Hop til indhold

slankekur


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Der er en labberdelle som er en gammel tung pige og pt kommer hun sig med lynets hast og hun får ikke mere mad eller flere godbidder, tvært imod.

Hun får pt skyttens hundefoder.

Jeg sidder og kigger på wolfsblut wide plain men kan ingen steder se hvor meget hun skal have af det.

Hun er 10½ år og vejer omkring 40 kg og skal gerne tabe 5-8 kg så hun ikke længere puster som en gal.

 

Gode råd modtages meget gerne, hvad er den hurtigste vej til at tabe sig?

Det er ikke min hund men jeg gør hvad jeg kan for at hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun skal nok af med ti kilo så.

 

Det er en stor overvægt, og der handler det ekstremt meget om hvor motiverede menneskene er. De skal veje maden. Hver dag. Og hvis hun giver andre godbidder skal de trække fra i kosten

 

Royal canin satiety er god at tabe sig på, især ved meget sulten hund og gavmilde mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre det er væske for hun er skåret kraftigt ned i maden og hun får EN godbid til aften og intet derudover.

Min mave fornemmelse siger at hun ikke er frisk, men nu prøver vi at få maden uden opsyn og pt vejes hendes mad i forvejen.

 

Jeg læser lige om Royal canin, tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart, men der har jeg intet at sige da det ikke er min hund.

 

Hun har altid drukket meget mere end vores hunde gør, men hun drikker ikke mere end hun plejer.

 

Hun har ikke fået mere hængemave og hendes cancer knuder udenpå er ikke vokset synligt (men det er der heller intet at gøre ved).

 

Hun er glad og virker i samme humør som hun plejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder det når du skriver at hun kommer sig med lynets hast?

Er hun opereret for et eller andet eller skal det betyde at hunden tager på?

 

Jeg er ved at teste et slankefoder fra HappyDog på en tæve der skal tabe ca. 8 kilo. Hun har fået det i 6 dage nu og er skiftet direkte over fra sit vanlige foder som hun har fået hele livet (3½ år). Afføringen er fin, hun synes det smager rigtig godt (jeg troede hun ville syns det var for kedeligt) og hun har allerede tabt sig lidt, på trods af at dagsrationen er en smule større end hvad den var på det tidligere foder og motionen er meget begrænset grundet temperaturen for tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...