor jeg bor. Har haft en clarivoyant ude at fjerne dem som gav dårlig energi, øj hvor det hjalp. Dem der er tilbage, kan jeg fint leve med. De driller lidt af og til, men så skælder jeg dem ud, men nogen gange er det seriøst pisse træls. Jeg er ikke bange for dem, dem som jeg var bange for er fjernet. Bla var der en lille pige som altid betragede mig ude i køkkenet. Havde på fornemmelsen hun var omkring 5 år. Men da clairvoanten kom, ( havde intet sagt ) fornemmede hun straks en pige på omkring 12 år, om troede jeg var hendes mor. Hun boede i gangen og køkkenet.

 

Når jeg sidder i stuen ser jeg jævnligt de går forbi ude i entreen, kan se hele skygge, som ligner mennesker. Havde en som altid stod i døren til mit soveværelse, indtil jeg bad ham skride.

 

Min bror som ellers ikke tror på ånder, har selv set dem hos mig og oplevet det, en aften han var på besøg. Min hund reagere ikke på dem, han kan godt se dem tror jeg, men de genere ham ikke.

 

Jeg har boet et sted hvor der var en ond ånd, det var forfærdelig, boede der kun et halvt år, ville gerne fortælle om det, men får det helt skidt af at tænke tilbage på det.

 

Som det er nu har jeg ingen dårlige ånder i mit hjem. Når de flytter mine ting, siger jeg de kan lave noget mere fornuftig og har sagt de kan tage opvasken mens jeg er væk, hehe, men det er ikke sket endnu.

 

Jeg har kunnet fornemme og se ånder siden jeg var helt lille, hvor det skræmte mig fra hvid og sans og det er der stadig flere ting der gør. Det har hjulpet mig rigtig meget at tale med en dygtig clarviant og hun lagde en beskyttelse omkring mig, en overgang hvor jeg var helt vildt bange og de styrede alt for meget.

 

 

 

Men mange ting skræmmer mig stadig, bla kan jeg simpelthen ikke tåle at se uddsennelser om overnaturlige fænomoner. Var så dum at se et program her i weekenden. Normalt ville jeg til enhver tid afvise at der har været varulve, men øj for et program.

 

tror vi så det samme program;) men det lyder meget spændende. forsvandt manden fra soveværelset, og har du stadig den lille pige hos dig i køkkenet??

 

jeg har aldrig selv set en fuld skikkelse herhjemme. dog har jeg set en "masse" gå forbi imens jeg var i bad.bruseforhænget stod og gabte en lille smule. jeg så en mørk masse gå forbi, og troede det var min kæreste. så stak hovedet ud og sagde: "kommer du herind skat!?". så hørte jeg min kæreste indefra stuen sige: øhh nej??? "massen" gik altså fra gangen, og ind på soveværelset, og min kæreste sad og så fjernsyn i sofaen. der kunne jeg godt mærke at det blev lidt klamt. men jeg snakker til dem nu, hvis jeg synes de bliver for pågående, eller gør mig utrygge. så beder jeg dem om at stoppe. er overbevist om at det ikke er noget ondt. når jeg er hjemme ved min mor sker der også mega mystiske ting.

 

særligt en dag glemmer jeg aldrig. det skal lige siges at min mors altan dør åbner og lukker af sig selv og LÅSER. nøglen har de aldrig haft, men døren låser altid op af sig selv igen. min mor tror bare den binder. en dag hørte vi et ordentlig brag ovenfra. min stedfar gik op for at se, og så at lågen til skunken ude på altanen, var hoppet op af sig selv. han gik ud for at lukke den (altan døren var låst op) og lige pludselig smækker døren imens han står derude, og han hører rent faktisk at altan døren låser. han råber selvfølgelig på os andre, som farer derop fordi vi hørte smældet. og så står vi der, og kan bare ikke få den dumme dør op. vi kan se metaltingen som døren låser af, sidder, og døren rent faktisk er låst. så vi måtte jo have min stedfar ned med stige og diverse. det var så underligt!!! det skal lige siges at døren nu fungerer normalt, fordi de havde fået skiftet låsen ud.. hahaha!!!

