Hop til indhold

Hej allesammen


Gæst Jean
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen

 

Jeg har faktisk været medlem herinde et års tid, men har ikke været aktiv, kun lige været inde på nogle få besøg. Jeg syntes det virker til I har et dejlig sammenhold og al den viden i tilsammen repræsentere er utrolig. Så nu vil jeg gerne være lidt mere aktiv herinde:blink:

 

jeg hedder Jeanette, og er den heldige hundeejer af Basil, som lige er blevet et år gammel her i lørdags. Basil er en blandnig, og jeg syntes han er skøn :hjerte:basilhave.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak allesammen, hvor er i søde :5up: I har ret Basil er en rigtig bandit, eller som jeg plejer at sige, han er meget kreativ :blink: Hvis jeg ikke lige finder på noget vi kan lave, så finder han selv på noget, og ikke altid det der er mest hensigtsmæssigt :vedikke: I går var det mine krukker med planter, "der blev planter om" :lol::stupid: Så det er med at være på forkant med ham, så jeg keder mig aldrig :blink:

 

Han er blanding af gravhund, dansk spids, jack russell terrier og australsk shepherd, så han er en rigtig rundkørsel, men han er min rundkørsel :hjerte:

 

Jeg glæder mig til at lære jer alle og kende, og jeg glæder mig til at dele mit hundeliv med jer :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...