Hop til indhold

Da jeres hund var 8-12 uger


Aslan
 Share

Recommended Posts

Inspiration fra Karla og hendes far tråd....

 

Kom med et billed af jeres hund fra den var micro lille.

 

 

Til Sonja og andre der ikke har haft deres hudn fra hvalp, i kan jo så tage et billed op til 4 uger efter modtagelsen af hunden :blink:

 

Se Sonja, jeg huskede dig :mrgreen:

 

 

Ja ja jeg smider et om 2 sekunder

 

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/aslan-albums-aslan-picture828-aslans-forste-alene-hjemme-billed.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jacki som

 

1) én dag - nyfødt i hvalpekassen med hendes søstre og bror

2) 5 uger - 1. besøg hos opdrætter

3) 6 uger - 2. besøg hos opdrætter, hvor hun blev udvalgt

4) 8 uger - indflytningsdag

5) 12 uger - 1. gang på stranden

 

:lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja vi fik jo cujo da han var 7 måneder. Så han er tæt på ikke at være så hvalpet, men vi har nogle billeder fra den dag han kom.

 

Den dag vi fik ham

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture707-en-fugl-hos-naboen.jpg[/media]

 

Her er han cirka ½ år ældre, så lidt vokset er han da.

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture3372-hvorfor-ma-jeg-nu-ikke-kigge-pa-dig.jpg[/media]

 

Så jeg er meget misundelig på jer og jeres hvalpe billeder, vi fik ikke nogen og kunne ikke få nogen, for de tog ikke billeder af deres dyr :shock::shock:

Vi har overvejet at skrive et brev til den ejer der købte cujo af opdrætteren inden hun ikke kunne magte ham mere (don't ask why) og gav ham tilbage til dem, men vi tror det er lidt at overskride en eller anden grænse, hendes adresse står jo i vaccinations papirerne.

(oftopic :-))

 

Men nogle lækre vaps indtil videre i hvert fald :5up: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom med et billed af jeres hund fra den var micro lille.

 

 

Til Sonja og andre der ikke har haft deres hudn fra hvalp, i kan jo så tage et billed op til 4 uger efter modtagelsen af hunden :blink:

 

Se Sonja, jeg huskede dig :mrgreen:

 

Dyygtig Aslan. :klap:Så må jeg jo hellere sætte et par billeder ind fra da jeg lige havde fået Tyson, selvom han altså bare ligner sig selv, som han er ud nu. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her vil jeg også være med :lol: Jeg skal nok komme til de der 8- 12 uger, men blev lige inspireret til en lille "tidslinie".

 

1) Nyfødt, 50 g.

2) hans 2. uge. Første besøs hos opdrætter

3) hans 4. uge. Andet besøg hos opdrætter

4) Milo og hans søster + 2 chi'er der leger. Det er fra hans 7. uge. (Det er Milo til venstre)

5) Milo på besøg her med opdrætter kort før indflytningsdagen. (Ca. 8 uger på billedet).

Link til indlæg
Del på andre sites

ooog.. jeg spammer lige videre, da man kun kan uploade 5 billeder pr. indlæg :oops:

 

1) Afrejse fra opdrætter. Omkring 10 uger

2) Den første uge hos os.

3) Ca. 11. uger. Besøg hos tandlægens hunde :lol:

4) Her tager vi lige et godt spring. Har ikke helt styr på alderen her, da der er knas med kameraet mht. datoer. (Det siger år 2012 eller sådan noget) men det er omkring en måned efter sidste billede.

5) I går :mrgreen: Han er jo omkring et halvt år nu, min lille bamse :lun:

 

Ja, jeg ved godt, at det blev lidt omfattende, men kan Dorte mon tilgive mig? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs

Uh her kan vi også være med. Har lige kikket mine hvalpebilleder igennem...tænk at hun har været sååå lille :hjerte:

 

De er vist alle taget i samme uge hun kom, så ca. 8-9 uger gammel og en meget lykkelig mig :blink:

maja.jpg

[ATTACH]3535[/ATTACH]

[ATTACH]3536[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...