Hop til indhold

Albas Verden


tjikson
 Share

Recommended Posts

Hvor er hun bare fin Tjik :lun:

 

Yoda siger, at han gerne vil være sød ved ham en dag, hvis vi pludselig er i samme område.

 

Hun ser virkelig, virkelig sød ud!

 

Hvilket område vil man normalt kunne opspore Yoda i? :hmm: Pt. skal jeg også lige være sikker på noget løbetid går over :genert:

Aaaaj Tjikson .... Hun er SÅ lækker - og sikke en perfekt størrelse :hjerte: Hun er nemt en hund jeg også kunne falde for! :lun:

 

Perfekt størrelse? :lol: Jeg kiggede efter noget som var 15kg lettere..... :mrgreen: - Nu arbejder vi bare på at gøre hende 2-4kg lettere...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvilket område vil man normalt kunne opspore Yoda i? :hmm: Pt. skal jeg også lige være sikker på noget løbetid går over :genert:

 

 

Perfekt størrelse? :lol: Jeg kiggede efter noget som var 15kg lettere..... :mrgreen: - Nu arbejder vi bare på at gøre hende 2-4kg lettere...

 

 

Ca. midt i midtjylland, omkring Herning og så jævnt fordelt rundt om i landet, alt efter hvad der lige er af konkurrencer og kurser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ser efterlyste hunde på facebok, og det er mange, er det slet ikke usædvanlig at de ikke er chippet, og heller ikke med de fundne hunde. Så det gider folk altså ikke ofre penge på, nok hvis hvalpen har været billig. Et gyldigt opdateret hundetegn har hun så hellerikkke haft.

Jeg syntes den hundelov med fundne hunde er noget møj, for den stedlige politikreds skal betale de penge, en opbevaring, behandling osv koster, altså en hundepension. Så det er tilfældigt, hvem der aflives og hvem der søges nyt hjem til.

Har læst at en af disse pensioner med hunde og katte blev uvenner med DB, da de satte % af de fundne hunde til aflivning op. Og nu har en katte pension også meldt fra, de orker ikke alle de aflivninger. Jeg ved da godt, at der slet ikke findes gode hjem til alle de dyr, men så må DB bruge deres millioner på at få folk til at avle mindre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag blev hun slæbt med i toget til Århus... Hun tog det SÅ fint :lun:

I toget mødte vi en lille dreng med hans mor, som gerne ville nusse med hende.. Hun lå sig ned og kiggede, mens han aede hende :lun: Hun ville meget gerne have slikket lidt på ham men accepterede et nej.. Min dygtige vuffer :hjerte:

1011064_10152295885179887_664434725_n.jpg

 

I Århus var vi hurtig en tur gennem gågåden hvilket hun tog med stor ro... Små peb kun en smule når der kom hunde forbi :lol: Mens vi sad og spiste kom en hjemløs ung mand hen og sagde hej til hende :lun:

Men nu er vores lille stjernevuffer også gået død hjemme i sofaen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste problem vi egentlig har haft med Alba er hun sq ikke gider æde det der tørfoder :fornaermet: Hun hopper hverken på guf i maden eller opblødt i bouillon.... Til gengæld kan hun vææældig godt lide sådan et ben med kød på... :roll: Vi får hendes nye tørfoder imorgen, håber hun måske gider spise det... Bare engang imellem.. Ellers vil vi da glæde os over de 18kg :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eftersom hun skal af med lidt på sidebenene, så er det måske ok? Og så lade være med at nøde hende til at spise :-)

 

Vi gør nu heller ingen ihærdige forsøg... Efter at have levet med Tilde i 4år som spiser hver 3-4dag når det passer hende :stupid: Men vi satser også på det er en aktiv slankekur når man ikke gider spise :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

1148860_10152307058599887_1251356435_n.jpg

Så kom Albas indflytningspakke endelig, efter problemer både hos zooplus og GLS :stupid:

 

Hun elsker det nye foder :lol: og kan rent faktisk spise tørfoder!.. Har fået sit helt eget halsbånd og en navnetønde... Også har hende og herren fået et løbesæt :lun:

 

Det går stadig godt med hende.. Hun tager sig flere og flere rettigheder... Fx at snige sig op i sengen når vi sover :lol: også HADER hun katte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alba har indført egne husregler :cool: ( som helst ikke skal diskuteres)

 

  1. Hvis folk sover må man godt ligge i sengen!
  2. Hvis folk ikke er hjemme, er man nød til at sove i sengen!
  3. Hvis folk er vågnet om morgenen skal man enten ligge i sengen eller luftes så snart man er vågnet!
  4. Folk må gerne vækkes klokken 4 om natten, hvis blæren trykker eller man bare har lyst til en snusetur ( :evil:).. Dette anbefales at gøres med en velplaceret pote i folks ansigt..
  5. Vandskålen bør skiftet minimum 4gange dagligt!
  6. Vandskålen skal ALTID være fyldt efter gåture, når man er MEGET tæt på at være dehydreret!!!
  7. Folk bør stoppe med at brokke sig over at blive hevet ind i krat, når det nu er der det lugter aller bedst!
  8. Folk bør stoppe med at bede en om at holde mund, når kvarterets små hunde går knurrende forbi og man hyler fordi man ikke må hilse på dem :vedikke:
  9. Folk bør ALTID dele sin mad med deres hund (Her er vi noget uenige.. Nogen skal nemlig tabe sig 4-5kg :lol: )
  10. Sofaen ejes af Alba og kan lånes, når det passer Alba!... :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...