en anden gang hvor jeg var der alene for at passe alle hundene, hørte jeg fra soveværelset (samme værelse som altandøren) en lyd som lød som noget legetøj begynde og spille. jeg tog alle hundene med derop for at kigge og så at det var sådan en legetøjsbil. min kæreste kom hjem fra arbejde og jeg fortalte ham hvad der skete. han troede selvfølgelig ikke på mig (eller troede ihvertfald ikke at det var spøgelser). vi lagde os til at sove i soveværelset, og i løbet af den nat begyndte bilen at spille 3-4 gange. det sjove var at ingen af hundene reagerede OVERHOVEDET. de løftede ikke engang deres hoveder. da mine forældre kom hjem fra ferie fortalte jeg om bilen, og de ahvde aldrig oplevet det før. min mor ringede så nogle dage senere, og fortalte at nu havde hun også oplevet det. så bilen er smidt ud. nogle uger efter hørte jeg igen en lyd deroppe fra. og nu var det et legetøjskomfur der var begyndt at sige lyde af sig selv. det er altså UNDERLIGT...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille pige i køkkenet blev sendt over på den anden side. Jeg havde også en dame som gav mig voldsom hovedpine og dårlig energi, hun havde lavet alle mulige uhyggelige ting og en jakke tilhørte hende, så den blev smidt ud. Flere mænd blev ligeledes sendt over på den anden side. Clairvoyaten sagde at der var rigtig rigtig mange ånder og hun ikke kunne sende dem alle afsted, kun dem som gav dårlig og tung energi.

 

Dem som går frem og tilbage i gangen og stuen, kan jeg ikke se tydeligt, har ikke rigtig en fornemmelse af hvem de er. Men de genere ikke som sådan. Men i perioder flytter de rundt på og tager mine ting, hvilket kan gøre mig rigtig sur. Så skælder jeg dem ud. Ofte dukker tingene op igen, men har stadig en ting der ikke er dukket op.

 

De er vilde med elektronik, har udskiftet min digital boks mange gange, men den bliver ved med at tænde og slukke af sig selv. Min mobil telefon ringer til folk om aften og natten, så ringer folk tilbage og siger jeg har haft ringet og jeg har overhovedet ikke ringet. Den anden aften lå jeg og løste kryds og tværs, da min mor ringede, fik et chok for det var over midnat og hun sover altid omkring kl 22. Hun havde fået et chok, for jeg havde haft ringet til hende, men det havde jeg ikke. Det sker uanset hvilken telefon jeg har.

 

Men det med mine ting der forsvinder, årh det er træls og ingen tror jo på det, men mener blot jeg er glemsom.

Link til indlæg
Del på andre sites

stella glad for du har fået den tunge energi væk . det var så noget jeg ville ønske min mor havde fået gjort den gang for mig . lægerne undersøgte mig i hoved og røv og kunne ikke finde årsagen til at jeg var så dårlig hele tiden , med kvamle og opkast. og så voldsomme migræne ligende hovedpin er. gik væk alt lige så snart jeg flyttet der fra . der var helt klart en ond ånd i den lejlighed jeg boet i . og nå have været den mand. som jo muligvis skulle have dræbt den pige i badekaret. og at de begge var fanget samme sted. jeg føler stadig ikke det et lukket kapitel for mig , om at finde ud af, og ved ikke hvordan det skal lade sig gøre.da der bor en ny famile der nu. og der skulle have været en og rense lejligheden . men man ved jo ikke om de ikke har været gået helt væk. og om de stadig oplever ting der hjemme. men det noget i så mange år jeg oplevet alene, og føler aldrig jeg vil finde den ro jeg har brug for unden at få en med op i lejligheden en clairvoyant . som personligt kunne fortælle mig nogen ting. ved ikke óm du ka følge mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

har haft meget travlt for tiden, så jeg har slet ikke lige fået tjekket indlæggene. men WOW det lyder vildt!? har du kun oplevet tingene i den lejlighed, og ikke andre steder? hvordan har du det så med din mor nu? kan i godt snakke om det osv?

