Hop til indhold

Træningsudfordringen - November


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Jeg mangler lidt inspiration til, hvordan vi skal få det til at lykkes. Jeg har prøvet det med "giv pote", og så fjerne hånden, men han virker ret så skuffet over, at han ikke får lov til at lægge poten i hånden, og forirret over rosen, for han gav jo ikke pote :lol::oops:

 

Nogle der har et godt bud på, hvad vi kan prøve?

 

jamen du skal bare blive ved sådan, så har du den. Jeg har gjort sådan med mine og de glor noget til at starte med, men pludselig synes de det er ok.

Ved sheila startede jeg dog med lære hende high five først, så min hånd vendte rigtigt også klikkede jeg for athun tog posen mod min hånd uden at ramme:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg snød min hund til at vinke :engel: Hun kunne godt give pote, så sagde "giv pote + vinke" og lige da hun løftede poten, tog jeg hånden væk og sagde "dygtiiig vinke". Efter et par dage sagde jeg kun vinke..... stakkels hund at have sådan en snydepels til mor :lol:

 

Smaaart :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg prøvede desperat at få taget billeder af karla der vinkede igår, men det var umuligt :mrgreen::roll: men jeg fik taget en del billeder af min hunds snude helt henne i linsen og et par billeder af en hund der bliver utålmodig og dermed springer op - så faktisk kun billeder af hendes brystkasse :roll:

 

jeg tror det er et 2-man job... så det bliver først i næste uge, da manden er i Hamburg hele weekenden

Link til indlæg
Del på andre sites

Snydepelsen takker :mrgreen:

 

Har du prøvet på din hund om det virker? :engel:

 

Ja. Men hun løfter blot poten én gang, som om hun er kommet til skade..

 

Så nu har jeg bare ændret komando så jeg siger "Av" og så løfter hun poten :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs
Ja. Men hun løfter blot poten én gang, som om hun er kommet til skade..

 

Så nu har jeg bare ændret komando så jeg siger "Av" og så løfter hun poten :engel:

 

Haha nu er det min tur til at sige smart :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa vi vil også gerne have en udfordring til december...

 

Meeen- lad os lige for et øjeblik lade som om, det stadig er november ikk? :mrgreen: For vi har nemlig lige fået det til at køre (rigtigt) i dag, og nu vil vi gerne vise det frem selvfølgelig :blink:

 

Milo er så dyyygtig! Så nu strør jeg jo om mig med billeder, og en enkelt film :oops:

 

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17614

 

[ATTACH]4406[/ATTACH]

 

[ATTACH]4407[/ATTACH]

 

[ATTACH]4408[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...