Hop til indhold

Molly Bolly Bomtærk


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Ååååh Ulla :ae:

 

Det lyder som om at Molly har haft et helt og aldeles fantastisk hundeliv hos dig :lun:

 

Du virker så rolig og afklaret, men det er måske bare på skrift. Uanset er jeg sikker på at Molly blev mæt af dage og at hun fik en værdig afsked med denne verden :bighug:

 

EDIT: Kommer sådan til at tænke på denne; "Dogs' lives are too short. Their only fault, really." -- Agnes Sligh Turnbull

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have allesammen.

Jeg er ved at vænne mig til , at hun ikke lever mere og det ripper jo også op i mit store savn af hendes soulmate Victor. Han gik bort for 6 1/2 år siden. Tror egentlig, at noget af det er min alder, mit savn bliver værre, nok også fordi, man mister mange mennesker i for ung en alder.

Min nabo , der har kendt alle mine hunde, kom ind til et farvel et par timer før, og da var det tydeligt, at hun var rimelig stillereagende i forhold til , hvad hun plejer. Bare i forhold til få dage før.Så dagen var vist velvalgt. Min dyrlæge havde lovet at komme herhjem , hvis jeg ønskede det, men jeg fortrød, da de andre hunde i starten ville gø vildt, og Pedro, papegøjen måske skrige meget højt, hvis han ikke kunne lide manden.

Så en veninde kørte og var med, hun var en god støtte. Og så røg der lige en flaske whisky i dagene før og efter. Nu må jeg være normal reagerende igen, eller er flokken ikke så styrbar i på fri fod. Dagen efter gik naboen med på tur , en lang én, alt nu gamle Laura nok kan klare.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...