Hop til indhold

Septembers billedtråd


Louisen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi var en tur ved vandet i går aftes. Der er kapsejlads onsdage aften, sejladsen foregår i en slags labyrint med bøjer, så skibenes manøvreevne betyder meget. Derfor har de oftest en besætning på 3-4 og skibsføreren råber ordrer når der vendes. Råberiet ude fra vandet gav nogle opmærksomme hundeansigter. Lige til en portrætsrunde i den milde efterårssol.

 

814_2482.jpg

 

814_2490.jpg

 

814_2498.jpg

 

814_2522.jpg

 

914_2538.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

20140907_143321.jpgi sondrup bakker i går. Vi besteg den store bakke og kom op på udsigtspladsen. Sheila 13, 5 år gammel og med luftbesvær grundet strube lammelse var lidt påvirket af den høje luftfugtighed der var i går, men ikke mere end at hun da lige skulle spille op til mio da vi havde holdt pause lidt på toppen. Tosse hund.

 

Og myslas gamle hofter klarere bakkeklatring ganske fint, man kan i hvertfald ikke kalde mine hundepiger for slapsvanse. Os tobenede pustede vist mest:)

 

Mio er kun 6 år så han løb i forvejen, og drak litervis af vand npr det blev tilbudt. jeg kender ingen andre hunde der kan indhalere vand med den hastighed:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Du kan tro, at vi går. Der er 7 km rundt om B.S.

Men hun smider sig her der og alle vegne, men hun er så lynhurtigt med, når vi går videre.

Kan selvfølgelig godt se at billederne er lidt ensformige:damn:.

 

Hun er bare så sød, hvor gammel er hun ? ;-) elsker dine billeder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har posten været forbi med en kæææmpe pakke fra ZooPlus, der bl.a. indeholdt en ny seng til hundebassen.

 

Ny seng_3.jpg Den blev hurtigt prøvet og godkendt :-D

 

Det samme kan jeg ikke sige om den trimmer jeg havde købt :cry: Meningen var den skulle bruges til at klippe mellem trædepuderne - hurtigt og enkelt.....men nej, den kan overhovedet ikke klippe!

Enten er der for mange hår eller de er for bløde? ØV-ØV!

trimmer.JPG

Ny seng_1.jpg

Ny seng_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Mitter fylder 11 år i oktober :-) Mitter er stadig frisk og hun ved heldigvis ikke, at hun faktisk er ret gammel :hjerte:

Lige pludselig kan det jo gå "ned ad bakke" og derfor har jeg fået taget nogle billeder af Mitter - mens tid er :-)

 

[ATTACH=CONFIG]121472[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]121473[/ATTACH]

 

Så fin hun er! Hun ligner sandelig ikke een på 11 år!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...