Hop til indhold

zulo Finsk lapphund


brigit
 Share

Recommended Posts

Gæst bettesmor
Hej med jer

Har nu været medlem i et par mdr. så nu er det vist på tide at jeg præsenterer mig selv.:vinken:

Er ny både hvad angår pc,er og forumer,så jeg vil nok komme til at lave nogle fejl.

Jeg er tæt på det runde 5 tal, gift og bor i det nordjyske, i en lille by tæt ved hjallerup,

Vore Finske lapphund er 11 mdr. og en være lille frækkert:blink: men vores et og alt.

vh Judit

 

velkommen -

mine forældre har også en finsk laphund (jarko hedder den) - den er dog ved at være en aldrende herre. hvor har du fået din lap fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bettesmor

nårh, hvis jeg havde læst færdig, kunne jeg jo se, hvor du har din fra.

 

Mine forældres kommer fra den gæve viking Tove som driver kennel Kello. Den gang vi fik jarko, var der ikke så mange kenneler herhjemme med finske laphunde. Synes Tove udmærkede sig meget ved, at hun rent faktisk har været i Finland og studere finske laphunde i deres eget element, hvilket hun kunne fortælle meget op. Og de erfaringer har bestemt været brugbare

så lille var han dengang http://www.kellolapphund.dk/inhunde.htm

 

formoder at din hund også bare er så meget i sit rette element i disse dage med sne.. åh, hvor er den bare sød. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

nårh, hvis jeg havde læst færdig, kunne jeg jo se, hvor du har din fra.

 

Mine forældres kommer fra den gæve viking Tove som driver kennel Kello. Den gang vi fik jarko, var der ikke så mange kenneler herhjemme med finske laphunde. Synes Tove udmærkede sig meget ved, at hun rent faktisk har været i Finland og studere finske laphunde i deres eget element, hvilket hun kunne fortælle meget op. Og de erfaringer har bestemt været brugbare

så lille var han dengang http://www.kellolapphund.dk/inhunde.htm

 

formoder at din hund også bare er så meget i sit rette element i disse dage med sne.. åh, hvor er den bare sød. :-D

 

Vi kender godt Tove fra udstillinger, hun er super :5up:

Sarah fra www.lapinlumon.dk. som vi købte Zulo af er racerepressentant og har boet i nogle år i Finland og er med i en kennel deroppe, hun ved også en bunke og vi har været glade for hendes råd. men vores nye hvalp Enzo køber vi af Birte fra www.finda.dk som også førhen har været race repressentant og haft kennel i mange år. Tror at dem der arbejder med at avle sådanne hunde går op i det, det er min opfattelse at de fleste samarbejder med kenneler i finland. :5up::5up:

Det er jo også bare skønt da detkommer både hundene og os ejere af dem til gode :blink:

nu har vi ikke sne lige i øjeblikket, men frost og sne er afgjort Zulo's favorit vejr :5up::5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...