Hop til indhold

Pålægschokoladen....


Louca
 Share

Recommended Posts

Kunne Boris så ikke lige stå for. Vi har et viktualierum hvor døren stod ulukket i dag så der røg 2 pakker lys Pålægschokolade og 2 pakker musli barer(med små chokolade stykker i) og så en pakke mel - ud over det hele:-( hvad kan der lige ske når en hund indtager disse mængder - altså udover dårlig mave????

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla åd en pakke lys pålægchokolade og en yankiebar den anden dag - hun fik ikke engang dårlig mave :roll: den eneste grund til at jeg opdagede det, var at hun vandrede rundt og smaskede helt vildt, fordi karamellen i yankiebaren havde klistret hendes tænder sammen

 

jeg ville ikke være specielt bekymret. Der er næsten ingen chokolade i lys pålægschokolade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ligger og slår mave....og bøvser lidt - sådan lidt ligesom mig når jeg har spist 200 gr blød nougat (og det kan jeg sagtens finde på):engel: jeg tror han har lidt kvalme, men så kan han sgu lære at lade være med at æde alt indenfor rækkevidde - for det gør han, på den anden side så ved jeg bare at dét lærer han aldrig:damn:

 

Skøre men dejlige hr. Boris:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila spiste på et tidspunkt 70 gram mørkt chokolade. Jeg opdagede det først dagen efter få hun sked den mærkeligste farvede prut længe set og hende der normalt aldrig har dårlig mave. Da hun samtidig var lidt slap i det og sov meget og ikke havde den store appetit, så gav det hele mening da jeg fandt papiret om aftenen.

 

Så hold øje med ham, det må et eller andet sted give mavekneb uanset det ikke er farligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Status: Boris har lavet nogle sjove hømmere idag og har virket noget hyper:hundifart::hundifart:Men nu er han på pletten så snart man bare overvejer at gå i retning af køkkenet, så jeg tænker han er på rette vej:lun:

Om han har lært noget: nix

om han vil gøre det igen: JA...lige så snart han får chancen

 

Jeg er bare helt vild med den dreng:banan::hjerte::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...