Hop til indhold

Produkter/Leverandører


Gæst Rasmus
 Share

Recommended Posts

Hvorfor er der ingen der benytter denne kategori?

For mig, som er ny hundeejer, kunne jeg da godt bruge en masse anbefalinger af både netshops, butikker og produkter!

 

Hvis jeg skal have svar på alle min spørgsmål omkring førnævnte, kan jeg jo lave 1 million tråde.. Og det er der vel ingen der har interesse i. Så hvorfor fylder de erfarne brugere ikke denne kategori op med guldkorn?

Det er lidt mig en gåde.. :?

 

Mvh.

Rasmus, som nok skal fylde op når jeg har gjort mig lidt erfaring.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt lægge ud:

Nina ottesens pædagogiske træ-aktiviteteslegetøj kan bl.a. fås i Zoocity, Maxizoo og sikkert en masse netbutikker, f.eks. her http://www.dogcity.dk/index.php?cPath=36_58

 

Toffi har dogspinny og dogsmart. Herudover findes dogtwister, dogbrick, dogturbo og muligvis flere.

 

Det er godt og solidt legetøj. Toffi elskede det som hvalp, nu er det ikke helt så spændende mere. Meeen det bliver da hevet frem i ny og næ.

 

Her er et billede af dogbrick

2199_DogBrick_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så får du lige denneher:

 

http://www.olivers.dk/

 

--Når du får din hvalp hjem, så følger der sandsynligvis mad med. Og du skal selvfølgelig nok fortsætte med den mad som opdrætter har anbefalet... Måske ER det endda "Olivers".

Ellers kan det være at du henad vejen får lyst til at skifte.

For Olivers er et af de bedste produkter på markedet. De har foder til forskellige hundetyper og aldre. Og de har en del "godter" og andre ting.

Selv bruger jeg Olivers Lamb til Silke. Og så får hun Omega 3 Boost, -en olie der er lavet på laks. Nok den billigste fiskeolie på markedet til formålet.

--Medarbejderne er meget venlige og hjælpsomme. Og man får varerne bragt gratis ud hvis man køber for mere end 200kr.

 

Og min dyrlæge kender produktet og siger god for det.. -Selv om hun ikke selv sælger det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - Kan godt fornemme at der ikke er sønderligt meget aktivitet her inde i forhold til andre forums man har besøgt. :D

 

Men det kan vel ikke være så svært at trykke nyt emne og øse løs? :)

 

Ej, altså... Vi SKAL da lige have lov til at rejse os fra søndagsfrokosten... :?

Aktivitet er jo noget, der kommer henad vejen hvis vi (også du) er aktive.. :lol:

 

Og desuden er vi MEGET flinkere her end de andre steder, du har besøgt.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Og desuden er vi MEGET flinkere her end de andre steder, du har besøgt.. :mrgreen:

 

Det er nemlig rigtigt. Og jeg spår at aktiviteten også vil vokse, netop fordi dette er -og skal forblive - et rart sted at være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mente forummer generalt. Har kun besøgt dette forum også Jubii's. Men Jubii's er meget mere rodet syntes jeg. Det her forum virker ret fornuftigt. Derfor kunne mere aktivitet være ret godt! :D

 

Hvor nyt er det egentlig?

 

Forresten skal i smide jeres erfaringer i kategorien og ikke i min "brokke brokke" tråd.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg mente forummer generalt. Har kun besøgt dette forum også Jubii's. Men Jubii's er meget mere rodet syntes jeg. Det her forum virker ret fornuftigt. Derfor kunne mere aktivitet være ret godt! :D

 

Hvor nyt er det egentlig?

 

Forresten skal i smide jeres erfaringer i kategorien og ikke i min "brokke brokke" tråd.. :P

 

I hundedelen på jubii kan du finde mange råd og links :)

 

Det VED jeg :lol:

 

De fleste af os der skriver her for tiden er nye her, vi er først ved at finde ud af tingene :)

 

Vi skal vel ikke bruge al vores tid på det :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget tid man vil ofre styrer man vel selv. Men man kommer vel her på forummet for at få opdateret sin viden, og dele ud af sin egen.. Eller er det bare mig?

Derfor er det jo nødvendigt med aktivitet..

Nogle har selvfølgelig mere "spildtid" end andre.

 

Rolig nu. Gider ikke bliver sablet.. :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor meget tid man vil ofre styrer man vel selv. Men man kommer vel her på forummet for at få opdateret sin viden, og dele ud af sin egen.. Eller er det bare mig?

Derfor er det jo nødvendigt med aktivitet..

Nogle har selvfølgelig mere "spildtid" end andre.

 

Rolig nu. Gider ikke bliver sablet.. :wink:

 

Rasmus er det ikke dig der kritiserer?

 

Jeg tager det helt roligt, kan jeg love dig!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har på intet tidspunkt kritiseret! Det vil jeg sørme lige pointere!

 

Har bare spurgt/opfordret til, om folk ikke kunne begynde at benytte det udemærkede underforum som hedder "Produkter/Leverandører".

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget tid man vil ofre styrer man vel selv. Men man kommer vel her på forummet for at få opdateret sin viden, og dele ud af sin egen.. Eller er det bare mig?

Derfor er det jo nødvendigt med aktivitet..

Nogle har selvfølgelig mere "spildtid" end andre.

 

Rolig nu. Gider ikke bliver sablet.. :wink:

 

Rasmus er det ikke dig der kritiserer?

 

Jeg tager det helt roligt, kan jeg love dig!!

 

Nænæ, Rasmus kritiserer ikke.. Han "mops'er" bare.. d050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor meget tid man vil ofre styrer man vel selv. Men man kommer vel her på forummet for at få opdateret sin viden, og dele ud af sin egen.. Eller er det bare mig?

Derfor er det jo nødvendigt med aktivitet..

Nogle har selvfølgelig mere "spildtid" end andre.

 

Rolig nu. Gider ikke bliver sablet.. :wink:

 

Rasmus er det ikke dig der kritiserer?

 

Jeg tager det helt roligt, kan jeg love dig!!

 

Nænæ, Rasmus kritiserer ikke.. Han "mops'er" bare.. d050.gif

 

Nå, det forklarer jo alt e045.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...