Hop til indhold

Bur til udstilling, hvad bruger i for et??


Gæst NickLou
 Share

Recommended Posts

Gæst NickLou

Hej folkens.

Vi får snart et nyt familiemedlem, en lille bichon havannese, som jeg har i sinde skal til nogle udstillinger af og til. Men har indtil videre ikke den store viden om dette, og vil gerne vide først og fremmest hvad for et bur i som udstiller bruger til jeres lille firbenet stjerne...? :blink:

 

Mvh. Louise / "mor" til april. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt sådan et her til min cavalier til når vi er afsted det kan klappes sammen og er super nemt at have med på farten. Og så er det et kæmpe hit hos hunden såvel som katten hihi :blink:

 

Det sådan et jeg har tænkt på, men igen har også set folk som Amocca snakker om stå og trimme på et bur, vidste dog ikke at det bare var et alm trådbur....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sådan et jeg har tænkt på, men igen har også set folk som Amocca snakker om stå og trimme på et bur, vidste dog ikke at det bare var et alm trådbur....

 

Jeg tror man kan købe nogle nogle, hvor trimmebordet er en del af buret faktisk, men aner ikke om de er pengene værd. Men mon ikke der kommer nogle idstillingsnørder herind :-)!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Hejsa. Jeg har selv havanaise som jeg udstiller. Jeg startede op med hendes transportkasse og to campingstole til et skue. Det duede ikke kunne jeg godt se, du skal have noget med, hvor du kan frisere på, bliver meget nødvendigt!! Så jeg købte et trimmerbord og havde så hendes metal bur med. Eller vi er ofte to afsted også er hundene i samme bur. Jeg har så lige fået opgraderet mit trimmebord, til et med hjul på. En klar fordel fordi man skal slæbe meget med. Der findes også udstillingsvogne, hvor du har en trolly med bord på. Men de koster rigtig mange penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et stort, og to små metal bure med, til fem Lowchens...

 

Vi har dem i det store bur sammen, og efterhånden som de er klar til at komme ind ryger de op i de to små... De to små kan der sagtens stoppes tre i, så det er stadig ret store bure... Og det er udelukkende bare luksus, men jeg gider ikke at de pisser på hinanden, eller savler på hinanden eller den slags, lige før de skal ind i ringen :lol:

 

Hvis du kun har en hund ville jeg nok bare tage et lille metalbur med.... Et der er stort nok til at der kan være lidt hyggeligt, og til at man kan stille en skål vand, uden at hunden skal ligge oven i det....

 

Jeg bryder mig mest om metalburene, fordi de kan stables, og vi som sagt har tre (Så det store står nederst og de to små ovenpå ved siden af hinanden)... Vi har et separat trimmebord med... Skulle jeg købe ind igen ville jeg købe et trimmebord med hjul!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også fan af kanvasbur....også til den ene udstilling vi pt har været til :mrgreen:

 

når i alt andet lige ikke ved om I fast skal udstille så ville jeg nok ikke købe det helt vilde udstyr. Har I ikke en opdrætter der kan hjælpe jer i starten, og så shoppe amok senere??? I min verden ville det da være møg ærgerligt at købe en masse hvis ikke det bliver til mere end et par udstillinger....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men jeg udstiller svigermor og svigerindens 3 løver.

 

Du rager bare løver til dig :lol:

 

 

Jeg bruger stofbure til de to (velopdragne) store, mens den lille løve indtil videre er i et plastikbur. Den hun har nu er dog lidt større end buret på billedet. Jeg lægger vetbed fra buret ovenpå når vi er på udstilling, så kan hun stå der mens jeg børster. Jeg gider ikke slæbe trimmebordet med for så lidt.

Hundebure.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...