Hop til indhold

Vi ses Eddie....


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Vi har mistet vores elskede elskede elskede Eddie.. På grund af hans helbred har vi måtte give vores dejlige baby frihed til at løbe i forvejen. Kun knap 5 år gammel. Men hvilke 5 år han har givet os. Al den kærlighed, alle de oplevelser, alle de grin. Eddie kom ind i vores liv, da vi lige var kommet ud af en livskrise. Vi ville have en fransk bulldog, da vi ønskede en hund med så stor personlighed som man næsten kunne få. Vi fik MEGET MEGET mere!! Vi elskede og elsker stadig den bullerbasse overalt på jorden og hans savn er fuldstændigt kæmpe stort og ufatteligt. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg ikke længere har min Eddie Jepsen, Eddie the Eagle, Eddie Spaghetti, E.J. , Jepsen, vi elsker dig!!!

Lige nu ved jeg slet ikke, hvordan jeg skal komme mig ovenpå det tab. Jeg ryster, kan slet ikke holde op med at græde og har kvalme. Mine tanker kører rundt om ham hele tiden og selvom jeg forsøger at tænke på alt det gode men lige nu overskygger det at han er væk det hele. Sorgen er ubeskrivelig…..

Jeg ved, når vi kommer lidt længere hen bliver det måske nemmere og jeg kan tænke på alle de gode ting. Tænk engang den lille bandit blev blandt andet kredsmester i Rally 2012 – han blev den første franske bulldog i DKK Esbjergs historie der vandt en rally konkurrence på tid!! Han oplevede pointlighed i rally konkurrencer med brugs-og arbejdshunde. Og han gav mig så meget rent træningsmæssigt – og rent familiemæssigt var den kongen af familien Jepsen – så det bliver rigtig rigtig rigtig svært at komme videre herfra.

Vores lille elskede Bosse tager det hele meget fint. Han var med til en smuk afsked med storebror og vi skal passe rigtigt godt på ham i det her.

Eddie skatter… vi ses.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Lisbeth

Jeg græder med jer. Ingen kunne nogensinde være i tvivl om, at Eddie var noget helt særligt, og at I elskede ham over alt på jorden. Nu har du gjort din bedste ven en sidste tjeneste, og det gør så ondt indeni. Men på et tidspunkt så vender sorgen til gode minder, og du vil altid have din Eddie hos dig. Men hold op, hvor jeg ved, at det gør ondt lige nu..

 

Mane varme hilsener

Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Eddie var nemlig helt speciel og vi kommer alle til at savne ham meget.

 

Vi har jo snakket en del af om beslutningen, og jeg ved at den var svær for jer, men jeg ved også, at det var den rigtige beslutning.

Den lille fyr har været igennem så meget sygdomsmæssigt - meget mere end en hund burde opleve.

 

Nu venter han sammen med Texas på jer ved regnbuebroen.

Og måske også lidt på hans elskede Liva

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...