Hop til indhold

Pelle sover


Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Pelle sover, ja... Ved regnbuebroen genoplever han i sine drømme alle de bedste dage i hans liv sammen med dig, Ninjamor. Og når han er vågen leger han med alle de hunde, der har været noget særligt for dig. Han har ingen smerter mere... :lun:

 

Så når du, Ninjamor, en dag om mange hunde, skal herfra, så bliver du mødt af en jublende flok af hunde, som har lært hinanden at kende fordi de var DINE hunde.

 

LIge nu ønsker Pelle bare, at det du og han har lært sammen, vil komme dig til gode når du finder din næste hund.

Der er en ny hund på vej derude, der venter på at give dig noget særligt, ligesom Pelle gjorde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det gør mig frygteligt ondt Irene :cry: :ae: jeg husker også lige så tydeligt da du ventede på Pelle, og alle de søde søde hvalpebilleder af ham - hvor er det vildt at det er 8 år siden alligevel. Men han burde jo stadig have haft mange dejlige år endnu! :( Uanset så kunne han ikke have fået 8 bedre år nogle andre steder :bighug: :hjerte:

 

Hvil i fred søde Pelle, og hils Sitto deroppe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej Irene,... det var en grim tråd at komme hjem til. Sidst jeg så ham kunne jeg da godt se at han ikke var helt god i bentøjet, men havde bestemt ikke set det her komme. Det er frygteligt at miste en hund som man har et så tæt forhold til, som du havde til Pelle. Det virkede jo som om I kunne læse hinandens tanker og jeg ville ønske at jeg kunne give dig et kæmpe knus lige nu, for jeg er jo godt klar over at mine ord ikke hjælper en skid.

 

Jeg har kendt Pelle fra hvalp af og han var en rigtig god repræsentant for sin race og et fantastisk eksempel på at god hundeforståelse nærmest kan skabe noget jeg vil kalde kunst. Han lystrede dit mindste vink uanset hvor sagte du talte til ham og var en god legeonkel for flere af HF- brugeres hunde. Kan du huske da Noomi var hvalp og lå og gøede af Pelle, og Pelle så lige viste den lille hvordan en HUND gøer?. Det kan jeg ikke tænke på uden at komme til at grine og en dag vil du heller ikke kunne lade være, når du tænker på alle de sjove og gode minder I har haft sammen. Det tager bare tid jo.

 

For mig vil Pelle altid være billedet på en hund der hvilede i sig selv og som havde et enormt overskud, trods skavanker,... sikkert i kraft af at han var havnet hos dig. Var det ikke fordi nogle ville opfatte det blasfemisk, ville jeg fristes til at sige: æret være Pelles minde. Men jeg vil i hvert fald ære de minder Shandie og jeg har om Pelle. Nu har han fred og ikke nogen krop der ikke vil hvad han gerne ville,... en fri fugl der venter på dig ved regnbuen. .....Og nu kan jeg ikke længere se mit tastatur. :megaked: Du ved jeg tænker på jer.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sørgeligt, som det undertiden går. Pelle var en dejlig og meget velovervejet rolig hund. Jeg husker tydeligt ham og lille Shandi, som han gjorde helt tryg, skønt han var en kæmpe i forhold til den lillebitte hvalp. der så noget betuttet ud lige i starten. Men efter kort tid syntes hun, at han var skæg og spændende.

 

Det var alt, alt for tidligt, at du og han skulle skilles!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...