Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst karlasejer

Hej derude :)

Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan svare mig på!

Min hunhund på knap 2 år har lige været i hendes 2. løbetid. Hun blødte i præcis 3 uger og stoppede med at bløde den 20 januar, altså ca. 2 uger siden. Hun har efterfølgende været ret "horny" og vild efter at ride hendes tæppe m.m.

Der har også været lidt hø-farvet udflåd, men så i dag på vores gå tur da hun satte sig for, at tisse kom der en ca. 4 cm gennemsigtig/lidt gullig slimtråd med, som efterfølgende blev hængende og måtte fjernes.

Jeg har ikke før set dette, og ringede derfor til min dyrlæge, som sagde det var normalt at der kom udflåd i ugerne efter, da hunhunden stadig var i løbetid, selvom hun ikke bløder.

Når jeg prøver at søge om det på nettet dukker der den ene skræmme historie, om livmoderbetændelse, op efter den anden ..

Er der andre der har oplevet nogen lignende med deres hunhunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det har jeg og jeg lærte også at der hos nogle hunde kan ske en udskillelse af slim efter løbetiden. det kan potientielt bliv til livmoderbetændelse, så du skal holde øje med hende. Jeg fik min steriliseret fordi hun var gammel og fordi der dukkede knuder op efter samme løbetid (havde næppe noget med hinanden at gøre).

men min den anden tæve havde det ogå her sidste gang hun var i løb. Det gik over.

Link til indlæg
Del på andre sites