Hop til indhold

Sløjfer i håret?


Shii
 Share

Recommended Posts

Bruger i sløjfer eller elastikker i håret på jeres løve?

 

Ellie har altid elastikker i håret, og jeg forsøger at lade være at klippe om øjnene for hende, da jeg synes det er super smukt når de udstilles med den fulde længde imellem øjnene... Jeg tror det også er en af forskellende imellem dansk og hollandsk måde at udstille, da jeg ofte oplever folk klipper deres løver ved øjnene....

 

Gør i, eller binder i dem op? Jeg kan lige forsøge at tage et billede af hvordan Ellie, hver dag, får sat sit hår...

 

Fortæl om jeres løvers pandehår, og hvordan i holder det!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sætter charlies sådan her.

[ATTACH=CONFIG]116435[/ATTACH]

 

Undskyld det vender forkert, håber i kan se det nogenlunde

 

 

Jeg forsøgte det på Ellie, men hendes hovedhår er bare meget sparsomme! Det har været klippet imellem øjnene, så jeg er stadig ved at gro det ud... Så hun må have en "palme" indtil det bliver længere :lol:

 

Charlie har smukt pandehår :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forsøgte det på Ellie, men hendes hovedhår er bare meget sparsomme! Det har været klippet imellem øjnene, så jeg er stadig ved at gro det ud... Så hun må have en "palme" indtil det bliver længere :lol:

 

Charlie har smukt pandehår :lun:

 

Det havde charlie også en periode, så han havde også "enhjørning-horn" i panden indtil det var langt nok :mrgreen: Han blev klippet ned sidste år, så det hele voksede fint ud samtidig :-D

 

Det kommer, luge pludselig er det langt nok til at du kan lave hvad som helst med pandehåret. Jeg synes at tykkelsen på pelsen også har noget at sige, de tykke pelse er ikke til at style med clips/spænder men de lidt tyndere, som charlies, kan sættes begge måder. Clipsne holder ikke "frisuren" så længe men jeg synes de er mere skånsomme for pelsen.

 

det er hvad jeg synes, men der måske andre der har andre erfaring og mening :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lulu har haft spænde i ret ofte (en enkelt gang havde jeg glemt den til agilitytræning, og der brugte jeg en poseklemme:genert:). I november klippede Janni håret i øjenkrogen, og siden har det ikke været nødvendigt med spænde. Om det skyldes klipningen eller at hendes pandehår er slidt ned efter at have haft skærm på, ved jeg ikke endnu.

 

Lulu Mingus i Mustang.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Malinois

Johnny har kun elastik i. Gider ikke rigtig spænder. 20140115_201215.jpg

 

Men hans pels er noget besværlig, fordi det er ikke har fuld længde, han er jo kun 7,5 måned gammel. Men han har godt noget meget pels, som er meget nem at holde. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...