Hop til indhold

Fotos af ørestillinger


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Her i huset har vi ikke andre hundeører at diske op med end et par kedelige hængeører, men Pelle på billede to og tre er bare guld !!! :mrgreen:

 

Tihii (klædeligt rødmende og med en fod skrabende i jorden smiley) Pellemor bliver så glad for ros af sin lile PellePelle...

Taark...

 

Har du slet ikke nogle fotos af flyveører? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tihii (klædeligt rødmende og med en fod skrabende i jorden smiley) Pellemor bliver så glad for ros af sin lile PellePelle...

Taark...

 

Har du slet ikke nogle fotos af flyveører? :shock:

 

Nope. Kræet løber ikke ret meget. I det hele taget har vist ikke helt opdaget endnu, at han har en krop. Det går bedre, men han er ikke helt med endnu. Han var den vildt store hvalp i kuldet, så hvalpetesterdamen skrev, at hans krop var for stor til at hans hjerne kunne styre den og så har kræet ligesom valgt at lunte rundt, ikke springe osv, men han er da i fremdrift nu, hvor han er 11 mdr, så det kan da være, at han en dag opdager sig selv og jeg får et par flagre-øre-billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nope. Kræet løber ikke ret meget. I det hele taget har vist ikke helt opdaget endnu, at han har en krop. Det går bedre, men han er ikke helt med endnu. Han var den vildt store hvalp i kuldet, så hvalpetesterdamen skrev, at hans krop var for stor til at hans hjerne kunne styre den og så har kræet ligesom valgt at lunte rundt, ikke springe osv, men han er da i fremdrift nu, hvor han er 11 mdr, så det kan da være, at han en dag opdager sig selv og jeg får et par flagre-øre-billeder :mrgreen:

 

Det lyder da rigtigt fornuftigt at han tager hensyn til sin hjerne :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Min lille Zippo har kun to indstillinger på sine ører.

Denne her img01648452935ad6.th.jpg

Tryk på billede for stor størrelse.

 

og denne her img01238652658dk3.th.jpg

Tryk på billede for stor størrelse

 

Alle de andre ørestillinger er sikkert også bare spild af energi!

Link til indlæg
Del på andre sites

Super tråd. :5up: Hvor er der mange rigtig sjove billeder, jeg sidder og klukker eftersom jeg får kigget på det ene mere skøre øre-billede efter det andet.

 

Ozzie er en af de der hunde, der har et en ørestilling til hver en lejlighed, her er et lille udpluk.

 

Først, et par hvalpeører. (det der så nydeligt hænger ud af munden på hende er et næsten spist tyggeben)

Ozzierer1.jpg

 

Her ved jeg ikke helt hvad der sker, men sådan sidder ørerne bare nogle gange.

Ozzierer.jpg

 

Meget koncentrede svømmeører.

Ozzierer7.jpg

 

Den er godt nok en genganger denne her, men jeg synes hendes ører (eller mangel på samme :lol:) er så fine her.

rysteOzzie.jpg

 

Og det her er hvis-jeg-nu-klemmer-ørerne-sammen-undgår-jeg-nok-at-ramme-ind-i-sivene-ører. :lol:

Ozzierer3.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
ælsker billeder med pelle i auktion :lun:, du er dygtig til at tage dem...men hvis jeg ikke kendte ham og han kom sådan imod havde jeg lagt mig i foster stilling og pevet som et hamster :roll::lol:

 

 

Tak, det gør jeg også!

 

Mange af de senere fotos er taget af Tosa Foto som er proff fotografer..

 

Jo men han er skam også meget farlig ham Pellen, han indhenter én og så overslikker han én så man bliver helt våd. Man kan blive forkølet af det :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Super tråd. :5up: Hvor er der mange rigtig sjove billeder, jeg sidder og klukker eftersom jeg får kigget på det ene mere skøre øre-billede efter det andet.

 

Ozzie er en af de der hunde, der har et en ørestilling til hver en lejlighed, her er et lille udpluk.

 

Først, et par hvalpeører. (det der så nydeligt hænger ud af munden på hende er et næsten spist tyggeben)

 

 

Her ved jeg ikke helt hvad der sker, men sådan sidder ørerne bare nogle gange.

 

 

Meget koncentrede svømmeører.

 

 

Den er godt nok en genganger denne her, men jeg synes hendes ører (eller mangel på samme :lol:) er så fine her.

rysteOzzie.jpg

 

Og det her er hvis-jeg-nu-klemmer-ørerne-sammen-undgår-jeg-nok-at-ramme-ind-i-sivene-ører. :lol:

 

Fnizz... Det er bare for sjovt det foto - ører eller ej

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

 

Men Naja, hun er bare dygtig til det med ørestillinger :mrgreen:

 

Har udvalgt de 4 bedste (efter min mening):

 

Hold da lige op hvor fik jeg hjertebanke, da jeg så dine billeder af Naja,

hun ligner min gamle Kikki som jeg mistede for 1 1/2 år sidenlige på en prik, og minderme om hende vældede frem, og alle de gode oplevelser jeg havde med hende gennem 12 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Yes sir !!! Billede to minder mig om, at jeg faktisk har et øre-billede af bassen. Det behøves jo ikke være vovse, der bevæger sig. Det kan jo også være vinden, der bevæger vovse ha ha ha :mrgreen:

 

Der kunne du bare se!

 

Hurra for den hurtige luft som bevæger bassens ører!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...