Hop til indhold

Hunde-apps..??


korvis
 Share

Recommended Posts

Tja, det må vel falde under produkter - gode apps til os hundetosser? Jeg kunne f.eks. godt tænke mig en slags "hundens bog", hvor man kunne notere div. ting om hunden. Sådan noget som vaccinationer, løbetider - ja div. sundhed og informationer omkring hunden/-e... Jeg har én der hedder MyPetVet, der er ok og har mange gode features, men synes den alligevel mangler en del. Nogen der har tips om gode hunde-apps?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Det var da egentlig en god idé. Min kæreste laver apps, måske det var en idé at han skulle lave sådan en :lol:

 

He he he... Jeg tror helt sikkert at nogle af HF's agilitytosser også kunne tænke sig en stævne-log-app, der kunne lave lagkagediagrammer over fejl og disk'er!! :mrgreen: Helt seriøst så har jeg faktisk ledt efter sådan én (altså ikke lagkagerne), det findes til det amerikanske marked, men ingenting til DK...

Link til indlæg
Del på andre sites

He he he... Jeg tror helt sikkert at nogle af HF's agilitytosser også kunne tænke sig en stævne-log-app, der kunne lave lagkagediagrammer over fejl og disk'er!! :mrgreen: Helt seriøst så har jeg faktisk ledt efter sådan én (altså ikke lagkagerne), det findes til det amerikanske marked, men ingenting til DK...

 

Den har jeg også ledt efetr :mrgreen: men den amerikanerne har kan ikke bruges til dk forhold

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har jeg også ledt efetr :mrgreen: men den amerikanerne har kan ikke bruges til dk forhold

 

Nej, det er jo lige det - der skulle findes en til dk også! Jeg laver jo min egen, bare i et regneark, men det er ikke så fikst...

 

Det var jo ikke så dyrt med banetegneren alligevel, hvad er det for én? Det undrer mig f.ø. at cleanrun ikke har lavet en app af sin endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Hiver lige den her frem igen..

har lige hentet "viewranger" en gps og kort til udendørsmennesker, og den er virkelig god, den har små stier og skovveje med som standard kort og gps-apps ikke har, den kan virkelig anbefales til jer der tager på opdagelsesturer med hundebassen..

jeg har kun den gratis udgave, men overvejer virkelig den store udgave af den!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Har lige hentet en ny træningsapp - k9organizr. Det er en svensk gratis-app som er under udvikling, og den findes derfor endnu kun til iPhone. Men de udvikler på den, så den kommer på et tidspunkt også for andre styresystemer. Den er på svensk, men hvis den bli'r populær kommer den måske på andre sprog også, hvem ved? De har en side på FB, hvor de dels skriver om hvad der sker i udviklingen, melder om kendte fejl, men også ta'r imod tips og idéer til ændringer og features: https://www.facebook.com/k9organizr?fref=ts

 

Jeg har ikke rigtig brugt app'en endnu, kun kigget den lidt igennem. Men umiddelbart ser den ganske fin ud, man kan både planlægge træningspas fremad i tiden, og føre log over dem man har trænet. Tænker at jeg vil prøve at bruge den til den overgribende planlægning af vores træning, og se hvordan det fungerer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...