Hop til indhold

Min lille mand søskende


Gæst SicLuceatLux
 Share

Recommended Posts

Gæst SicLuceatLux

Hai folkens

sagen er den at jeg syntes det kunne være sjovt at finde min lille hunds søskende...

han er blanding af chihuahua og tjekkisk rottehund/kryzik pratzky, og er født den 15. marts...

jeg har købt ham i frederecia, fra en der havde købt ham fra avleren, så ved ikke hvor han originalt er fra

 

håber der er nogle der muligvis har dem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han ikke er raceren og fra DKK opdrætter, er det jo nærmest en umulig opgave.

 

Pessimist!

 

Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre, det er trods alt ikke en helt almindelig blanding. Det havde været mere svært hvis det var en labrador blanding :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fandt engang for mange år siden, helt ved et tilfælde, en søster til min akitablanding. Og det var fordi en hvalp til søsteren flyttede ind i et hus tæt ved hvor jeg boede! Det var før facebook og den slags :mrgreen: Vi så ofte vores niece, som legede med Indy (Akita gad ikke lege med hende), indtil hun var halvandet års tid, og de alle flyttede til Canada.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fandt engang for mange år siden, helt ved et tilfælde, en søster til min akitablanding. Og det var fordi en hvalp til søsteren flyttede ind i et hus tæt ved hvor jeg boede! Det var før facebook og den slags :mrgreen: Vi så ofte vores niece, som legede med Indy (Akita gad ikke lege med hende), indtil hun var halvandet års tid, og de alle flyttede til Canada.

 

Ja, det er indimellem en lille verden.

 

Livas bror flyttede ind hos naboen, da de var ca. 1½ år.

Det var helt tilfældigt, at vi kom til at snakke om, hvor de var fra, og det så vidste sig, at de var kuldsøskende.

 

De to hunde klikkede bare med det samme.

 

Desværre skilte de sig af med ham igen efter 1 års tid. Han endte på internat, og jeg aner ikke, hvor han er henne nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...