Hop til indhold

Albas Verden


tjikson
 Share

Recommended Posts

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå ja.. Hun kan ikke finde ud af at lege med ting :hmm:Hun kan liiige meget uentusiastisk gå med til at løbe hen og hente sin pivende bamse og aflevere den.. Indtil hun finder på noget bedre... Ellers har jeg ikke fundet noget hun "særlig" god til.. :hmm:

 

Det har du da! Hun er god til at nusse og til at fylde på sofaen :mrgreen: Akkurat ligesom Bonnie. Det er så også det eneste hun er god til! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har du da! Hun er god til at nusse og til at fylde på sofaen :mrgreen: Akkurat ligesom Bonnie. Det er så også det eneste hun er god til! :lol:

 

:lol: sisters separated at birth

 

vi må være trillinger, Alba,Bonnie og jeg :mrgreen:

 

jeg stemmer i med koret, at hun ser sød ud...og bliver smuk smuk smuk, når hun bliver slankere :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil bare lige sige at jeg syntes det er en smule svært at vænn sig til border collien?? i hende når det kommer til træning... Er vant til selvstændigt handlende hunde.. Og hun gør intet, som hun ikke har fået besked på... Det går meget op af bakke med "papkassen" og klikke-for-selvstændige ideer.. Hun sitter, giver pote og gøer :lol: Også bliver hun frustreret og går sin vej :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...