Hop til indhold

Herning, lørdag eller søndag?


Gryn
 Share

hvilken dag, og udstiller du?  

17 stemmer

  1. 1. hvilken dag, og udstiller du?

    • Lørdag, UDSTILLER
      3
    • Lørdag, Udstiller IKKE
      8
    • Søndag, UDSTILLER
      2
    • Søndag, udstiller IKKE
      2
    • Kommer begge dage
      2


Recommended Posts

Tak for i, det var dejligt at få sat ansigter på forskellige med-debatører.

 

Jeg havde en skøn dag sammen med stinnemus og karumski. Fik købt en håndsyet regnjakke til Groa, den skal hun bl.a. bruge når vi går spor. Fik også købte en lille adventsgave til hende, det er et lille pivedyr til 10 kr,-

Jeg fik en Pudel til at sætte på bilen, samt fin lille pin med en P....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhja - man kan godt komme til at bruge penge ... Jeg fik en ny klipper ... pengene sad ret løst i den retning efter vi i går aftes oplevede at lårtet stod af ... selvfølgelig aftenen inden en udstilling - uden mulighed for at gøre så meget andet end at "plet-klippe" med den lårtemaskine vi havde ... så en ny lækker maskine + et poteskær ... og så fik Bimsen en fin ny rød puppia-sele som bare klæ'r hende supergodt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

uhhhh vi havde det sjovt i dag....

 

Jason skulle jo ikke udstilles, men vi fik mødt en masse mennesker og hunde :mrgreen:

Vi købte et halsbånd der skulle være lidt mere filter-sikkert end de andre jeg har prøvet (hurtta halvkvæl med pels indvendig, rigtig lækkert halsbånd!) og så skulle vi jo have et dækken han kan have på når vi venter på at komme i ruinerne til træning (så han ikke bliver kold inden han skal igang igen) så vi fik et rigtig lækkert dækken også fra hurtta :5up:

Så var der det obligatoriske legetøj man skal have fra sådan en hundeudstilling - to stk tennisbolde som meget hurtigt blev erklæret kattenes ejendom :rolleyes:

 

Jason var bare SÅ dygtig i dag! Uh hvor var jeg stolt! Selvom det var så stor en hal med mange mange gode dufte så forsøgte han kun én gang at lette ben (20 min. før vi tog hjem - der var en der havde pisset midt på jorden, så jason satte sig klar, men et "ah" fra mig rettede ham op og så var der ikke mere):5up: (som nogen ved har jeg jo haft en hund der med jævne mellemrum syntes han skulle lette ben indenfor helt op til han var 11 mdr :evil:, så synes faktisk jeg kan være stolt af ham!:cool:)

 

Karumski og Gryn var så søde at køre mig til stationen, hvilket gjorde jeg var hjemme 1 time før tid og var fri for at sidde og vente på stationen i 55 min., hvilket jeg skulle have gjort, hvis jeg havde taget bussen til stationen så 1000 tak for det:5up:

Jason sov hjem i toget, skulle lige ligge og tygge griseøre i en times tid da vi kom hjem, men nu er han vidst gået død:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Jason var dygtig, han fandt sig endda i at stå "model" så jeg kunne få den rigtige størrelse til Groa.:-)

Dejligt du kom hjem hurtigere, det er rart når man kan hjælpe hinanden. Håber vi kommer til at følges ad til flere udstillinger.

 

Groa blev ellevild da jeg kom hjem, hun dansede rundt om sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Ja Jason var dygtig, han fandt sig endda i at stå "model" så jeg kunne få den rigtige størrelse til Groa.:-)

Dejligt du kom hjem hurtigere, det er rart når man kan hjælpe hinanden. Håber vi kommer til at følges ad til flere udstillinger.

 

Groa blev ellevild da jeg kom hjem, hun dansede rundt om sig selv.

 

Ja, og det er kun 2 gang han prver at have sådan en på - første gang var med ærmer og det kunne han ikke lide.. Dem han prøvede i herning reagerede han ikke på - opførte sig bare so o det var noget der skete hver dag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...