Hop til indhold

Hundeluftinig


Julie
 Share

Recommended Posts

Heisa :)

 

Jeg er en frisk pige som søger "minijob" som hundelufter/passer i Hammel 8450. Jeg har ikke den bedste tid i hverdagen men kan godt få tid fra omkring klokken 16-17 eller 20-21:30 i de tidsrum, i weekenderene har jeg tid hele dagen :) hvor lang turen skal være er op til dig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Heisa :)

 

Jeg er en frisk pige som søger "minijob" som hundelufter/passer i Hammel 8450. Jeg har ikke den bedste tid i hverdagen men kan godt få tid fra omkring klokken 16-17 eller 20-21:30 i de tidsrum, i weekenderene har jeg tid hele dagen :) hvor lang turen skal være er op til dig :)

 

Det er ikke for at være lyselukker, men det er vel disse tidspunkter de fleste mennesker selv er hjemme på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke for at være lyselukker, men det er vel disse tidspunkter de fleste mennesker selv er hjemme på?

Har ikke rigtig tid før har tid efter klokken 15:30 mandag tirsdag torsdag og fredag. Onsdag har eg tid efter 14:15 og i weekenden hele dagen :)

Men jo det er der folk kommer hjem inc. mig selv :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...