Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

Jeg har set serien 2 eller tre gange, fordi jeg synes den er sååå god :oops:

 

Ja det er altså den bedste :hjerte: Måske jeg skulle starte forfra mens jeg venter på sidste sæson :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige set de første 2 sæsoner af call the midwife og er totalt solgt :hjerte: men netflix har ikke flere afsnit :( nogen der har et link til en god side hvor man kan se sæson 3 :engel:

 

http://delishow.com synes jeg altid er opdateret med serier. Jeg tjekkede lige og de har i hvert fald call the midwife derinde.. De er i gang med sæson 3 derinde :-)

 

 

Og så anbefaler jeg lige samtidig Scandal! Jeg elsker den serie og Olivia Pope rocks :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Breaking Bad er også for fed! Det tog mig liidt tid at blive overbevist, men serien blev bare bedre og bedre, synes jeg! :)

 

Overvejer om jeg skal prøve at se videre på et tidspunkt... så de første tre afsnit og syntes da egentlig, at den var god, men den fangede mig bare ikke rigtigt, og så fik jeg aldrig set videre.

 

ja jeg var heller ikke overbevist efter de første afsnit men så skete der ting og sager og så blev den vanedannende :-)

 

Jeg blev først overbevist i 2. sæson, tror jeg det var. Hvis ikke det var fordi, en kammerat fra Herning blev ved med at snakke om den serie, så tror jeg, at jeg havde givet op. Men jeg er vildt glad for, at jeg ikke gjorde! :)

 

Jeg besluttede mig for at give serien en chance til, og faktisk allerede efter afsnit 4 var jeg fanget, så nu er jeg godt i gang med den. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lige gået igang med at gense Buffy.. Den er sgu altså meget hyggelig

 

og ellers så

Lost Girl. Eeeelske serie :lun: Jeg vil i øvrigt have min egen Kenzie :hjerte:

Orange is the new black kan jeg også lide, den er bare så "tung" at jeg kun kan se et enkelt afsnit ind imellem :lol:

Orphan Black. Jeg har kun set de første 4 eller 5 afsnit af sæson 1, men den er altså skide god!

2 broke girls ser jeg et afsnit af i tide og utide.. Den er altså lidt hyggelig..

Rizzoli & Isles kunne jeg også godt lide, men jeg blev sur på den i sidste sæson, så ved ikke helt om jeg gids næste sæson :vedikke:

Gik død i PLL & Bones

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også set Orphan Black og synes den var rigtig god! Liiidt hektisk ind imellem, der sker mange ting, sådan en lidt eh... lettere ukoncentreret type som mig kan godt have lidt svært ved at få det hele med. :mrgreen: Jeg er sådan en der liiige skal snakke lidt med hundene eller hente vand etc etc imens jeg ser tv, og så går jeg nemt glip af noget i en serie som Orphan Black.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også set Orphan Black og synes den var rigtig god! Liiidt hektisk ind imellem, der sker mange ting, sådan en lidt eh... lettere ukoncentreret type som mig kan godt have lidt svært ved at få det hele med. :mrgreen: Jeg er sådan en der liiige skal snakke lidt med hundene eller hente vand etc etc imens jeg ser tv, og så går jeg nemt glip af noget i en serie som Orphan Black.

 

:klap: Sådan er jeg også. Og enig, det går stærkt til tider! Men muuuch love.. Favorit klon?

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden og jeg er i øjeblikket i gang med Prison Break for 3. Eller 4. gang nu.. :hjerte:

 

Samtidig har jeg også lige på rekord tid pløjet The Nanny (Alletiders Barnepige) igennem, kan huske den fra den gang det var før, men jeg synes squ at den er underholdende når man bare skal slappe helt af og blive i godt humør, elsker butleren! :lol:

 

Dexter var vi også super glade for, den skal helt sikkert også ses igen, selvom jeg heller ikke var udpræget begejstret for slutningen, men ellers virkelig fed serie! :-D

 

McLeod's Daughters kunne vi også godt lide :-)

 

HIMYM og Morden Family har vi også set, også god underholdning :-)

 

Lige nu leder jeg lidt efter noget at se selv, efter jeg blev færdig med Skadestuen (ER) på DVD -elsker den serie! Jeg har forsøgt mig med et par afsnit af Heksene fra Warren manor, nok fordi jeg kan huske det lidt af den fra TV, men det fanger mig squ ikke rigtig det der overnaturlige halløj -siger hende der ellers er vild med Harry Potter :lol: Men lige ud over HP så er jeg bare ikke til sci.fi og eventyr, alt det der vampyrhalløj siger mig heller ikke en dyt.. :vedikke:

 

Elsker forøvrigt også Sex and the City! :cool: Men burde virkelig udvide min horisont i stedet for bare at falde tilbage til den igen :engel::lol:

 

Jeg så forøvrigt også en sæson eller to af Private Practice men i det lange løb kunne den ikke holde mig fanget..

 

Tænker lidt at det bliver den der Call the Midwife eller hvad det nu er den hedder, jeg går i gang med, jeg har set lidt af et par afsnit af den i TV :-)

 

Nå ja, jeg ser også et afsnit af New Girl en gang i mellem når jeg ikke ved hvad jeg ellers skal finde på, den er også ok :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...