Hop til indhold

Anbefal en holistisk dyrlæge


Gæst Johannes Jacobsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Johannes Jacobsen

Hej,

Jeg har lyst til at prøve en dyrlæge, der også har nogle alternative redskaber i bagagen som fx homøopati og kinesiologi mv.

Jeg kender ikke nogen og derfor vil jeg gerne høre jeres anbefalinger. Det må meget gerne være på Sjælland / København og omegn.

 

Pft.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender umiddelbart ingen på Sjælland, men måske gør andre.

Selv har jeg brugt Gudrun Frantsen i Knebel på Mols en del år.

 

Udover at være traditionel dyrlæge har hun rigtigt mange alternative redskaber at bruge blandt andet er hun uddannet indenfor kinesisk medicin og en del andre retninger.

 

Hun har tlf. 86 35 25 89

Link til indlæg
Del på andre sites

Kristine Elbæk på Dyreklinikken Artemis i Hellerup er også uddannet i at bruge traditionel kinesisk medicin, jeg ved ikke, om det var noget? Jeg har ikke selv brugt hende, men har hørt godt om hende. Man skal vist selv sige til hende, at man er interesseret i, at hun også tager de alternative briller på, når hun behandler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er rigtig glad for at bruge Birgitte Langvad, som er dyrlæge og har efteruddannet sig i akupunktur, osteopati, kinesisk urtemedicin mm. Det har hjulpet meget i forbindelse med diskusprolaps - og gigtrelaterede smerter, skævheder i almindelighed, en kronisk seneknude og diverse småskavanker der opstår, når nu man har en ældre hund. Og så tager hun sig rigtig god tid hver gang man kommer.

 

Hun bor i Helsinge, Nordsjælland

 

http://www.akupunkturnucleus.dk/nucleus/forside

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...