Hop til indhold

MOLLY BOLLy BOMSTÆRK: 14 år.


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Den 21 /6 -2014 bliver min dejlige Molly 14 år. Molly er én af de bedste hunde, jeg har haft fornøjelsen af at eje.Supersund, aktiv aldrig sur , meget psykisk stabil og kan med alle, der ikke tromler hende. Molly har haft 4 kuld hvalpe, alle fine, og ud over dem har hun haft fornøjelsen af at være den beskyttende tævemor for vel 12 stk 10-12 ugers hvalpe fra Grækenland, der lige skulle prøve danske hjem inden adoption.

Molly er født på en rigtig god kennel med få hunde og max 2 kuld /år. Og ingen burhunde. Hendes mor er svensk og faderen engelsk. Molly var en uge fra 11 år da hun fik akut livmoderbetændelse med operation til følge. Det var 1 ste gang hun blev akut dyrlægebehandlet.

På en god dag går hun stadig ture på over en time, godt nok i adstadigt tempo, men løs på sikre steder.. Hun løber og springer stadig selv op i møblerne. Hun hører meget dårligt, men ser nogenlunde.

Molly har aldrig været den store udstillingsmodel, hun er en anelse for lang i krydset. Det er en arv fra sin mormor. Men har da fået CK-er, og været nr 2 placeret på stor DKK udstilling., I øvrigt efter en 1/2 søster..

Da Molly var hvalp tænkte jeg nogengange, den hvalp er for let at have, bliver hun så en lidt kedelig, ikke så sprudlende cocker.

Heldigvis udviklede hun sig til en hund, der virkelig har forstået at sætte alle sine kræfter ind på at få noget positivt ud af sit liv. Ok, ja- og godt forkælet er hun vel.P1010135.jpg

 

!ste foto er fra venstre Freddy , Mollys barnebarn, Laura, kusine, og den orange, Debbie, Mollys datter.,

Næste foto er Molly den mørke .

P1010100.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke det er mig , der er speciel dygtig, men Molly, der faktisk har så gode gener. Underlig blev jeg, da jeg fik besked på, at en af hendes hvalpe fra 1 ste kuld måtte aflives i år. Tænkte ÅH-lille Charly, han blev som sin far kun mellem 11 og 12 år. Mollys kusine Laura på 11 år er også rigtig frisk, både af sind og udseende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...