Karlapigen Skrevet Oktober 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hej HF Er der nogen der ved om en hanhund selv kan finde ud af om tæven er klar til parring ? ( om hun har ægløsning ) Har 2 tæver der er i løb og den ene er han total vild med og vil gerne på. Men den anden tæve slikker han bare . Han hopper ikke på hende. Heller ikke selv om hun bakker hen imod ham og virker klar. :hmm: Hmmm , kan ikke rigtig lige finde ud af om vi bare skal vente og se hvad der sker ... Har talt med 2 forskellige dyrelægen der siger noget forskelligt , så er lidt forvirret. Den ene siger. Vent og se hvad der sker og den anden siger at hanhunden kun skal kunne få lov til at være sammen med tæven han ikke vil hoppe på. Og at han ikke må se tæven han vil på. Hvad tænker I ? Den en tæve han ikke hopper på er på 12. Dagen idag og den anden ved vi ikke hvor langt er, for det har været umuligt at se hvornår hun har blødt. kunne bare se hun var hævet KP Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 29, 2014 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2014 Er det meningen han skal parre dem? Og hvis ja, så synes jeg måske i skal vente til næste løb og sætte jer lidt ind i sagen i mellemtiden. Det er liv i skaber her - et stort ansvar! hvis ikke, så skal han holdes fra begge tæver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 30, 2014 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2014 Plus at en tæve på 12 måneder/år er for ung/gammel! Det skal vel forståes sådan at tæven er på tolvtedagen i løbetiden. Men bortset fra det, så håber jeg da rigtig meget at det er en virkelig dårlig joke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 30, 2014 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2014 Er det meningen han skal parre dem? Og hvis ja, så synes jeg måske i skal vente til næste løb og sætte jer lidt ind i sagen i mellemtiden. Det er liv i skaber her - et stort ansvar! hvis ikke, så skal han holdes fra begge tæver. TS havde hvalpe i foråret, så hun har prøvet det før..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 30, 2014 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2014 Mine hanhunde jeg har og har haft har alle vidst lige præcis når tæverne var klar, min welsh han herhjemme, der er det nærmest på minuttet, hvor at hun er klar, at han bliver vildt interesseret, og det stopper ligeså pludseligt, fra det ene øjeblik til det andet, når der ikke er noget at komme efter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts