Hop til indhold

Farvel elskede Rex.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

I dag har vi taget afsked med vores elskede Rex :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Han fik det dårligt her i weekenden og i lørdags kastede han sin mad op ad flere gange, sidste omgang kastede han også en refleks af stof op, samt noget stof fra noget legetøj. Aner ikke hvor han har fået fat i det henne, for der plejer ikke, at ligge noget fremme, netop fordi han spiste det. Han har i et stykke tid gået og spist jord og tabte jeg noget papir på gulvet, ja, så røg det også indenbords.

Men lørdag fik han det så skidt og man kunne se, at han havde ondt, så jeg besluttede, at han skulle faste søndagen, for at give maven lidt ro og så se tiden an til i dag. Men det blev ikke bedre og han ville slet ikke have sin mad og det var helt tydeligt, at han havde kvalme og ondt...han drak en del vand, men kastede det op igen sammen med en masse galde.

Han var en gammel og meget slidt hund, allerede, da vi adopterede ham og her på det sidste gik det jævnt hen tilbage for ham med hans bentøj, vi formåede desværre aldrig, at optræne særligt meget muskelmasse i hans bagparti, så vi besluttede i dag , at han skulle have fred...ikke nogen undersøgelser eller evt. operation, det ville bare være en ekstra belastning for ham, at skulle igennem et sygeleje...så vi ringede til dyrlægen kl 13.45 og han kom kl. 14.40.

Rex blev ca. 12½ år. Ingen ved hvor gammel han var, men han havde stået på internatet i over 6 år. Dyrlægen skød ham, til at være omkring de 10 år, da vi fik ham.

Vi fik 2½ gode år med ham og hold da op, hvor vil han blive savnet :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

74535d1325779802-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk-burek04.jpg75418d1326650137t-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk-dscf4198.jpg

 

Elskede Rex.

Vi adopterede en gammel gadehund, men hvilken hund :hjerte:....vi savner dig og håber, at du i dit næste liv får en familie, der elsker dig lige så højt, som vi gjorde og at du aldrig aldrig nogensinde mere skal leve over halvdelen af dit liv på et trøstesløs internat.

Jeg håber, at årene her hos os var, de bedste i dit liv...du lærte os så meget og vi lærte os selv, en hel del bedre, at kende i kampen for, at gøre dig til en tryg og glad hund. Men du var det hele værd.

Farvel vores elskede hund. Du vil blive savnet. :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for jeres omsorg og trøstende ord :bighug:

 

Jeg har næsten tudet mine øjne ud, men det var den rigtige beslutning. Jeg ved, han har det godt nu og vi vidste jo godt, at hans tid hos os var begrænset, men vi har ikke et øjeblik fortrudt, at vi valgte en gammel hund fra internatet. Han nåede, at sætte dybe spor i vore hjerter :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor forfærdeligt, kæmpe trøste krammer herfra, der er Intet værre end at sige farvel til en god ven...

Men hvor fantastisk at smukke rex fik lov at nyde sine sidste år hos jer som et ønsket og elsket familiemedlem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altid trist når man når dertil uanset om man ved det snart sker, men alligevel en dejlig historie - og stor respekt til jer for at tage sådan en gammel hund til jer og give ham nogle gode år!

 

Jeg er faktisk rystet over at en hund får lov at leve et trist internatliv i så mange år, hvor må han ha' været glad da han kom udenfor tremmerne og til et rigtigt hjem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...