Hop til indhold

Til minde om cujo


guanomo
 Share

Recommended Posts

Et sidste farvel og på gensyn før din tur til hundehimlen.

Du sprang ind i alles hjerter med din glæde og hengivenhed,

til alle der besøgte dig og nussede dig.

Du har altid været Hjaltes faste støtte og jeres bånd var unikt.

Din betydning for familien vil ingen anden hund kunne få.

Uden dig bliver mit hus tomt og trist når Hjalte og Nathalie ikke er her.

Du vil altid være elsket og gemt i vores hjerter.

Men på tide du blev smertefri og igen kan lege frit med alle hunde.

 

Hvil i fred min ven :hjerte:

 

Cujo fik en fin begravelse i haven, jeg læste mig og hjaltes tekst op og lagde det i graven.

Hjalte hjalp med at putte jord i graven indtil han ikke kunne mere og vi fik lavet et fint sted og plantet nogle flotte blomster og lavet et lille bed :hjerte::megaked:

Nu kommer vi bare til tiden hvor sorgen skal bearbejdes i hans lille hoved.

 

20140908_160702107_iOS.jpg

20140912_120031635_iOS.jpg

20140912_120036539_iOS.jpg

IMG_2511.jpg

nyt1.jpg

20140912_071315000_iOS.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddrag fra mailen fra Lone fra thetouch :hjerte: :megaked:

 

 

 

Det gør mig ubeskriveligt ondt at høre. at det ikke går mere. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du har gjort ALT, hvad du kunne - og lidt til. Og jeg giver dig helt ret - hvis der ikke længere er livskvalitet tilbage, så er det vores pligt at sige tak for denne gang. Den hårdeste opgave som ansvarlig hundeejer.

 

Har jo været igennem turen 2 gange indenfor de sidste 2 år. Og der går stadig ikke en eneste dag, hvor jeg ikke savner dem. Og ja - det bliver om muligt endnu værre for din søn - det er jo hans bedste ven.

 

Jeg håber inderligt, at I en dag finder lysten til at få endnu en hund. Ikke at en ny nogensinde kan overtage Cujo's plads - og det skal den heller ikke. Men du er for god en hundeejer til, at en anden hund ikke skal opleve glæden ved at bo hos dig.

 

Jeg vil tænke på jer fredag - og bede mine hundepiger tage godt imod Cujo på regnbuebroen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Hjalte. Hvordan klarer han det?

 

Han har været hjemme hos sin mor siden, så ved det ikke helt sikkert.

 

Men han havde en dag på sofaen lørdagen og virkede træt og brugt siger hans mor.

 

Men vi havde forberedt ham godt og er sikker på det betød rigtigt meget for ham han var så meget med i fredags og vi har fortalt så meget som vi har.

 

Tapper lille dreng...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sender mine tanker til jer.

 

Det værste ved disse tråde er, for mig, at jeg altid kommer til at tænke på, og sørge over, de hunde som jeg selv har måttet sige farvel til. Man bliver trist til mode og selvom man selvfølgelig føler med TS, som nyligt har sagt farvel til en kær ven, er det sorgen over ens egne hunde som kommer op gennem halsen og laver grødstemme. Og blanke øjne.

 

Men, har hunden haft et godt liv, hjælper det jo meget på sorgen over at miste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...