Hop til indhold

Ryste billeder


Imba
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter
Haha :mrgreen: Ja, faktisk ser han i det hele taget lidt "rottet" ud når han er våd...

 

Her er lige lidt flere rystebilleder :blink:

 

han er nuttet - sikke nogle ryste ture.

 

 

....og så forsøger jeg at kigge på de næste indlæg, men sidder endnu engang fast i dit signatur billede af Pero!

 

Jeg starter snart en kampagne for "fjern Pero" for det er da utroligt som jeg ikke kan komme forbi det billede :evil: I det lange løb tager det jo minutter fra mit liv!

 

Hvis jeg kigger bare 3 sekunder på pero ved dine indlæg og hvis jeg ser fem indlæg fra dig om dagen bliver det til 15 sekunder om dagen. Med 365 dage, bliver det til næsten 100 minutter om året!!! :shock:

 

FJERN PERO !!

 

 

 

 

.....men bare ikke lige endnu, ok? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

han er nuttet - sikke nogle ryste ture.

 

 

....og så forsøger jeg at kigge på de næste indlæg, men sidder endnu engang fast i dit signatur billede af Pero!

 

Jeg starter snart en kampagne for "fjern Pero" for det er da utroligt som jeg ikke kan komme forbi det billede :evil: I det lange løb tager det jo minutter fra mit liv!

 

Hvis jeg kigger bare 3 sekunder på pero ved dine indlæg og hvis jeg ser fem indlæg fra dig om dagen bliver det til 15 sekunder om dagen. Med 365 dage, bliver det til næsten 100 minutter om året!!! :shock:

 

FJERN PERO !!

 

 

 

 

.....men bare ikke lige endnu, ok? :genert:

 

Haha, hvor er du sød :mrgreen:

Jeg synes også det er et skønt billede af ham... Man kan rigtig se hvor blød og lækker han er - og så ligner han jo en ren engel når han sover :engel:

 

Jeg tror jeg beholder signaturen lidt endnu :mrgreen::mums::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pero har også siden han var helt lille bitte rystet "skrækken af sig"... Når han bliver forskrækket, eller bare efter lidt vild leg eller hvis mennesker bevæger sig lidt for hurtigt eller snakker lidt for højt... Men han var/er altså også en følsom lille en :neutral:

 

Han ryster sig også ofte når han har ligget ned og sovet og så rejser sig efter noget tid...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...