mig og min mor har et anstrengt forhold til hinanden , men det skyldes ikke alene, de ting omkring det åndelige i de år. for det har jeg lagt bag mig. men en masse andre ting. jeg har oplevet energi er andre steder efterfølgende . men ikke direkte set et spøgelse som den gang. boet en kort periode på Vesterbro , også for mange år siden , var 16år og der var der var en meget ubehagelig energi. og væltet også ting ned af sig selv , og musikken tændte og slukket selv . fjernsyn osv men min nabo oplevet også disse ting . og det spøgte med sikkerhed . men energien var så tung for mig . men boet der heldigvis kun 3 måneder. har prøvet at at være i et hus , hvor jeg skulle hjælpe med rengøring , da der skulle males . kun maler der kendte ejer. og vi gik alene rundt der. og mærket tydeligt der var andre end mig der, da jeg gjorde rent, og det var ikke maleren :) men ikke en tung energi som de andre gange. da vi var på vej hjem fortalte jeg maleren om hvad jeg havde følt. og sag så at ejer havde fortalt der skete mærkelige ting i huset. og troet der var spøgelser:) så gav det jo mening for mig hvad jeg have følt. selvom intet mærkeligt var sket. men hvad siger du til det spørgsmål jeg gav stella?? her oven ovre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

mig og min mor har et anstrengt forhold til hinanden , men det skyldes ikke alene, de ting omkring det åndelige i de år. for det har jeg lagt bag mig. men en masse andre ting. jeg har oplevet energi er andre steder efterfølgende . men ikke direkte set et spøgelse som den gang. boet en kort periode på Vesterbro , også for mange år siden , var 16år og der var der var en meget ubehagelig energi. og væltet også ting ned af sig selv , og musikken tændte og slukket selv . fjernsyn osv men min nabo oplevet også disse ting . og det spøgte med sikkerhed . men energien var så tung for mig . men boet der heldigvis kun 3 måneder. har prøvet at at være i et hus , hvor jeg skulle hjælpe med rengøring , da der skulle males . kun maler der kendte ejer. og vi gik alene rundt der. og mærket tydeligt der var andre end mig der, da jeg gjorde rent, og det var ikke maleren :) men ikke en tung energi som de andre gange. da vi var på vej hjem fortalte jeg maleren om hvad jeg havde følt. og sag så at ejer havde fortalt der skete mærkelige ting i huset. og troet der var spøgelser:) så gav det jo mening for mig hvad jeg have følt. selvom intet mærkeligt var sket. men hvad siger du til det spørgsmål jeg gav stella?? her oven ovre :)

 

altså om hvorvidt jeg kan følge dig? kan sagtens følge dig at du har brug for at komme op i lejligheden og få en afslutning på en traumatisk oplevelse som barn. ellers kommer den jo til at hjemsøge dig resten af dit liv. ahr du ikke overvejet at tage kontakt til dem der bor der nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

altså om hvorvidt jeg kan følge dig? kan sagtens følge dig at du har brug for at komme op i lejligheden og få en afslutning på en traumatisk oplevelse som barn. ellers kommer den jo til at hjemsøge dig resten af dit liv. ahr du ikke overvejet at tage kontakt til dem der bor der nu?

ovre vejer det hver dag når jeg går tur med simba , ligger jo 5 min fra hvor jeg bor nu. men har alle de her ting som har holdt mig tilbage, tænk vis de har lagt det bag sig, og føler det ubehageligt at jeg kommer og ribber op i det hele? og vil blive inu mere bange , ved at høre min oplevelse. og ka vis der stadig er ånder der, mon besætte sig i min krop? har hørt om så noget. ved det lyder tosset, men min søster var en gang hos så nogle kinesere , fordi hun havde det dårligt , og fik af vide at der var en ånd der havde sat sig i hende, de lage hænderne på hende , og sag en masse latin vidst, og noget med nogle dampe også. og min søster besvimet et øje blik de greb hende. og sag det sker tit når de uddriver en ånd. min søster var træt som aldrig før bag efter. men dagen efter var hun frisk igen, og havde været syg længe :shock: Måske det et tilfælde og måske ikke? men det er så også noget der bekymre mig. men faktisk mest vis jeg skræmmer familien mere end de er i forvejen? giv mig svar :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gina..Jeg har haft og har det som dig..Men da jeg som lille første gang oplevede der stod en vildt fremmed mand i mit soveværelse, med noget gammeldags tøj..Så fik jeg at vide af min mor, at sådan havde nogen det i vores familie, min bedstefar havde det på samme måde...Men jeg fiuk så også at vide at det ikke var noget jeg skulle fortælle mine legekam. for de vill ikke kunne forstå det..Men det er jo også mange år siden..Begge mine 2 piger har også evnen, den ene mere end den anden..Vi kan også fjerne smerter...Jeg har så på mine gamle dage valgt det fra, og lukke af for det..Men nogen gange så kan jeg blive overrasket over de budskaber jeg får, de passer stadigvæk på en prik..Men nu som pensionist kan jeg ikke længere bruge det til noget.. For hvad glæde har jeg af at få besked om at min nabo skal dø meget snart...Men mens jeg arbejdede som sygepl. da var det en fordel.

