Hop til indhold

Nina Ottosson - aktivitetslegetøj


mariesvita
 Share

Recommended Posts

Ganske vidst er Nina Ottossons aktivitetslegetøj dyrt men det er super godt!

 

Vita har:

Dog Brick

Dog pyramid - som heldigvis ikke stresser Vita på trods af at Vita bokser :P til den og hopper rundt omkring den. Hun bruger også bruger tid på at snuuuuse og lede efter de godbidder der ryger ud - og have pauser henne hos mig :D når tingesten er dååååm og driller 8)

 

Hvad med Jer andre - har I prøvet noget andet af Nina Ottossons legetøj?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har desværre ikke noget selv - det står dog højt på ønskelisten! Og så har vores hundetræner det ofte med ud på pladsen.. og så kan man jo tiltuske sig en lille prøvetur af og til.. ;)

 

Tror dog spinny er højest på listen' date=' den er rimelig nem at håndtere, også for en lille chihuahua snude![/quote']

 

Toffi har dog spinny og dog brick. Den sidste fungerer fint for en lille chi. Men førstnævnte måtte min mand udskære nogle runde træplader til at lægge ned i hullerne. Toffi havde simpelthen svært ved at få godbidderne op. Det var som om hullerne var for dybe i forhold til bredden, hun kunne ikke få tandsættet derned. Men måske kan det have noget med hendes overbid at gøre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Vi har Dog smart og dog Brick, de er populære, jeg bruger dem mest når vi ikke kan de udendørs ting, eller til at ''forbruge stress'' fx, det er godt, og mine laver gerne begge spil sammen, de er så søde a044.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også dogsmart. Lua elsker den :)

 

Jeg bruger også brikkerne bare for sig selv på en lang række eller i en trekant osv. Vil rigtigt gerne have dogbrick. Vi har haft lånt et og det var hun også vild med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Anton har dog spinny og dog smart, mente det var gode begynder spil for en hvalp. Han fik spinny da han var 9 uger og smart da han var 11 uger, og han mestrer dem til UG :D ... Men desværre, er det jo med det, som med så meget andet, når de har fundet fidusen, ja så er det jo ikke særligt aktiverende længere, men noget de gør pr. automatik. Men man kan heldigvis variere lidt, f.eks. så ligger jeg dog spinny i et hovedpudebetræk, så han først skal "pakke den ud", ligger godbidder i hvert andet hul. Man kan også tage en brik fra dog smart og sætte i hullet, så de først skal fjerne den. I øjeblikket prøver vi, at komme en godbid i dog smart, som han så skal finde frem til, uden at løfte de andre. Andre der har nogen gode ideeer til varianter?

 

Syntes spillene er gode, og Anton skal helt sikkert have flere af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nina Ottoson's aktiverings spil står højt på jule-ønskelisten! :wink:

 

Ellers må jeg selv ud og købe et/eller flere efter jul, hvis der ikke ligger sådan en pakke under juletræet. Skal i hvertfald have fat i sådan nogle aktiverings spil til hundene!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor kan man købe de der aktivitetsting af Nina Ottossons??

 

Hilsen Christina

 

Du kan lave en google søgning, så kommer vores debat sjovt nok øverst i forslagene :D

 

http://www.google.com/search?hl=da&rls=SUNA%2CSUNA%3A2005-46%2CSUNA%3Aen&q=nina+ottosen+&btnG=S%C3%B8g&lr=

 

Men det er den måde hvorpå jeg finder billigste pris, og husk at se på fragtomkostninger også :)

 

Velkommen iøvrigt, vil du ikke hellere være medlem end at være gæst?

 

Du skal være velkommen banan19.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det..

 

Jeg er blevet medlem.. :)

 

Jeg skal finde noget der kan aktivere min skønne lille hund.. ( magter ikke at gå med ham 25 timer i døgnet) 8)

 

Han er super glad.. han er en blanding mellem en dansk/svensk gårdhund og en puddel.

 

er der nogen der har en sådan blanding??

 

(Total skøn blanding)

 

Fra Buster og Chriller :lol:

2238_Buster_003_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak for det..

 

Jeg er blevet medlem.. :)

 

Jeg skal finde noget der kan aktivere min skønne lille hund.. ( magter ikke at gå med ham 25 timer i døgnet) 8)

 

Han er super glad.. han er en blanding mellem en dansk/svensk gårdhund og en puddel.

 

er der nogen der har en sådan blanding??

 

(Total skøn blanding)

 

Fra Buster og Chriller :lol:

2238_Buster_003_1.jpg

 

Dejligt, velkommen :)

 

Hvor gammel er han?

 

Her også noget om aktivering http://www.hunde-forum.dk/aktivering-leg-med-hvalp-vt608.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg Takker.. :lol:

 

Prøvede lige den med mælkekartonen.. det var ikke noget hit.. han fattede ikke at han gerne måtte ødelægge den..

 

Han er næsten 15 mdr.. fuld af spas og ballade.. uden dog at bide i andre ting end hans legetøj..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg Takker.. :lol:

 

Prøvede lige den med mælkekartonen.. det var ikke noget hit.. han fattede ikke at han gerne måtte ødelægge den..

 

Han er næsten 15 mdr.. fuld af spas og ballade.. uden dog at bide i andre ting end hans legetøj..

