Hop til indhold

Vi savner en labrador/golden retriever


Buster2
 Share

Recommended Posts

Undskyld hvis jeg har sagt noget forkert. Indlægget var bestemt ikke en kritik af at have hund i lejlighed - det var faktisk et forsøg på at finde ud af hvordan det evt. kunne gøres - for jeg vil helst ikke af med hende. Har altid haft hund. Men jeg har boet i hus og på gård og ville egentlig bare søge råd. Så forstår ikke den fjendtlige tone. Er ked at det lyder til jeg har såret dig. Bestemt ikke meningen - tværtimod.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld hvis jeg har sagt noget forkert. Indlægget var bestemt ikke en kritik af at have hund i lejlighed - det var faktisk et forsøg på at finde ud af hvordan det evt. kunne gøres - for jeg vil helst ikke af med hende. Har altid haft hund. Men jeg har boet i hus og på gård og ville egentlig bare søge råd. Så forstår ikke den fjendtlige tone. Er ked at det lyder til jeg har såret dig. Bestemt ikke meningen - tværtimod.

Det er ikke lejligheden i sig selv, der er et problem. Det er alene-tiden, der kan være et problem. 10-12 timer er rigtig meget alene-tid! Men det kan trods alt løses relativt nemt ved at alliere sig med en, der kan komme og være efter hunden efter måske 8 timer, lufte den og være hos den indtil du kommer hjem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tænker også det - men da huset ikke er solgt så ved jeg ikke hvor meget jeg har råd til - det er ikke just det mest højtlønnede job jeg har i øjeblikket. Men tak for indkast - jeg suger det hele til mig - vil bare gøre det så godt jeg kan :-) Og jeg har ikke været herinde så tit - skal lige finde rundt. Gik lidt tid før jeg fandt rundt i hvad jeg havde skrevet og andre. Derfor blev jeg lidt trist over alle de ubehagelige udmeldinger. Tror bare jeg glemmer det hele. Skulle jo slet ikke have skrevet i denne tråd når der var så mange der ville omplacere deres hund. Ikke noget dem der søger hund kan bruge til noget.

Redigeret af lizi
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tænker også det - men da huset ikke er solgt så ved jeg ikke hvor meget jeg har råd til - det er ikke just det mest højtlønnede job jeg har i øjeblikket. Men tak for indkast - jeg suger det hele til mig - vil bare gøre det så godt jeg kan :-) Og jeg har ikke været herinde så tit - skal lige finde rundt. Gik lidt tid før jeg fandt rundt i hvad jeg havde skrevet og andre. Derfor blev jeg lidt trist over alle de ubehagelige udmeldinger. Tror bare jeg glemmer det hele. Skulle jo slet ikke have skrevet i denne tråd når der var så mange der ville omplacere deres hund. Ikke noget dem der søger hund kan bruge til noget.

 

Du skal skam ikke undskylde dit indlæg, det er da relevant nok for dig, men det skulle måske have været oprettet i sin egen tråd :-)...desværre udvikler nogle af omplacerings trådene sig til en diskutions tråd og jeg kan da godt forstå, hvis du er blevet trist over den drejning den har taget, men der er nu ingen grund til, at melde sig ud af HF på grund af det...HF er et rigtigt godt sted, at hente hjælp, når man har brug for det og nogle gange kan bølgerne også gå højt, men tag det du kan bruge af det og lad det andet ligge ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tænker også det - men da huset ikke er solgt så ved jeg ikke hvor meget jeg har råd til - det er ikke just det mest højtlønnede job jeg har i øjeblikket. Men tak for indkast - jeg suger det hele til mig - vil bare gøre det så godt jeg kan :-) Og jeg har ikke været herinde så tit - skal lige finde rundt. Gik lidt tid før jeg fandt rundt i hvad jeg havde skrevet og andre. Derfor blev jeg lidt trist over alle de ubehagelige udmeldinger. Tror bare jeg glemmer det hele. Skulle jo slet ikke have skrevet i denne tråd når der var så mange der ville omplacere deres hund. Ikke noget dem der søger hund kan bruge til noget.

 

Som Tullemus siger, skal du ikke undskylde. Bliv hængende, og se om ikke der dukker den rette løsning op for dig. Vælger du at omplacere, er vi mange med et stort netværk. Pøj pøj med det hele:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

For lige at komme tilbage på sporet. Håber trådstarter stadig læser med, selvom tråden desvære tog en uventet drejning.

www.goldenretriever.dk er der en omplaceringsliste, for Golden der søger nye gode hjem.

 

Lizi bliv endelig hængende. Nogle gange kan vi være for meget. Men når du lære os at kende, så er vi meget fredelige. Jeg er sikker på, at du finder den bedste løsning for din hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...