Hop til indhold

for ejer af cavalier king charels spaniel.


jannie28
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

hej jeg har en cavalier king charles. dens pæls på den eneside af ryggen stritter hvad kan jeg gør ved det. i siger nok alle så giv den lakse olie og eller skift foder men vi skifter ik foder mere for vi har prøvet alt og den fik dårlig mave så nu får den endelig noget den kan tåle og jeg vil ik byde ham at han skal gå og have dårlig mave igen. men hvor dan får jeg pælsen til ik at stritte på den eneside af rykken

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for rådene. har et spørgsmål mere han er altid våd ved begge øjne og det er lidt svært at forklar hvad det lugter af men han har altid været våd ved øjnene også inden vi købte ham hos den kenndel som sælger ægte Cavalier hvad kan jeg gør ved det?

 

Nu kender jeg intet om racen men ved at nogle hunde "græder" hvis de får for meget lakseolie.

Begge vores piger får våde øjne efter perioder med lakseolie.

 

Aya er også næsten altid lidt våd under øjnene, især i situationer hvor hun stresser eller er træt.

 

http://www.petfoods.dk/kw-ojebad-100ml.html

 

Bruger vi til at fjerne snask rundt om øjnene på vores piger.. Jo større udstrittende øjne, jo mere løber øjnene kunne jeg forestille mig

 

:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...