Hop til indhold

så gik fødslen igang


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

min kære tæves mor bølle fødte fredag nat 2 hvalpe

 

den 1 en lille grå tæve og nr 2 en lille sort hanhund

 

det var skønt og se og spændene og se sådan et øjeblik

 

både mor og hvalpe har det godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Tillykke med den vellykkede fødsel!

 

Hvor er de bare skønne - alle 3 :lun:

 

Var der ikke noget med, at moren bor hjemme hos dig?

 

Og forresten... Så ser jeg frem til (MINIMUM!) ugentlige opdateringer med billeder af de 2 gudeskønne hvapser :mrgreen:

 

 

takker takker ja søde er de små

 

jo hun har været i pleje hos mig :5up:

i nogle uger hun er dog vendt hjem da det jo ikke er mig som har opdræt af hunde

så desværre ingen billeder mere af de små:megaked::confused:ærgeligt da man har en eller anden lyst til at følge dem når man har set de er kommet til verden:lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

takker takker ja søde er de små

 

jo hun har været i pleje hos mig :5up:

i nogle uger hun er dog vendt hjem da det jo ikke er mig som har opdræt af hunde så desværre ingen billeder mere af de små ærgeligt da man har en eller anden lyst til at følge dem når man har set de er kommet til verden :5up:

 

ØV! :megaked:

 

Kan du ikke liste over til opdrætter og tage billeder af dem så? :engel:

 

 

 

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
ØV! :megaked:

 

Kan du ikke liste over til opdrætter og tage billeder af dem så? :engel:

 

 

 

 

:blink:

 

 

ja gid jeg kunne men de bor et pænt stykke oppe i sveriege:engel:

 

men jeg ville gerne følge dem men håber på at kunne få nogle opdateringer på den bette pige og bette dreng :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Stort tillykke :5up: :blink: Var det ikke spændende at opleve?

 

 

Og så må min nysgerrighed stilles, hvem er morhund og hvem er farhund??? (med kennelnavn tak :blink: )

 

 

mor hedder hyldebo bølle efter atenagårdens tabo

og faren er

http://www.tjaernshaget.de/ajaxgalerie.htm

 

det er er en super hund hende der bølle med super egenskaber en ekstrem glad hund med masser af drift en mad drift så det batter ,super sund hund ingen allergi gode hofter super arbejdshund glad for mennesker og børn inkl andre hunde

 

har selv en datter efter hende samme gode kvaliteter inkl sundheden som er vigtigt

 

kennel hyldebo kommer de fra

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Stort tillykke :5up: :blink: Var det ikke spændende at opleve?

 

 

Og så må min nysgerrighed stilles, hvem er morhund og hvem er farhund??? (med kennelnavn tak :blink: )

 

 

puha det var super spændene især når du samtidig har sådan en tillidsfuld hund som stoler på at man ikke gør hende eller hvalpene noget meget spændene:5up::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Argh, damn it - øv! :megaked:

 

Men håber da på, at du kan følge dem, det må være vildt spændende :-D

 

 

jeg kan sige dig det er spændene

jeg føler allerede lidt at det er mig som er opdrætter og jeg skal sørge for at de kommer ud til de rigtige hjem:oops::oops::oops::oops::oops:

 

troede ikke jeg ville have det sådan :blink::blink::roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt med sådan nogle små vapser. De ser rigtig fine ud. :mrgreen:

 

Min lille tæve Easy har jo samme far som de små nye - Ajax von Röhnsahler Bach. Og han er en lækker hanhund. :blink:

 

Håber at du får mulighed for at følge de små - eksempelvis hvis de vil sende dig billeder mm. :engel:

 

Det er en SKØN oplevelse, - det at have hvalpe :5up:

Redigeret af Nazak
tastatur kiks
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Herligt med sådan nogle små vapser. De ser rigtig fine ud. :mrgreen:

 

Min lille tæve Easy har jo samme far som de små nye - Ajax von Röhnsahler Bach. Og han er en lækker hanhund. :blink:

 

Håber at du får mulighed for at følge de små - eksempelvis hvis de vil sende dig billeder mm. :engel:

Det er en SKØN oplevelse, - det at have hvalpe :5up:

 

ja det håber jeg ski også men det er jo lidt sværrere når ma ikke bor side om side :(

 

takker ja de er skam dejlige sådan nogle små har aldrig set dem så små:blink::blink:

 

han ser godt ud ihvertfald ham ajax

 

men har desværre ikke mødt hunden eller set den arbejde hvilket jeg gerne ville:confused::confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det håber jeg ski også men det er jo lidt sværrere når ma ikke bor side om side :(

 

takker ja de er skam dejlige sådan nogle små har aldrig set dem så små:blink::blink:

 

han ser godt ud ihvertfald ham ajax

 

men har desværre ikke mødt hunden eller set den arbejde hvilket jeg gerne ville:confused::confused::confused:

 

 

Jeg har da efterhånden hilst på ham nogle gange (4 eller 5 gange)

Han SER ganske godt ud (altså hunden) :engel: (Dennis er nu også mægtig sød :mrgreen:) Og han er helt igennem en dejlig hund. Virker meget rolig og afbalanceret. DESVÆRRE har jeg ikke set hunden rigtig arbejde!!!!! Og det er faktisk ikke meget man har set til Ajax. Hverken til BSP eller Siegerschau. Lidt ærgerligt :neutral::confused:

 

Til gengæld har jeg så Kazan som jo er en søn af Bajko von Peroh. Også een af Dennis hunde. Bajko (Barney) er en fuldsort krabat, og han er en kanon hund :5up: Ham har jeg set arbejde. Og det var skisme iorden :5up:

 

- Trods sin høje alder er han stadigvæk brugt som avlshan. En meget temperamentsfuld herre. Tror også det er fra sin sin far at Kazan har sit temperamentsfulde gemyt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg har da efterhånden hilst på ham nogle gange (4 eller 5 gange)

Han SER ganske godt ud (altså hunden) :engel: (Dennis er nu også mægtig sød :mrgreen:) Og han er helt igennem en dejlig hund. Virker meget rolig og afbalanceret. DESVÆRRE har jeg ikke set hunden rigtig arbejde!!!!! Og det er faktisk ikke meget man har set til Ajax. Hverken til BSP eller Siegerschau. Lidt ærgerligt :neutral::confused:

 

 

nej det er rigtigt men alt efter hvad man kan lide hos hunde så kan jeg godt lide den lidt ektreme type den hund som ikke laver de høje point men har drift som en mynde løber og den type hunde når ikke altid langt :blink::5up:

 

 

Til gengæld har jeg så Kazan som jo er en søn af Bajko von Peroh. Også een af Dennis hunde. Bajko (Barney) er en fuldsort krabat, og han er en kanon hund :5up: Ham har jeg set arbejde. Og det var skisme iorden :5up:

 

ja ham Bajko kender jeg han er skisme en lækker hund :5up::5up:

ja temp er en god ting (nogengange):mums::mums: ja han er efterhånden oppe i alderen ham Bajko må man sige:rolleyes:

 

 

- Trods sin høje alder er han stadigvæk brugt som avlshan. En meget temperamentsfuld herre. Tror også det er fra sin sin far at Kazan har sit temperamentsfulde gemyt :5up:

 

 

ja hunden :mums::mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Altså jeg er jo mere til hvalpe når de får lidt form og bliver lidt pælset og sjove.............. Men dejligt at det gik fint og alle har det godt!

 

Lækkert at du fik oplevelsen med :blink:

 

 

ja det synes jeg nu også :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...