Hop til indhold

træningstøj


korvis
 Share

Recommended Posts

Hiver lige denne op igen! Jeg har nemlig købt nye træningsbukser i dag - nok de mest behagelige bukser jeg nogensinde har ejet!!! Det er et par Arrak Action (ikke active, som jeg kom til at kalde dem i AOI :roll:), og det er softshellbukser. De er helt vildt behagelige at ha' på, jeg kunne snildt bruge dem som hjemme-hygge-bukser! :lol: Der er meget stretch i dem, og så har de den fikse detalje at der er noget elastik-velcro i taljen, så man kan spænde dem ud/ind efter behag. Hvilket betyder at jeg for én gangs skyld kan få et par bukser der ikke strammer over maven - uden at være nødt til at købe dem i en størrelse hvor de er for store alle andre steder! :5up: Der er to lommer på lårene, begge med velcrolukket flap over, den ene har også lynlås. Og så er der to "alm." lynlåslommer foran, men de er konstrueret sådan at det er meget nemt at stikke hånden i dem, lidt svært at forklare... De er tilpas smalle i benene, med lynlås længst nede. "Forbøjede" knæ (ikke fornøjede, som der står på deres hjemmeside! :sjov:), og forstærkning på indersiden af det nederste af benet. Jeg mistænker at de muligvis er til den korte side mht. benlængde, for bukser plejer altid at være for lange til mig, men de her passer perfekt.

 

Jeps, I'm in love... :lun:

 

http://www.arrakoutdoor.se/byxor/action-pants-lady

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem har jeg også - super behagelige, men ikke de kønneste bukser i verden:lol: De gør ihvertfald ikke noget godt for min kropsform. Men elsker dem alligevel:-)

 

Edit: Det er så Active jeg har - http://www.arrakoutdoor.se/byxor/stretchpants-lady-svart

 

Dem kiggede jeg også på, men de ligner rigtig meget dem jeg har fra Engelsons. Som jeg synes er liiiidt for kolde endnu. Derfor var jeg på jagt efter noget der var "lidt mere", uden at være tykke vinterbukser, og tænkte så at softshell kunne være noget. Og det var det! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Så hiver jeg lige denne tråd frem igen.

 

Min mand har jo valgt at betale en træningsvest for mig, i fødselsdags gave - Men hvilken??

 

Hælder absolut mest til en af de to Arrak modeller: http://www.safedogshop.dk/group.asp?group=149

Jumper, eller softshell vesten?

 

Hurtta er udelukket, vil ikke have en af deres veste igen.

 

Men nogen der har en af arraks veste, eller har haft dem i hænderne og kan anbefale en af de to modeller?

 

Eller andre forholdsvis lette veste?

Er ikke til de der jagt-lignende veste, da jeg forsvinder fuldstændig i dem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hiver jeg lige denne tråd frem igen.

 

Min mand har jo valgt at betale en træningsvest for mig, i fødselsdags gave - Men hvilken??

 

Hælder absolut mest til en af de to Arrak modeller: http://www.safedogshop.dk/group.asp?group=149

Jumper, eller softshell vesten?

 

Hurtta er udelukket, vil ikke have en af deres veste igen.

 

Men nogen der har en af arraks veste, eller har haft dem i hænderne og kan anbefale en af de to modeller?

 

Eller andre forholdsvis lette veste?

Er ikke til de der jagt-lignende veste, da jeg forsvinder fuldstændig i dem :mrgreen:

 

Jeg har softshell-vesten og er glad for den

Link til indlæg
Del på andre sites

Hænger lige på - er der nogen der har den anden, Arraks Jumper? Jeg har Hurttas LP-vest (den holder endnu, efter flere år!), og er sådan set glad for den. Men den bli'r alt for stor, tung og varm om sommeren, jeg har købt den i størrelse så jeg kan ha' vintertøj under... Så jeg er på udkig efter en "sommervest". Har prøvet Hurttas agilityvest, men den sidder ikke godt på mig, så jeg kigger lidt på Arraks Jumper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh... Den blå shoft Shell ville så meget matche mit armbånd til min klikker...

