Hop til indhold

Nina Ottosson - aktivitetslegetøj


mariesvita
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bella har:

Dog Trigger

Dog Boks

Dog Turbo

Pyramiden

 

Overvejer at købe Dog Brik, har fundet et godt tilbud på Dog Brik, kong benet Og en pose kiks for 350.-kr.

Samme sted som dyresprog henviser til, man skal næsten til Tyskland for at få det billiger :-)

 

Dog Turbo er nok lige noget for din hund, jeg har selv haft en hund der var et mix af Border terrie og Pudel. Ville ønske at Nina Otteson var der for ti år siden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg bruger lige denne tråd til at forhøre mig om 2 Nina Ottesen spil...

 

Vi har 2 spil - det er dog ikke Nina Ottesen spil - men en kopi, det minder om dog slide og dog smart. Karla kan dem nu og de er ikke længere den store udfordring...

 

Vi har luret lidt på både Dog Tornado og Dog Turbo... Men er de mon alligevel for svære for en hvalp på 13 uger? Nogen der har erfaringer med dem?

 

Hun er bedst til spil hvor hun skal bruge poterne.... Hun er knap så vild med spillet hvor man skal løfte brikkerne med munden... Hun er en pote-hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog turbo er ginial når de gerne vil bruge poterne, Dog tornado kan de komme til at klemme poterne i.

 

Prøv at kikke på www.apporten.dk der er et tilbud på Dog Turbo og Kong ben til 350.- for begge dele. Du finder tilbudet under pakke løsninger.

 

Ellers er der også Nina Otteson´s pyramide, den er god til hunde der gerne vil bruge poterne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie har turboen, og vi er begge to meget begejstrede for den. Hun er også glad for at bruge snuden og den (gerne i samarbejde med poterne) er glimrende til at få succes med turboen. Så måske Karla også kan få opøvet lidt snude-færdigheder hvis hun får en turbo. :-D

 

Du skal bare passe på at hun ikke snupper godbidderne ved at lege myresluger istedet for at skubbe rundt med dimserne... det var nemlig et vældig fint trick Ozzie hurtigt fandt på, men så måtte den onde medspiller lige sætter en stopper for det. Det gik jo ikke at hun snød. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du gerne vil have noget hvor det virkeligt kræver samarbejde, skulle du prøve Dog Box eller Dog Trigger. De kræver lidt mere af ejeren end bare at ligge godbidder ned.;-)

 

Dog Trigger tog faktisk et stykke tid for Tyson at lære, fordi han helst ville bruge poterne. Man kan selvfølgelig bare lade hunden gøre det med poterne, men jeg insisterede på, at han skulle gøre det med snuden, og det var rigtig godt, for så brugte han meget mere mental energi på at forstå fidusen. Og nu er han blevet helt vild med at dutte med snuden på en hvilken som helst ting, jeg viser ham, fordi han regner med, at det udløser en godbid. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog Trigger tog faktisk et stykke tid for Tyson at lære, fordi han helst ville bruge poterne. Man kan selvfølgelig bare lade hunden gøre det med poterne, men jeg insisterede på, at han skulle gøre det med snuden, og det var rigtig godt, for så brugte han meget mere mental energi på at forstå fidusen. Og nu er han blevet helt vild med at dutte med snuden på en hvilken som helst ting, jeg viser ham, fordi han regner med, at det udløser en godbid. :-)

 

og i tror ikke det vil være for svært for en hvalp på 13 uger (som af og til har lidt damp-agtig tålmodighed :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Til damp hunden vil jeg mene at Dog Triggeren er god fordi de ikke kan stikke af med klodserne og jo mere de trykker på klodserne jo mere falder der ud.

Jeg sidder med min mellem benene og har front mod Bella, dette gør også at hun ikke kan styrte rundt om den. Hun bruger både snude og poterne når vi leger med den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har Ozzie lige lånt Tornadoen af en sød hundeven og vi kan rapportere at den er meget spændende! For Ozzie er den lettere end Turboen, men det er jo nok forskelligt fra hund til hund hvad de finder sværest.

 

Hun bruger mest snuden til at få godbidderne fra Tornadoen og ind imellem prøver hun sig lige frem med et solidt potedask. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...