Hop til indhold

Sorte "gevækster" i kong


sonja77
 Share

Recommended Posts

jeg har opdaget, at der inde i Tysons kong er kommet en slags sorte gevækster. Det ligner lidt en slags sort svamp eller mug, og det er nupret at føle på. Men man kan ikke få det af, det er ligesom om, at det er en del af gummiet. Som om gummiet inde i kongen er begyndt at "boble op" og blive sort nogle steder, hvis det giver mening.

 

Er der nogle, der har en idé om, hvad det kan være? Kan det være en slags svamp, der er gået i forbindelse med gummiet? Og er det mon farligt? Skal jeg bare smide den ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købt en flaskerenser - og så kunne jeg gøre deres kong helt rent, og så smide den i opvaskeren..

Hvis det sorte ikke vil gå af ville jeg smide den ud, og gemme kvitteringen så man evt. kan klage hvis det sker igen

 

Opvaskeren? Den slags fancy køkkenudstyr har jeg desværre ikke. ;-)

 

Jeg har vist ikke kvitteringen fra kongen, desværre. Jeg må nok helle smide den ud og løbe en ny og så gemme kvitteringen denne gang. For jeg tror ikke, at det sorte kan gå af, som sagt er det lige som om, at det er blevet en del af gummiet. Jeg har prøvet at skrabe med en kniv på det af det, jeg kunne komme til, og det hjalp ikke. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flere kong'er til Victor, tror vi er oppe på en 5-6 stykker, og inden jeg vasker dem op der er snavsede, så lægger jeg dem i blød i meget varmt sæbevand i en times tid (jeg har heller ikke opvaskemaskine). Så er der god tid for snasket indeni til at opløses, så man nemmere kan vaske dem op. I et nyt holdt sæbevand. Alle hans ser fine ud. Efterfølgende lader jeg dem tørre godt igennem på et viskestykke. Hvis der er vand i, kan det jo også give skimmel-vækst. Gummi er jo et naturmateriale.

 

Imens det, så har han en ren han får af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...