Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

Siden sidst har jeg fået set de sæsoner de har af Call the Midwife, Suits og Glee på netflix, så jeg venter på nye sæsoner af alle tre.. Manden og jeg har set Orange is the new Black og venter på mere af den, mellemtiden har vi set Rejseholdet på DVD og lige nu er vi næsten færdige med Matador, hvad vi så går i gang med når vi er færdige med den om et par dage, det ved jeg ikke lige... :hmm: Selv er jeg gået i gang med Gossip Girl, jeg synes næsten at det er pinligt at indrømme, men faktum er at jeg sluger den råt og har set de første tre sæsoner på utrolig kort tid :engel::genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh, vi er løbet lidt tør for serie, og jeg kan godt bruge noget anbefaling!

 

vi har set hello ladies færdigt (og grædt over, at der kun kommer en sæson) og så er vi gået i gang med silicon valley, som er ekstremt morsomt! og så glæder vi os selvfølgelig helt vildt til den nye sæson af true detective! men nu er vi lidt fortabte og mangler noget at gå op i, så det hele ikke går op i hammerslag og kender du typen :mrgreen: jeg er ikke så meget til det alt for glittede eller fantasy/science fiction, men mere til sitcoms og drama, nok.

 

kan i ikke trylle en anbefaling frem af et par af de nye serier hos c more - der har jeg nemlig gratis adgang igennem mit arbejde :banan:

 

Looking :hjerte:

 

The Honorable Woman er god, men ved ikke, om den ligger på c more, ellers skal I på HBO Nordic.

Link til indlæg
Del på andre sites

er scandal ikke sådan lidt glittet og dramarama eller gossip girl? tror jeg kaster mig over looking! OGOGOG, så ser det altså ud til, at der kommer nogle rigtigt spændende nye serier her i efteråret, har lige researchet lidt! kommer måske alligevel ikke til at kede mig :mrgreen:

 

 

Nej ikke gossip girl. En lettere version af house of cards. En shonda rhimes serie (hende der lavede grey's) knapt så meget politik, men ok god. Slugte første sæson (7 afsnit) ret hurtigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej ikke gossip girl. En lettere version af house of cards. En shonda rhimes serie (hende der lavede grey's) knapt så meget politik, men ok god. Slugte første sæson (7 afsnit) ret hurtigt

 

skulle måske give den en chance så. synes generelt shando rhimes-halløj er lige soapyt nok. selv om hendes nye "how to get away with murder" lyder meget sjov/spændende egentlig ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tygget mig igennem Girls den kan man godt se syntes jeg, det er nok en mere opdateret og neurotisk version af SATC..:lol:

 

Ellers overvejer jeg at kiggelidt på den der pirat serie Balckbeard, men mest fordi folk siger at HBO's Black Sails er pænt dårlig, så den styrer jeg bare udenom..

 

Men nu vil jeg sætte mig ned og se et afsnit af Nord og Syd (den engelske ikke den forfærdelige amerikanske) har set den 1000 gange men kan ikke lade være, men man skal nok lade være med at se den hvis man er allergisk overfor Jane Austin...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...