Hop til indhold

Molly Bolly Bomtærk


Ulla H
 Share

Recommended Posts

I aften bliver himlen en smuk stjerne rigere.

Min elskede Molly blev i dag aflivet pga sine blodprøve resultater, der for især levertallene var meget afvigende. De blev taget i forgårs, da hun i en lille uge indimellem har kastet sin mad op, efter et par timer. Og nok virkede mere træt end vanlig. Hun var jo over 14 år , så egentlig behandling ville bare være en plage for hende og sikkert udsigtsløs.

Molly var så nem som hvalp, at jeg ofte tænkte, at hun som voksen måske blev lidt kedelig. Men nej, hendes personlighed kom da tydeligt frem og altid stabil som en klippe. Hun var så dronningeagtig selvtilfreds ,når hun var drægtig og havde hvalpe. Hun elskede det simpelthen.Molly var også så sund, faktisk 11 år, før hun skulle akut til dr dyr med en betændt livmoder.

Hun kunne aldrig drømme om at skabe sig overfor andre hunde eller mennesker.

I aften går hun over regnbuen, måske er hun kommet over, for ved 17 tiden, da jeg gik en lang tur med de andre hunde, stod den flotteste regnbue i øst. Hendes soulmate Victor , der døde for 6 år siden, står i reoler og venter på hende, så de kan sættes ned i haven sammen.

R.I.P. min elskede MollyP1010107.jpg

P1010135.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have. Molly er da nr 10 hund jeg mister, men nogle vil altid ligge dybere i ens hjerte end andre, også uden man gør forskel på dem. Og Molly var den 1 ste tæve, hvor jeg mente, at her kunne hun i avl da lave noget, som folk kom til at elske .Hun var bare sådan en hund, man sjældent kan finde en erstatning for. Og det skal jeg heller ikke, for Laura er over 11 år og gider ikke hvalpe. Og Nana nær de 10 år og begyndt at blive lidt gammelsær.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Å nej, hvor er det sørgeligt, men hun har haft et fantastisk liv og 14 år er en flot alder. Ikke at det gør sorgen mindre. :ae:

 

Sov sødt smukke Molly. Og jeg er sikker på at hende og Viktor straks finder sammen deroppe i hundehimlen og laver fis og ballade.

 

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...