Hop til indhold

jagthunde og halekupering!?!


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Men jeg har nu haft min gamle hund med på pürsch også. Jeg havde lært ham at kravle bagved mig. Knap så kønt at se på, og ikke vanvittig sundt for leddene på hunden iøvrigt.

 

:blink:

 

Stakkels hund - sikke en udsigt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Stakkels hund - sikke en udsigt ;-)

 

ha ha ha ha - den var go' :5up:

 

Ved du noget vi andre ikke ved? :shock: har du set noget? :shock: Jeg tænker på det billed DKW har smidt i en tråd - gu' ve' om man kan se mere på din skærm :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooo. Det må mand.

Kun ved hagljagter er det et krav at der skal være en apporterende/søgende hund tilstede.

 

Ved riffeljagt skal man have adgang til en søgende hund. (Det betyder i praksis: Schweissregistret med i lommen.)

 

Men jeg har nu haft min gamle hund med på pürsch også. Jeg havde lært ham at kravle bagved mig. Knap så kønt at se på, og ikke vanvittig sundt for leddene på hunden iøvrigt.

 

:blink:

 

Det syn ville jeg gerne have været vidne til :mrgreen: Jeg får nogle ret sjove billeder på nethinden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
ha ha ha ha - den var go' :5up:

 

Ved du noget vi andre ikke ved? :shock: har du set noget? :shock: Jeg tænker på det billed DKW har smidt i en tråd - gu' ve' om man kan se mere på din skærm :hmm:

 

Jae du sku bare vide, sku du ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...