, og så se om du ikke kan finde en som kan hjælpe dig med at lukke af..

Link til indlæg
Del på andre sites

ovre vejer det hver dag når jeg går tur med simba , ligger jo 5 min fra hvor jeg bor nu. men har alle de her ting som har holdt mig tilbage, tænk vis de har lagt det bag sig, og føler det ubehageligt at jeg kommer og ribber op i det hele? og vil blive inu mere bange , ved at høre min oplevelse. og ka vis der stadig er ånder der, mon besætte sig i min krop? har hørt om så noget. ved det lyder tosset, men min søster var en gang hos så nogle kinesere , fordi hun havde det dårligt , og fik af vide at der var en ånd der havde sat sig i hende, de lage hænderne på hende , og sag en masse latin vidst, og noget med nogle dampe også. og min søster besvimet et øje blik de greb hende. og sag det sker tit når de uddriver en ånd. min søster var træt som aldrig før bag efter. men dagen efter var hun frisk igen, og havde været syg længe :shock: Måske det et tilfælde og måske ikke? men det er så også noget der bekymre mig. men faktisk mest vis jeg skræmmer familien mere end de er i forvejen? giv mig svar :)

 

ja altså den familie der bor der i forvejen? forstår godt du ikke vil skræmme dem. har de været klar over at det har været sket, siden du skriver at de måske har lagt det bag sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gina..Jeg har haft og har det som dig..Men da jeg som lille første gang oplevede der stod en vildt fremmed mand i mit soveværelse, med noget gammeldags tøj..Så fik jeg at vide af min mor, at sådan havde nogen det i vores familie, min bedstefar havde det på samme måde...Men jeg fiuk så også at vide at det ikke var noget jeg skulle fortælle mine legekam. for de vill ikke kunne forstå det..Men det er jo også mange år siden..Begge mine 2 piger har også evnen, den ene mere end den anden..Vi kan også fjerne smerter...Jeg har så på mine gamle dage valgt det fra, og lukke af for det..Men nogen gange så kan jeg blive overrasket over de budskaber jeg får, de passer stadigvæk på en prik..Men nu som pensionist kan jeg ikke længere bruge det til noget.. For hvad glæde har jeg af at få besked om at min nabo skal dø meget snart...Men mens jeg arbejdede som sygepl. da var det en fordel.

, og så se om du ikke kan finde en som kan hjælpe dig med at lukke af..

først set din besked nu :( jeg syntes din evner lyder spændene for mig meget. men forstår også din beslutning . vis det er det du har det bedst med. det var et problem for mig da jeg var barn, at være åben . men du når jeg forstår mig bedre på hvad det handler om, så skræmmer det mig ikke som sådan. jo vis jeg oplever så dårlig energi igen som jeg gjorde den gang i min gamle lejlighed, så ville jeg nok blive lidt skræmt , og dårlig igen. men så må jeg forlade det sted hvor jeg får det sådan. men tror det du mente da du skrev du syntes jeg skulle få hjælp til at få lukket af var, at vis jeg frygtede der var en dårlig ond fra den gamle lejlighed der ville sætte sig på mig . men tror måske det ka ske uanset hvad?? men har læst mere om det, og ville gerne skrive med dig om det i en pb vis du har lyst? for vil ikke skræmme folk her inde som ikke tror , på de ting , eller ikke ved nok om det. så de tror jeg er en tosse vis du forstår ? men de mennesker der bor nu i den lejlighed har aldrig hørt óm mine oplevelser. ved kun fra min søster , som den gang var veninde med datteren , der flyttet ind i vores gamle lejlighed , at de var sikre på der var spøgelser. og min søster sag intet , for vidste ikke alle min oplevelser , da hun var for lille til at få det fortalt . men som voksen har jeg fortalt hende alt . men derfor bange for at de vil blive så skræmte vis jeg kommer efter alle de år og vil snakke med dem. men som sagt for jeg aldrig ro i min sjæl før jeg for mere vis hed om det hele ? så er virkelig i et delemma . hvad ville du gøre? og andre fra HF må også meget gerne give et bud :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...