Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

Homeland (En amerikansk soldat kommer hjem til USA efter at have været holdt fanget. Men han bliver mistænkt for at være terrorist - er han, eller er han ikke? Se den :lol:)

 

House of Cards (Politisk præget serie, Kevin Spacey har hovedrollen og vi følger hans liv og tanker. Overlev de to første afsnit, og du bliver afhængig :lol:.)

 

The Walking Dead (Vi følger betjenten Rick under en Zombie-apocalypso. Han forsøger at overleve og støder på både store og små problemer. Masser af splat og klamme zombier. Baseret på tegneserien af samme navn - læs dem for endnu mere splat)

 

Games of Thrones (Middelalder-agtig serie. Også svært vanedannende ... Kan ikke vente til den nye sæson!)

 

Fangerne fra OZ (Min personlige absolutte yndlingsserie. Du følger de indsatte samt ansatte i et amerikansk fængsel. Du kommer virkelig tæt på de forskellige karakterer, og får helt sikkert dine egne personlige favoritter.)

 

Orange is the new black (En lesbisk kvinde kommer i fængsel for at have smuglet stoffer da hun var yngre. Hun har ikke ligefrem "fængselspotentiale" og man følger hendes kamp for at kunne være i fred inde i fængslet. Den er også lidt sjov)

Supernatual (Den er jeg selv i gang med lige nu. 2 brødre rejser USA rundt for at kæmpe mod alle mulige slags overnaturlige fænomener. Faktisk en overraskende god serie, selvom den engang imellem er lige lovlig "amerikansk" .. Altså cheasy)

Link til indlæg
Del på andre sites

true detective er det bedste tv, som jeg har set i årevis! det er FANTASTISK! og jeg elsker nok matthew lidt efter at have set ham i den rolle. altså sådan ala drømmer om ham om natten. det kommer du også til sonja! så meget smerte i hans hjerte, mand!

 

skal det være lidt lettere, kan jeg rigtig godt lide orange is the new black, girls og new girl. eller awkward, som er sådan noget teenagefims mens altså virkelig catchy :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

true blood er det bedste tv, som jeg har set i årevis! det er FANTASTISK! og jeg elsker nok matthew lidt efter at have set ham i den rolle. altså sådan ala drømmer om ham om natten. det kommer du også til sonja! så meget smerte i hans hjerte, mand!

 

skal det være lidt lettere, kan jeg rigtig godt lide orange is the new black, girls og new girl. eller awkward, som er sådan noget teenagefims mens altså virkelig catchy :oops:

 

True blood? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
men du skal se true detective! jeg junkede de første 4 afsnit på én aften, så godt er det!

Vi fulgte den fra start af på hbo, så vi ventede pænt til hver mandag. mega god serie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi... Teenage MM in the house....

 

- Arrow

- The vampire diaries

- True blood (det tog godt nok lang tid før jeg ikke grinede hver anden gang Sookie åbnede munden med den latterlige accent)

- The walking dead

- HIMYM

- Grey anatomy

- Homeland

- Hart of Dixie (Synes dog denne sæson er skod)

- Og selvfølgelig all time favoritten - Game of Thrones :lun:

 

Er bare håbløst bagud på flere af dem, for har egentlig ikke tid til at følge med i alle de serier.... Så tager en serie-maraton-dag i ny og næ :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...