Hop til indhold

En duft af kat...


potil
 Share

Recommended Posts

Jeg fik mig jo en helt særligt logerende en dag.. ham her :skraek: en kat i Flipsens hjem og endda på Flipsens hofplads?!

15154_10152156900554070_2043923004_n.jpg

 

1604577_10152156913379070_1935854875_n.jpg

 

Det var jo oprindeligt min veninde der gav det stakkels dyr tag over hovedet, han var til gene for nærmest alle i byen, men hendes udlejer ville så ikke have det, så jeg fik ham ind til mig sådan akut, sødeste tyksak :lun: (men sig det ikke til nogen - jeg kan jo ikke li' katte :engel::mrgreen: )

 

Jeg lavede fluks et opslag på fb om ham, at han gerne ville tilhører nogen igen - der gik ikke engang en time så fik jeg en privat besked fra ejeren!!

Han var blevet skræmt og stukket af og det var ca et år siden, og ejeren havde lidt opgivet håbet - så man må sige at det var en fantastisk happy end for de to :hjerte:

 

Nåh, men Bølle som han hedder, nåede jo så kun at være her en dag, Flipsedyret nåede ikke hjem og hilse (hvilket nok er godt nok når jeg lige tænker mig om :mrgreen: )

 

Flipsen kom hjem dagen efter og Bøllekatten har jo trampet rundt i hele lejligheden, så duften af kat hang godt i luften, har aldrig set Flipsen så forundret :sjov: han snusede og snusede og snusede igen - og lignede faktisk der til sidst besluttede sig for at den katteduft måtte være indbildning :mrgreen: for der var jo for pokker ingen hvæsende bæst nogen steder :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...