Hop til indhold

Præsentationer!


Gæst Trinse
 Share

Recommended Posts

Gæst Trinse

Hej med jer. :-D

Jeg er helt ny på dette forum og synes derfor, at det kunne være lidt hyggeligt at høre lidt om alle I andre medlemmer, så man som udefrakommende også ved lidt. Jeg har godt nok læst med fra sidelinjen på dette forum i et stykke tid, men det er jo begrænset, hvor meget man finder ud af om alle. :-)

 

Så derfor! Benyt gerne denne tråd til at præsentere jer selv og jeres skønne hunde! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Trinse

Som ny her er det vist på sin plads, at jeg også selv præsenterer mig. :mrgreen:

 

Jeg hedder Katrine, men blandt venner bliver jeg kaldt Trinse. Jeg er 18 år og bor i Nordsjælland sammen med min familie.

 

Min hund hedder Magda. Hun er en blanding af mops og cavalier king charles spaniel og fylder fem år her i juni. :-D Vi har haft hende, siden hun var halvandet år gammel.

 

Hun er hele familiens hund, men det er mig, der går ture med hende, træner med hende og aktiverer hende til hverdag. :blink:

 

Magda er en skøn, skøn hund, og jeg elsker hende himmelhøjt. :lun: Men hun er ikke så aktiv, som jeg kunne tænke mig. Hun er meget stædig og gider kun at gå så langt, som hun lige er i humør til den pågældende dag. :drille:

 

Jeg er en rigtig hundetosse, der godt kunne tænke mig en hund at gå to-fire timer om dagen med i alt slags vejr og også gerne starte til noget træning med. ;-)

 

Magda giiiiiiiider ikke lave så meget på en dag, så jeg er lige p.t. på udkig efter en hund nummer to, så Magda kan få lidt fred. :lol:

 

Til slut er der kun at sige, at dette forum ser rigtig skønt ud! Jeg glæder mig til at tilbringe mange timer herinde. :mrgreen:

 

I får lige et billedspam med af sødeste Magda. :lun:

 

DSC02162.JPG

foto 1.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

foto 4.jpg

1.JPG

11. november 2011.JPG

DSC01813.JPG

DSC01855.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Fedt!

 

Jeg hedder Therese (Ta da daaa :mrgreen:) og er ejer af denne her brune skønhed: DSC07922.JPG

 

Indtil videre har vi været hinandens tro følgesvende i 2 år, men satser på at tage mindst 30 år endnu :mrgreen:

 

Nøøøøøøj, hvor ser han skøn ud! :-D

 

Må vi ikke også høre lidt om dig :blink:

 

Det kan du tro! Jeg havde bare lige lidt bøvl med at få mit indlæg til at virke... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hedder Karina, 20år... :hmm:

 

Havde egentlig to fantastiske cavaliere, med mine forældre.. Men desværre ikke muligheden for at hive dem fra forældrene da jeg flyttede hjemmefra :rolleyes:

 

DSC05463 copy.jpg

Også faldt jeg over min lille Alba, i marts måned...

 

Vi er stadig ved at lærer hinanden at kende, men hun er en border mix på ca. 6år.. Fundet som hittehund på fyn

alba-8886 web.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Louise, er 31 år og bor med min kæreste i Horsens. Jeg har tre hunde (to fra et tidligere forhold:lol:); kæmpe-cavalieren Mingus på 7 år, golden retrieveren Cajsa der lige er fyldt 5 og så den sidst ankomne, og absolut mest uartige, Lulu på 17 måneder af racen löwchen.

 

Mingus træner agility med min kæreste og dogdancing og lidt rally og lydighed med mig. Cajsa har problemer med stress, så vi deltager ikke i konkurrencer, men hygger med lidt lydighed og tricks. Lulu er mit nye agilityhåb, og vi træner lidt lydighed, rally og tricks. Hun er stadig meget hvalpet, da racen modner sent.

 

Min lille hundeflok

To svin og en dukke.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Magda ser skøn ud! Jeg har både en mops og en cavalier, så det er lidt sjovt at se, hvordan et mix af racerne ser ud :)

 

 

Jeg hedder Ditte og er 23 :)

 

Som sagt har jeg en mops og en cavalier:

 

Oskar fylder 5 år den 24. juni, så det er jo lige om lidt. Han bor hos mine forældre, men er min. Vi har haft ham siden han var 11 uger :lun:

2014-06-02 19.24.44.jpg

 

 

Trille på 5 år. Jeg har haft hende i ca 8 måneder, og hun bor fast hos mig :) Hun er en omplaceringshund, som jeg har fået igennem Hundeforum og vi er et perfekt match :lun:

2014-05-08 20.10.32.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Nicole og er 21. Min mand & jeg har fire fantastiske hundepiger :lun:

Til daglig arbejder jeg som tandklinikassistent - og fritiden går på vores hunde. Jeg træner rally med to af dem.

 

Her er vores fantastiske tøser :hjerte:

image.jpg

Øverst til venstre har vi Liva. Hun er en Yorkshire terrier på 2,5år. Hun flyttede hjem til os da hun var 6mdr gammel, og desværre allerede kraftig påvirket af hendes opdrætters meget hårdhændede opdragelse (sammenrullet avis og så en oveni hovedet sammen med et FØØØJ!) :evil: så hun er en forsigtig lille pige. Men hun er SÅ kærlig, sjov og.. ja. Hun er virkelig en ener. Hun har en så speciel personlighed - hun kan charme enhver. Og er klart familiens lille pauseklovn :mrsgreen: hold kæft hun er sjov, hehe! Liva er udpræget sofakartoffel og mega doven. Så ingen træning med hende, hun giiiider ikke.

