Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

Forresten mht serien True blood, jeg elsker de første sæsoner, men jeg synes desværre, den ender med at lamme noget over i forsøget på at blive ved med at være overraskende. Så den taber desværre lidt tråden, synes jeg.

Der kan jeg ikke forstå at de ikke har været mere loyale overfor bøgerne, som har en meget bedre historie i sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten mht serien True blood, jeg elsker de første sæsoner, men jeg synes desværre, den ender med at lamme noget over i forsøget på at blive ved med at være overraskende. Så den taber desværre lidt tråden, synes jeg.

Der kan jeg ikke forstå at de ikke har været mere loyale overfor bøgerne, som har en meget bedre historie i sig.

 

Ja, jeg kunne også rigtig godt lide de første par sæsoner, men synes at kvaliteten er dalet en del i de senere sæsoner. Skal dog stadig se næste (og vist sidste?) sæson til sommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det værste ved at se serier på netflix er, at de ikke er særlig hurtige til at få de nye sæsoner...

 

Nu er jeg lige blevet færdig med de to sæsoner af Suits, håååber snart sæson 3 kommer!

 

Og hvilken serie skal jeg nu starte på, overvejer orange is the new Black.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det værste ved at se serier på netflix er, at de ikke er særlig hurtige til at få de nye sæsoner...

 

Nu er jeg lige blevet færdig med de to sæsoner af Suits, håååber snart sæson 3 kommer!

 

Og hvilken serie skal jeg nu starte på, overvejer orange is the new Black.

 

Lige præcis! Har set Orange is the new black, mens jeg har været syg. Den er faktisk meget god.. Så gå bare i gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Beaglepack

Jeg er kun til serier med indhold

 

Colorado sagaen

 

Lonesome Dove

 

De red mod nord (lonesome dove the series)

 

How The west was won (The Macahans)

 

Matador

 

Roots (rødder)

 

Roots next generation

 

Queen

 

Nord og Syd

 

Europa i flammer

 

En verden i krig

 

Krimier er

Foyles war

Barnaby

Miss Marple

Link til indlæg
Del på andre sites

Looking

Girls

Game of Thrones

Downton Abbey

Homeland (sæson 1 og 2 - kunne ikke lide sæson 3)

Orange is the New Black

Masters of Sex

The Tudors (særligt sæson 1 og 2)

Mad Men

 

Selv tænker jeg, at nogle af de næste serier, jeg skal i gang med (når jeg får tid) er True Detective, House of Cards og The Borgias. Har også tænkt, at jeg skal prøve at se første afsnit af den nye serie Doll & Em, der starter i aften (amr. tid) for at se, om det er en mulig afløser, nu hvor Looking og Girls lige er slut/snart slutter for denne sæson.

 

Den er bare så god, elsker de forskellige figurer, især bedstemoderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige genset Lykke, den er altså herlig :-D

 

Nu Jeanette nævner Dexter, så glæder jeg mig til at se den sidste sæson på et tidspunkt, men har hørt fra flere at de ikke kunne lide den. Nogle herinde der har set sidste sæson og i så fald - kunne I lide den? Og endelig ikke spoile, så er I søde. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige genset Lykke, den er altså herlig :-D

 

Nu Jeanette nævner Dexter, så glæder jeg mig til at se den sidste sæson på et tidspunkt, men har hørt fra flere at de ikke kunne lide den. Nogle herinde der har set sidste sæson og i så fald - kunne I lide den? Og endelig ikke spoile, så er I søde. :-D

 

Jeg har set alle sæsoner, og jeg var ikke begejstret for slutningen, men ellers kunne jeg godt lide den sidste sæson :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...