Hop til indhold

Ny BC ejer


LEGOs mor
 Share

Recommended Posts

Hej Lego og mor. Velkommen til :vinke:

 

Jeg er mor til to skønne piger. Karla på 5,5 år og Johna på snart 3. Begge gårdhundeblandinger. Jeg løber agility og går rally med dem begge to. Karla på ret højt plan, med mange mange mange konkurrencer, Johna bare for hyggens skyld. Jeg har bestilt endnu en hund, denne gang en FT spaniel, så til sommer/efteråret får vi forhåbentlig en lillesøster mere.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 trefarvede hanhunde på 8 år, samt en S/H tæve på 10 år. Drengene er mine træningshunde, hvorimod tæven "kun" er hyggehund (dog med aktivering og udfordringer til hendes niveau) Hun er en genbrugshund som jeg overtog sidste år (4. hjem), og hun var voldsomt understimuleret og manglede erfaring med omgang ift. andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

LEGO er heller ikke vant til andre hunde og bliver lidt nervøs når vi møder nogle på gåturene. Han gør dem ikke noget og han kan godt lege med flere af dem vi har mødt...når de er uden snor, men han gør meget af dem hvis de gør. Hvad har du gjort for at træne mødet med andre hunde? Vi prøver lige nu at dele godbidder ud, men det er sjældent at han gider guffere når der er andre hunde i nærheden :hmm:

Og han kan jo ikke få guffere når han skaber sig :vedikke:

Mvh caroline

Link til indlæg
Del på andre sites

LEGO er heller ikke vant til andre hunde og bliver lidt nervøs når vi møder nogle på gåturene. Han gør dem ikke noget og han kan godt lege med flere af dem vi har mødt...når de er uden snor, men han gør meget af dem hvis de gør. Hvad har du gjort for at træne mødet med andre hunde? Vi prøver lige nu at dele godbidder ud, men det er sjældent at han gider guffere når der er andre hunde i nærheden :hmm:

Og han kan jo ikke få guffere når han skaber sig :vedikke:

Mvh caroline

Hun får konsekvent aldrig lov til at hilse når hun er i snor. Hun skal have mulighed for at gå hvis det bliver for meget for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...