 

Nederst til venstre har vi Ayo. Hun er noget Papillon blanding - og fylder 3 år til oktober. Hende har vi haft siden hun var 8 uger gammel. En stor hund i en lillebitte krop. Hun er SÅ sprængfyldt af gåpåmod og nysgerrighed. Hun er bare glad med glad på og fiser rundt med 200km/t. :lol: Men regner, blæser det el.lign, så finder man Ayo i sofaen. Om man så burde gå i haven og tisse om morgenen, efter en hel nat, så kan det SAGTENS vente, hvis græsset er vådt - hellere stå med krydset ben så :lol:

 

Øverst til højre har vi Camy og nederst Zazu. De to tøser får en præsentation sammen, de er nemlig søstre, 1,5 år gamle og er født på gaden i Rumænien som gadehunde. Zazu fik vi da hun var 4 mdr gammel, og Camy flyttede herhjem sidste sommer, da hendes danske familie var nødsaget til at omplacere hende. De er to fantastiske tøser - nye ting skal lige ses lidt an, men ellers er de to glade, legesyge, kloge og kærlige tøser. De ELSKER hinanden og har et helt specielt bånd. Og det er så de to jeg træner rally med - de eneste to i flokken der gider lave noget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse

Hvor er det dejligt med så mange svar. :-D Hvor har I dog nogle skønne hunde, alle sammen, tak for billederne af dem. :lun:

 

Hej og velkommen til det stærkt afhængige HF...:-D

 

Hej og velkommen til ;-) sikke en sød hund du har!

 

Magda ser skøn ud! Jeg har både en mops og en cavalier, så det er lidt sjovt at se, hvordan et mix af racerne ser ud :)

 

Mange tak skal I have! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, og velkommen til.

Jeg hedder Mette er 27 år, og bor i hus sammen med min skønne Bananna som er en blandning af labrador og dansk svenskgårdhund. Hun er lige blevet 9 år, og til sommer og håber vi på en forhåbentlig familie forøgelse i form af en korthåret collie hvalp.

DSC_1451.jpg

hund.jpg

DSC_1385.jpg

DSC_0333.jpg

DSC_0300.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Hej, og velkommen til.

Jeg hedder Mette er 27 år, og bor i hus sammen med min skønne Bananna som er en blandning af labrador og dansk svenskgårdhund. Hun er lige blevet 9 år, og til sommer og håber vi på en forhåbentlig familie forøgelse i form af en korthåret collie hvalp.

 

Mange tak. :-D

Hvor er Bananna dog smuk. :lun: Og hvor bliver det spændende med hvalpen - jeg er helt vild med de korthårede collier, de er simpelthen så charmerende. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Rikke og er 30 (:shock:) Bor med min kæreste og vores 3 hunde- 2 x DSG og 1 x BC. Milo på 9, Luna på 3 ½ og Mana på snart 12 uger.

 

Milo - verdens aller bedste gammelpot :lun:

IMG_2428.jpg

 

Luna - min lille stjerne :hjerte:

IMG_2699.jpg

 

Mana - lille, fræk og drøn charmerende :mrgreen:

IMG_3318.jpg

 

Jeg træner agility og sofahygge med mine. Deltager i en del konkurrencer året rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-) Jeg hedder Anne, jeg er 32 år og bor sammen med min mand og vores to Australian shepherds i Sønderjylland.

 

Chivas er 8 år og han er min lille soulmate på fire ben :hjerte: Da han var yngre var vi rimeligt aktive med lydighedstræning og prøver og han er da også lydighedschampion og har været til DM et par gange, men lydighedshunden i ham er snart ved at være svær at se, efter vi ikke har været aktive i nogle år ;-):lol:

 

Chivas' halvsøster Joya er 4 år og er ikke trænet i noget som helst -hvilket godt kan ses :mrgreen: Hun er på alle måder en livsnyder, det gladeste lille væsen og SÅ nem at begejstre :lun:

 

image.jpg

 

image.jpg

image.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, og velkommen til.

Jeg hedder Mette er 27 år, og bor i hus sammen med min skønne Bananna som er en blandning af labrador og dansk svenskgårdhund. Hun er lige blevet 9 år, og til sommer og håber vi på en forhåbentlig familie forøgelse i form af en korthåret collie hvalp.

Øj, jeg vidste ikke du skulle have sådan en! Så kommer jeg med kage eller noget, alt for at få lov at nusse og møde sådan en lille størrelse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Dorte (big surprise).

 

Jeg bor i det sydvestjyske sammen med Liva, som er en golden-blanding på 6 år og Maggie en labrador på 3 år.

Begge bliver konkurrencetrænet i rally (Liva) og DCH-programmet (Maggie). Liva har været til DM et par gange, men i år drømmer jeg om, at det bliver Maggies tur.

Den smule der er tilbage af min fritid bruger jeg på at træne andre i rally

 

112987-img-9200.JPG

 

119123-10258980-10154196285030430-571066388431343592-o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...