 

Har du prøvet at rive hul på mælkekartonen? Så den ligesom er lidt ødelagt, vis ham evt at du river i det, og ros når han så selv gør det :)

 

Nogen gange skal de have det vist, sådan visuelt. Da Kahlúa lærte at bruge dogsmart så måtte jeg ned og løfte klodserne af med munden og med aktivitets bolden lå jeg på alle 4 og skubbede med næsen.

 

Har vist nogle billeder...... :lol:

 

Leger_med_treatball.jpg

 

Leger_med_treatball1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg Takker.. :lol:

 

Prøvede lige den med mælkekartonen.. det var ikke noget hit.. han fattede ikke at han gerne måtte ødelægge den..

 

Han er næsten 15 mdr.. fuld af spas og ballade.. uden dog at bide i andre ting end hans legetøj..

 

 

Køkkenruller med godbidder i og lukkede ender, det er også sjovt, og nok lidt lettere :)

 

Har du set tråden med kassen, det er Mariesvita, der har lavet den ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg Takker.. :lol:

 

Prøvede lige den med mælkekartonen.. det var ikke noget hit.. han fattede ikke at han gerne måtte ødelægge den..

 

Han er næsten 15 mdr.. fuld af spas og ballade.. uden dog at bide i andre ting end hans legetøj..

 

Har du prøvet at rive hul på mælkekartonen? Så den ligesom er lidt ødelagt, vis ham evt at du river i det, og ros når han så selv gør det :)

 

Nogen gange skal de have det vist, sådan visuelt. Da Kahlúa lærte at bruge dogsmart så måtte jeg ned og løfte klodserne af med munden og med aktivitets bolden lå jeg på alle 4 og skubbede med næsen.

 

Har vist nogle billeder...... :lol:

 

Leger_med_treatball.jpg

 

Leger_med_treatball1.jpg

 

Gode billeder :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er i dag kommet tlbudsavis fra Maxizoo. På side 3 er noget der til forveksling ligner Nina ottesens ting.

 

Det hedder Doffy Brain Train, der står "Marlie" trykt på som firmanavn. Den ene ligner dogsmart, den anden er med flade brikker der glider, den ser riiiigtig god ud (Hvis ellers de kan glide godt nok).

 

De koster hhv. 149 og 199 kr.

 

Link:

 

http://www.maxizoo.dk/tilbud.html , rul ned til tilbudsavis uge 48, så kan det ses i pdf-format.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Der er i dag kommet tlbudsavis fra Maxizoo. På side 3 er noget der til forveksling ligner Nina ottesens ting.

 

Det hedder Doffy Brain Train, der står "Marlie" trykt på som firmanavn. Den ene ligner dogsmart, den anden er med flade brikker der glider, den ser riiiigtig god ud (Hvis ellers de kan glide godt nok).

 

De koster hhv. 149 og 199 kr.

 

Link:

 

http://www.maxizoo.dk/tilbud.html , rul ned til tilbudsavis uge 48, så kan det ses i pdf-format.

 

Der er to spil i et :)

 

Det er jo billigt, bare materialerne er sunde :)

 

Jeg har desværre ikke en i nærheden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst PPP-Pero

Jeg har købt dog smart'en, men den er altså alt for nem for Pero. Der går højst to minutter med den og den udfordrer ham slet ikke.... (han har nu prøvet den tre gange).

 

Men jeg har tænkt på at smøre fx leverpostej på de der dimser han skal tage væk - så går der jo lidt tid med at få slikket den ren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogle af jer og jeres hunde er blevet så dygtige til ninna ottesen og andre aktivitets ting,at det er blevet lidt kedeligt, er jeg måske interesseret i at købe noget, så vil jeg bruge det i min hundeskole, der tror jeg det vil gøre lykke :D

 

Hvis hundene tænder på det, kan ejerne jo selv købe noget nyt

 

Hilsen susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Schaefer

Hej

 

Min kærestes hund har en rød bold fra pedigree som han er totalt besat af. det er kun denne bold der dur! Bolden er imidlertid ved at være nogle år gammel og er så småt ved at gå lidt i stykker. Derfor er jeg på jagt efter en ny... indtil videre har jeg desværre ikke haft held til at finde den i nogen butikker.

Er det muligt at jeg kan få at vide hvor denne bold evt. kan skaffes.

 

Bolden er rød, rund og med huller igennem midten, Se dette link http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/assets/new_product_images/%5Cpedigree%5Cped_ball_with_holes.jpg

 

2707_5Cpedigree5Cped_ball_with_holes_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schaefer

Hej

 

Min kærestes hund har en rød bold fra pedigree som han er totalt besat af. det er kun denne bold der dur! Bolden er imidlertid ved at være nogle år gammel og er så småt ved at gå lidt i stykker. Derfor er jeg på jagt efter en ny... indtil videre har jeg desværre ikke haft held til at finde den i nogen butikker.

Er det muligt at jeg kan få at vide hvor denne bold evt. kan skaffes.

 

Bolden er rød, rund og med huller igennem midten, Se dette link http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/assets/new_product_images/%5Cpedigree%5Cped_ball_with_holes.jpg

 

2707_5Cpedigree5Cped_ball_with_holes_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...