 

jeg har en arrakvest, dog ikke en af dem du spørger til. Jeg ved dog at man i en periode har haft problemer med kvaliteten med Arraks tøj(vist nok i forbindelse med at man flyttede produktion fra Sverige) men det er vist en fem år siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh... Den blå shoft Shell ville så meget matche mit armbånd til min klikker...

 

jeg har en arrakvest, dog ikke en af dem du spørger til. Jeg ved dog at man i en periode har haft problemer med kvaliteten med Arraks tøj(vist nok i forbindelse med at man flyttede produktion fra Sverige) men det er vist en fem år siden.

 

Jeg har ret meget Arrak-tøj og har ikke oplevet problemer med kvaliteten :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke ret vild med softshell-vesten- Jeg synes den er for varm om sommeren og så synes jeg den sidder mærkeligt. At man får en lidt sær facon i den. Den anden ser rigtig fin ud!

Generelt vil jeg helst have en tynd træningsvest, der ikke vejer eller fylder for meget.

Prøvede Arraks sofsthell-bukser og dem er jeg tilgengæld helt vild med (selvom det er lidt off season for dem). De er så bare ikke i ekstra længde - hvilket betyder de er alt for korte til mig! Så jeg endte med de andre Arrak-bukser (dem med den grønne lynlås i siden). Ej de sidder virkelig fint! Og til en vildt god pris!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke ret vild med softshell-vesten- Jeg synes den er for varm om sommeren og så synes jeg den sidder mærkeligt. At man får en lidt sær facon i den. Den anden ser rigtig fin ud!

Generelt vil jeg helst have en tynd træningsvest, der ikke vejer eller fylder for meget.

Prøvede Arraks sofsthell-bukser og dem er jeg tilgengæld helt vild med (selvom det er lidt off season for dem). De er så bare ikke i ekstra længde - hvilket betyder de er alt for korte til mig! Så jeg endte med de andre Arrak-bukser (dem med den grønne lynlås i siden). Ej de sidder virkelig fint! Og til en vildt god pris!

 

På varme sommerdage er den for varm, enig. Men på de der "semi"-sommerdage, som vi jo normalt har en del af i DK, synes jeg, at den er fin:

 

11217657_10154093954034554_7315881980024094818_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

På varme sommerdage er den for varm, enig. Men på de der "semi"-sommerdage, som vi jo normalt har en del af i DK, synes jeg, at den er fin:

 

[ATTACH=CONFIG]132841[/ATTACH]

 

Du snyder helt vildt med pasformen, for du er så slank og nydelig :mrgreen:

 

Men prøvede den på og synes absolut det er den lækreste vest jeg har prøvet.

Nu venter jeg bare på at den og mine træningsbukser dukker op med posten.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Du snyder helt vildt med pasformen, for du er så slank og nydelig :mrgreen:

 

Men prøvede den på og synes absolut det er den lækreste vest jeg har prøvet.

Nu venter jeg bare på at den og mine træningsbukser dukker op med posten.....

 

Ha ha, tak. :lol: Men du er da selv ret slank, så jeg er sikker på, at den sidder pænt på dig. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, tak. :lol: Men du er da selv ret slank, så jeg er sikker på, at den sidder pænt på dig. :-)

 

Haha - Naaaahhh.....

 

Men tøjet er kommet i dag og passer :5up:

 

De har dog sendt bukserne i den lange model :sjov:

Har dog ikke gidet bytte, selv den alm. model er alt for lang og det passer faktisk lige med, at de kan vippes op uden man kan se det - Så slipper faktisk for at lægge dem op. Held i uheld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Hmm... Jeg kom til at købe den limegrønne vest... :oops: Synes den er pænt smal over hoften, men det går vist! Den er lige det jeg savnede, nemlig en sommervest. :5up:

 

Update på denne her, vesten der hedder Arrak Jumper, og som jeg købte i lime-grøn. Farven er big, big mistake... Formelig suger små flyveinsekter til sig! :evil: Men udover det, så er jeg rigtig, rigtig glad for den! Og de insekter er der jo heller ikke hele tiden... Den er tynd, så man godt kan ha' den på selv om det er pænt varmt og man løber og sveder. Lommerne er også lige tilpas til mit brug. Så en anbefaling herfra, selv om man lige skal overveje farven mht. insekter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...