Hop til indhold

NOVEMBER billeder 2008


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har sandelig også fået taget billeder i dag, så hermed et stk møgbeskidt Berner, der på daværende tidspunkt ikke anede, at han skulle hjem i bad. Det ved han så nu, meeeeen man må jo være ren bag ørerne, når man skal til pelsplejekursus i weekenden :mrgreen:

 

Ham Simba har altså udviklet sig til en rigtig flot og smuk bernerdreng, ja han har så :lun: :hjerte:

 

Også selvom han er møgbeskidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har sandelig også fået taget billeder i dag, så hermed et stk møgbeskidt Berner, der på daværende tidspunkt ikke anede, at han skulle hjem i bad. Det ved han så nu, meeeeen man må jo være ren bag ørerne, når man skal til pelsplejekursus i weekenden :mrgreen:

 

Kalder du det der for beskidt?! :shock: syntes jeg ser et stk super smuk berner :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

kommer lige med min tyksak os han vil gerne ha skrevet "novemberdrengen" på halsbåndet hehe ligesom en slags side 9 mand i se og hør:???:

der er 3 så der lidt og vælge mellem jeg kunne ikke bestemme mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en ægte "hul-i-hækken" hund :mrgreen:

 

Hans mor er schæfer/labrador

Hans far er schæfer/rottweiler

 

Det kan man godt se, han ser dejlig ud :lun:

 

Vi har et vennepar der har en hvalp der ligner meget, dog en tæve. Først troede vi hun var schæfer/rottweiler, men så lignede hun pludselig schæfer/labrador og nu er vi stoppet med at gætte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har sandelig også fået taget billeder i dag, så hermed et stk møgbeskidt Berner, der på daværende tidspunkt ikke anede, at han skulle hjem i bad. Det ved han så nu, meeeeen man må jo være ren bag ørerne, når man skal til pelsplejekursus i weekenden :mrgreen:

 

Nuuuui, hvor er han da bare lækker!!!!! :lun::klap::hjerte:

 

 

 

Ps.: Prøv lige at tjekke den berner-tæve der sidder på Dyrenes Beskyttelse... :lun: Hvis ikke jeg havde haft Noomi, så havde jeg været på vej til Brande :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D ja og tænk hvis hun begyndte at gå med andre hanhunde.

Nej puh ha, det må ikke ske, og da slet ikke hvis det er den dååååme D/S hanhund han slet ikke kan fordrage :shock:

 

Nååååårh Dumle er lidt forelsket :lun:

Det er han, men de har også snakket sammen siden Dumle kom herhjem, hun flyttede ind en uge efter og så turde Dumle pludselig godt gå over på den anden side af vejen :lol::lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...