Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Jeg har hbo og netflix. Hvad skal jeg se??

 

Er det den amerikanske netflix? For så klart 'Lost Girl'.. Herre god serie, men den danske netflix sucks og har den ikke.. den kan self streames en snert knap så lovligt, men det self ærgeligt når nu man betaler for det andet.. Jeg kender ikke hbo så jeg ved ikke hvad de har derpå

Link til indlæg
Del på andre sites

Orange is the New Black

 

Suits

 

Om en ung fyr med en fantastisk hukommelse, og så noget advokat noget, så vil jeg ikke sige mere. Men den er god :-)

 

Bantus

 

Ja, jeg kan også anbefale Suits :)

 

Den er ikke god - den er fantastisk :5up:

 

Men jeg er faktisk lidt sur på jer to, Bantus og Ditte :hmm:

 

Jeg blev nysgerrig og skulle tjekke den ud - det var i tirsdags - nu har jeg set alle 3 sæsoner + de 4 første afsnit af sæson 4 :genert: - jeg burde have klippet hæk, og alt muligt andet fornuftigt.

 

Jeg kan anbefale Unforgettable, denne gang en kvinde med en fantastisk hukommelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er ikke god - den er fantastisk :5up:

 

Men jeg er faktisk lidt sur på jer to, Bantus og Ditte :hmm:

 

Jeg blev nysgerrig og skulle tjekke den ud - det var i tirsdags - nu har jeg set alle 3 sæsoner + de 4 første afsnit af sæson 4 :genert: - jeg burde have klippet hæk, og alt muligt andet fornuftigt.

 

Jeg kan anbefale Unforgettable, denne gang en kvinde med en fantastisk hukommelse.

 

Uuuuundskyld :oops: kan trøste dig med, at min hæk også står uklippet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Har nu tilbragt en eftermiddag i selskab med The Good Wife, sæson 1 - er der nogen der kan fortælle om den bliver bedre, eller om den kører i det samme i alle 5 sæsoner :hmm:

 

Hvis så, må jeg give op - efter hver episode håber jeg på, at den bliver bedre, det gør den bare ikke :genert:

 

Fænger slet ikke som Suits :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu tilbragt en eftermiddag i selskab med The Good Wife, sæson 1 - er der nogen der kan fortælle om den bliver bedre, eller om den kører i det samme i alle 5 sæsoner :hmm:

 

Hvis så, må jeg give op - efter hver episode håber jeg på, at den bliver bedre, det gør den bare ikke :genert:

 

Fænger slet ikke som Suits :fornaermet:

 

Nå, men har givet op mht. The Good Wife - fik set halvdelen af første sæson, og da det bare var same old same old, besluttede jeg at hoppe til sidste episode i seneste sæson, bare for at se om, der var noget at komme efter - det var der ikke, så bye bye til den serie :vinken:

 

Har i stedet kastet mig over White Color, den er OK - samme network som Suits, og lidt af det samme flow :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

åh, vi er løbet lidt tør for serie, og jeg kan godt bruge noget anbefaling!

 

vi har set hello ladies færdigt (og grædt over, at der kun kommer en sæson) og så er vi gået i gang med silicon valley, som er ekstremt morsomt! og så glæder vi os selvfølgelig helt vildt til den nye sæson af true detective! men nu er vi lidt fortabte og mangler noget at gå op i, så det hele ikke går op i hammerslag og kender du typen :mrgreen: jeg er ikke så meget til det alt for glittede eller fantasy/science fiction, men mere til sitcoms og drama, nok.

 

kan i ikke trylle en anbefaling frem af et par af de nye serier hos c more - der har jeg nemlig gratis adgang igennem mit arbejde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...