Hop til indhold

Tråden dedikeret til halerne.....


Aslan
 Share

Recommended Posts

Efter min vilde fotograferin i dag, gik det op for mig, hvor uheldig halen egentlig er...........

 

 

Den bliver altid skrottet hvis den er alene........ :megaked:

 

 

Så nu vil jeg give halerne deres egen tråd, håber i vil hjælpe dem til at få en god oplevelse ud af at side fast bag på :mrgreen:

 

Kom med nogle haler.............

 

 

IMG_3723.jpg

 

 

IMG_3725.jpg

 

 

IMG_3726.jpg

 

 

IMG_3727.jpg

 

 

De tre sidste er for øvrigt hanslege hale :mrgreen: Nok derfor der KUN kom hale på billederne :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Provotråd :mrgreen:

 

:5up:

 

Jeg-er-Våd hale:

a6730c32.jpg

 

Det-er-Koldt-hale:

4aa06a22.jpg

 

Jeg-er-Klartil-start-hale

hundene060.jpg

 

jeg-er-startet-hale

Blleholdersig.jpg

 

Retningsskifte-hale

FartBlleisving.jpg

Retningsskift-hale, set fra anden side

fartblle.jpg

 

dumdidej-Tøffe-hale

f41f0105.jpg

 

jeg-er-på-vej-hale, eller.... nåh nej. Hale-blev-væk-hale

fartbllefront1.jpg

 

jeg-er-Træt-men-lydig-og.klar-på-mere-hale

bliv.jpg

 

 

:mrgreen::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa vi vil også være med. Fantastisk tråd! :blink: :5up:

 

Der kommer både hale med og uden hund (selvom jeg tror vi først og fremmest hædrer de billeder, hvor hunden smuttede, og halen kom ind i stedet, synes jeg at halen generelt er skøn, og skal vises!!) :engel: Jeg kan jo faktisk ret godt lide at flashe ham der Milo- især efter vi fik det nye kamera :oops:

 

1) logre logre :ivrig:

2) klar-til-spænding-halen

3) Opmærksom løwchen-hale

4) Hale i fuld firspring

5) Hund var på vej ned af sengen. Det var hale ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig, dejlige billeder :lun:

 

Men misforstod han ikke noget af pointen? :confused: Jeg troede det skulle være "hale-alene-uden-hoved"-billeder :mrgreen:

 

 

Hahha, du ved godt en tråd herinde sjældent bliver...men hvis man nu laver det om til en "alle slags haler" så kan det være der kommer gode billeder mellem også :lol:

 

Kan vi lige få nogle haler fra alle dine pasnings hunde :blink::blink::blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahha, du ved godt en tråd herinde sjældent bliver...men hvis man nu laver det om til en "alle slags haler" så kan det være der kommer gode billeder mellem også :lol:

 

Kan vi lige få nogle haler fra alle dine pasnings hunde :blink::blink::blink::blink::blink::blink:

 

Argh, den var svær, jeg prøver... Men plejer altid at slette de mislykkede billeder :oops:

 

Men jeg fandt da ét af Naja - med rejste børster... Hun var ikke helt sikker på hunden, så vi kan vist uden problemer kalde det en usikkerhedshale. Og den eneste grund til at hun var usikker på den, var at den ville snuse hende bagi - skøre tøs, mener at det er yderst farligt at blive snust der :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig, dejlige billeder :lun:

 

Men misforstod han ikke noget af pointen? :confused: Jeg troede det skulle være "hale-alene-uden-hoved"-billeder :mrgreen:

 

Altså...... :evil::mrgreen:

 

Det ville nok blive lidt makabre billeder, hvis jeg skulle tage et par af ham kun af bagenden og halen, taget i betragtning at jeg i så fald lige skulle grave ham op igen.... :blink:

 

:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså...... :evil::mrgreen:

 

Det ville nok blive lidt makabre billeder, hvis jeg skulle tage et par af ham kun af bagenden og halen, taget i betragtning at jeg i så fald lige skulle grave ham op igen.... :blink:

 

:lol::lol:

 

Arg, behold du ham bare, der hvor han er - tror jeg også han vil foretrække, hvis han ku' sige noget - og os herinde for den sags skyld :blink:

 

Det vil sige, at enten tager du bare altid perfekte billeder - eller også har du samme vane som jeg, nemlig at slette alle dem som mislykkes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arg, behold du ham bare, der hvor han er - tror jeg også han vil foretrække, hvis han ku' sige noget - og os herinde for den sags skyld :blink:

Dét ville jeg også foretrække, for han ligger godt nok dybt. :lol:

 

Det vil sige, at enten tager du bare altid perfekte billeder - eller også har du samme vane som jeg, nemlig at slette alle dem som mislykkes :mrgreen:

 

sletter...heeele tiden.

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...